gewerkt voor iemand die bij haar in het optut-team zit. Niet dat dit grote geheimen zijn overigens, ze werden erg uitgebreid besproken door collega's.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:00 schreef Noek het volgende:
[..]
En hoe heb jij haar van dichtbij meegemaakt?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:02 schreef cookie05 het volgende:
[..]
Maar sowieso is alles rondom deze soap één grote poppenkast,
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jammer dat ik ze niet groter kan maken, maar het ziet er niet veelbelovend uit... voor Sabia dan, voor ons wel
Boeit me geen zak die kids eigenlijk, hoeveel zijn dat er al in totaalquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hallo lees eens goed ! Smullen NO! Ik bedoel dat ik met de kinderen medelijden hebt
Ze ziet er echt uit of ze in een week een frituurwagen heeft leeggegetenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of het de goeie volgorde is, misschien moet juist de laatste foto eerst?
Wie die vent is, moeten we nog uitvinden![]()
en die twee waar ze op de grond zitten kreeg ik niet deze komen van een soort dia voorstelling![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ze ziet er echt uit of ze in een week een frituurwagen heeft leeggegeten
Beter dan zo'n noten rufterquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ze ziet er echt uit of ze in een week een frituurwagen heeft leeggegeten
Een van Sylvie en hoeveel Sabia heeft weet ik nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef Soury het volgende:
Boeit me geen zak die kids eigenlijk, hoeveel zijn dat er al in totaal
Het ging volgens mij over die foto's waarop Sabia als een klein kaboutermeisje huilend op een steen zit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of het de goeie volgorde is, misschien moet juist de laatste foto eerst?
Wie die vent is, moeten we nog uitvinden![]()
en die twee waar ze op de grond zitten kreeg ik niet deze komen van een soort dia voorstelling![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja sorry die zat niet bij de diavoorstelling, ontevreden wichtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging volgens mij over die foto's waarop Sabia als een klein kaboutermeisje huilend op een steen zit.
Of vreten om alle ellende te vergeten, normaal ziet ze er volgens mij ongeveer zo uit:quote:
ja, dat Sylvie een affaire had met Nikkie en Ali Bquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:04 schreef Ole het volgende:
We hadden Nikkie toch al eens genoemd hier of was dat weer een andere gate?
Lekker weer, plus deze foto's zijn al voorbij gekomenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja sorry die zat niet bij de diavoorstelling, ontevreden wicht
Je weet het niet...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Of vreten om alle ellende te vergeten, normaal ziet ze er volgens mij ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Doe zelf eens iets i.p.v. zeiken zegquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker weer, plus deze foto's zijn al voorbij gekomen
Doe ff normaal doosquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja sorry die zat niet bij de diavoorstelling, ontevreden wicht
Dan kan je er toch een foto van maken met je telefoon ofzo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe ff normaal doos![]()
Ik heb diefoto's in kunnen zoomen op mijn tablet. Drama.
Maar dan zijn ze nog slechter dan op Brunoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan kan je er toch een foto van maken met je telefoon ofzo?
Plaats ze dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe ff normaal doos![]()
Ik heb diefoto's in kunnen zoomen op mijn tablet. Drama.
probeer gewoonquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze nog slechter dan op Bruno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |