Ik heb nog nooit een Feyenoord supporter de keeper van de tegenstander aan zien vallen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat een andere Feijenoorder het wel doet. TBS-patiënten kunnen raar uit de hoek komen.
Touche.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Feyenoord supporter de keeper van de tegenstander aan zien vallen...
Nee, laten we allemaal Feyenoord toejuichen omdat een of andere Jay_Snake het zegt!1!1! De gemiddelde Oranjesupportersmentaliteit komt weer naar boven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:11 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt kansloos. Achterlijke
Je kraamt onzin uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, laten we allemaal Feyenoord toejuichen omdat een of andere Jay_Snake het zegt!1!1! De gemiddelde Oranjesupportersmentaliteit komt weer naar boven.
Ik verwacht weinig anders van hen inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat een andere Feijenoorder het wel doet. TBS-patiënten kunnen raar uit de hoek komen.
Ik heb nog nooit geen wedstrijd Feyenoord - Ajax niet ''Hamas Hamas, Joden aan het gas'' gehoord.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Feyenoord supporter de keeper van de tegenstander aan zien vallen...
Want iets roepen staat gelijk aan een fysieke aanval op een spelerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geen wedstrijd Feyenoord - Ajax niet ''Hamas Hamas, Joden aan het gas'' gehoord.
Mogelijke tegenstanders denk ik, scheelt weer binnensteden herbouwen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er mensen die blij zijn dat Feyenoord eruit ligt?
Nee, juichen omdat ze een goal tegen krijgen, laten we dat gaan doen...dan snap je er echt helemaal niets van en ben je echt een enorme pauper.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, laten we allemaal Feyenoord toejuichen omdat een of andere Jay_Snake het zegt!1!1! De gemiddelde Oranjesupportersmentaliteit komt weer naar boven.
Niet dat elke andere club heilige fans heeft, maar toch is het wel erg gesteld met het Feijenoordpubliek.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig anders van hen inderdaad.Raar volk meestal.
Ik maak zelf wel uit voor welke club ik een voorkeur heb in Europa.quote:
Het haten is jaren geleden al begonnen en eigenlijk nooit gestopt. Maakt niet uit wie speelt en wie op verliezen staat etc. Er wordt altijd gehaat onder de extremistische "supporters".quote:
Het meest trieste is imo, dat Feyenoord nog naar vermogen speelt ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jammer dat Feyenoord de Europa League niet serieus neemt.
Ajacied422, maar die moet je niet serieus nemen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Jay_Snake het volgende:
Nee, juichen omdat ze een goal tegen krijgen, laten we dat gaan doen...dan snap je er echt helemaal niets van en ben je echt een enorme pauper.
Ene Syntix denk ik wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk vermogen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het meest trieste is imo, dat Feyenoord nog naar vermogen speelt ook
Je vergeet die mongooltjes nog die bij Jong Ajax - Jong Feyenoord een aantal Feyenoordspelers aanvielen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Want iets roepen staat gelijk aan een fysieke aanval op een speler
Dat is maar 1 incident, van Feyenoordkant kan ik meer dingen opsommen. Maar da's niet eerlijk hé.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Want iets roepen staat gelijk aan een fysieke aanval op een speler
Je kan hier natuurlijk ook gewoon over de wedstrijd praten. Of heb ik het verkeerd, is dit topic daar niet voor?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat elke andere club heilige fans heeft, maar toch is het wel erg gesteld met het Feijenoordpubliek.
[..]
Ik maak zelf wel uit voor welke club ik een voorkeur heb in Europa.
Tis wel terecht dat ze eruit liggen gebaseerd op het spel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ajacied422, maar die moet je niet serieus nemen.
Ja nu AZ nog, de loting voor Ajax was ook al fantastisch. We blijven toch wel 9de op de UEFA Ranking, Turkije staat ver achter ons.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Precies, jammer voor het Nederlandse voetbal. Maar het is wel erg terecht (Net als gisteren overigensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis wel terecht dat ze eruit liggen gebaseerd op het spel.
Maar ja, tis niet goed voor het NL voetbal én Feyenoord heeft nu meer rust.
Ja maar tuig heb je bij elke voetbalclub. Ook bij ajacieden, ook bij feijenoord, ook bij PEC, ook in de derde klassequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Je vergeet die mongooltjes nog die bij Jong Ajax - Jong Feyenoord een aantal Feyenoordspelers aanvielen.
Vast, maar het is gewoon sneu dat Feyenoord Nederland zo matig representeert.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat Koeman.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef DaMart het volgende:
Waarom Schaken eruit en Immers laten staan.
Dat zeg ik ook dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar tuig heb je bij elke voetbalclub. Ook bij ajacieden, ook bij feijenoord, ook bij PEC, ook in de derde klasse
Doet hij het wel en krijgt hij er een kaart voor is het ook niet goed, had hij het anders op moeten lossenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef Vasion het volgende:
Zonde dit hoor. Met name slordigheid wat ons vandaag nekt.
Janmaat durft geen tackle uit te voeren. Gevolg een doelpunt
Penalty gemist, honderden kansen van immers gemist.. en dan ipv 3/4 -1 .. 1-2 achterstand.
Klote is dat hoor.
Iets met bord en kop bij Koeman.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef DaMart het volgende:
Ohja, maar jij kijkt liever naar Barcelona - Pilsener.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja nu AZ nog, de loting voor Ajax was ook al fantastisch. We blijven toch wel 9de op de UEFA Ranking, Turkije staat ver achter ons.
Omdat Lex meer vechtersmentaliteit heeft dan Ruben Schaken. Straks zal je zien dat de verdedigende middenvelder van Kuban Krasnodar met twee blauwe ogen van het veld gedragen wordt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef DaMart het volgende:
Klopt, maar ik heb slechts 1 keer in mijn leven meegemaakt dat een supporter van een topclub een speler van de tegenstander aanvielquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar tuig heb je bij elke voetbalclub. Ook bij ajacieden, ook bij feijenoord, ook bij PEC, ook in de derde klasse
Wat is daar erg aan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, maar jij kijkt liever naar Barcelona - Pilsener.
Nee, jij zegt dat er bij Feijenoord meer zitten, maar laat maar zitten. Is al goed.quote:
Of een medische reden, zoals bij Clasie blijkbaar het geval isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Iets met bord en kop bij Koeman.
Dat zou ik wel kunnen waarderenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Lex meer vechtersmentaliteit heeft dan Ruben Schaken. Straks zal je zien dat de verdedigende middenvelder van Kuban Krasnodar met twee blauwe ogen van het veld gedragen wordt.
Dat de NOS vaak zaadwedstrijden kiest als er geen Nederlanders spelen en dat de EL geen zak aan is zonder Nederlandse club.quote:
Als er 96,9% kans is dat Feyenoord niet doorgaat dan gaat de uefa zich niet druk maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
Alsof de Uefa er niet voor zorgt dat Feyenoord niet uitgeloot wordt morgen.
En als ze 2x scoren, dan..?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef roislecxe het volgende:
Door die verdediging gaat ze echt geen 2x heenkomen.
Waarom zouden ze?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
Alsof de Uefa er niet voor zorgt dat Feyenoord niet uitgeloot wordt morgen.
Ja, zo diep zit het verdommequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou ik wel kunnen waarderen
Oja 3x inmiddelsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als ze 2x scoren, dan..?
Omdat hij achter Immers staat als die een bal op doel probeert te schieten zeker?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Lex meer vechtersmentaliteit heeft dan Ruben Schaken. Straks zal je zien dat de verdedigende middenvelder van Kuban Krasnodar met twee blauwe ogen van het veld gedragen wordt.
Wel mooi trouwens dat Barca in de poule van Ajax zit, dan kunnen we dat in één keer afhandelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat de NOS vaak zaadwedstrijden kiest als er geen Nederlanders spelen en dat de EL geen zak aan is zonder Nederlandse club.
Dat er kutwedstrijden worden uitgezonden, heeft vrij weinig te maken met de keuzes van de NOS. Misschien moet je eerder het onvoorspelbare loten de schuld geven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat de NOS vaak zaadwedstrijden kiest als er geen Nederlanders spelen en dat de EL geen zak aan is zonder Nederlandse club.
Van een topclub? Is dat ook al ooit gebeurd dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb slechts 1 keer in mijn leven meegemaakt dat een supporter van een topclub een speler van de tegenstander aanviel
Bedankt voor je bijdrage weer!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
De balletjes in de koker zijn rond.
Ja daar ben ik wel blij mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Wel mooi trouwens dat Barca in de poule van Ajax zit, dan kunnen we dat in één keer afhandelen.
Nederland staat 9de op die landenranking van UEFA en ver voor Turkije dus daar staan we nog wel even.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, maar jij kijkt liever naar Barcelona - Pilsener.
Ze moeten 3 goals makenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef roislecxe het volgende:
Door die verdediging gaat ze echt geen 2x heenkomen.
Ja, want vorig jaar Barca - Benfica ofquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat er kutwedstrijden worden uitgezonden, heeft vrij weinig te maken met de keuzes van de NOS. Misschien moet je eerder het onvoorspelbare loten de schuld geven.
De balletjes in de koker zijn rond. Je weet.
Nee, het is allebei niks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel blij mee.
Ik weet niet of ik nu voor Barca of Ajax moet zijn die pot..
Damn, had profclub moeten zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van een topclub? Is dat ook al ooit gebeurd dan?
Ik zal namens de gemiddelde Nederlander spreken: ''Je moet voor Ajax zijn''.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel blij mee.
Ik weet niet of ik nu voor Barca of Ajax moet zijn die pot..
Idd al dat gefapquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Wel mooi trouwens dat Barca in de poule van Ajax zit, dan kunnen we dat in één keer afhandelen.
Zondag is wel een top dag qua voetbal idd!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland staat 9de op die landenranking van UEFA en ver voor Turkije dus daar staan we nog wel even.
Dit weekend Liverpool - Manchester United en Arsenal - Tottenham, mooi man!
Kanttekening: de gemiddelde Nederlanders luistert ook naar Jan Smitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal namens de gemiddelde Nederlander spreken: ''Je moet voor Ajax zijn''.
Ik hoop dat dit je overgehaald heeft.
Dan heb ik niets gezegd aangezien ik de groepsfase heb gevolgd bij Sport1.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want vorig jaar Barca - Benfica ofe ipv Juve-Chelsea was heel logisch.
En de gemiddelde Spanjaard geeft niet om de ranking, want daar hoeven ze niet bang voor te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit je overgehaald heeft.
Vele Nederlanders laten zich ook beet nemen door de goedkope lulpraatjes van Mark Rutte.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kanttekening: de gemiddelde Nederlanders luistert ook naar Jan Smit
Dat hoeft niet, maar om voor de andere club te zijn omdat je vindt dat je tegendraads en interessant wil zijn is nog een stuk triester.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even triest als successupporters, en mensen die het stadion uitlopen omdat ze aan het verliezen zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar om voor de andere club te zijn omdat je vindt dat je tegendraads en interessant wil zijn is nog een stuk triester.
Wat heeft dat hier mee te maken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Even triest als successupporters, en mensen die het stadion uitlopen omdat ze aan het verliezen zijn
Ik weet niet wat dat er mee te maken heeft, maar inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Even triest als successupporters, en mensen die het stadion uitlopen omdat ze aan het verliezen zijn
Immersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef Syntix het volgende:
Wie is die "Balotelli" bij feyenoord?
De volgende keer zal ik aan dit stukje denken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar om voor de andere club te zijn omdat je vindt dat je tegendraads en interessant wil zijn is nog een stuk triester.
Wat heb je eraan? Heb liever dat ze flink vernederd worden, misschien leren ze er nog wat vanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou het toch zo fijn vinden als ze deze wedstrijd in ieder geval niet verliezen hè, ook al zijn ze al kansloos om door te gaan
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik aan dit stukje denken.
Niks, maar dat ergert mij altijd heel erg en ik dacht dat we aan het klagen waren ja. Kan je me verdomme niet ÉÉN pleziertje gunnen vandaag? Ik heb het nodigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat er mee te maken heeft, maar inderdaad.
Nee Ajax is de besten, zij zijn Ajax.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:24 schreef TLC het volgende:
Ajax speelt zijn eerste wedstrijd in de CL uit tegen Barca, ok ze worden dan wel afgeslacht a la Bayer Leverkusen maar ze staan er wel
Tijdrekken dmv overtredingenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:25 schreef roislecxe het volgende:
Er wordt niet eens gevoetbald meer. Het spel ligt meer dan de helft vd tijd stil
Sure, leef je uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niks, maar dat ergert mij altijd heel erg en ik dacht dat we aan het klagen waren ja. Kan je me verdomme niet ÉÉN pleziertje gunnen vandaag? Ik heb het nodig
Nee, we moeten het hebben over de onmeunend goede wedstrijd die Feyenoord vandaag aflevert.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:25 schreef Vasion het volgende:
ja laten we het hebben over ajax.
we zijn geen studio sport
Ik wil het ook best over Euroshopper Allesreiniger hebben hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:25 schreef Vasion het volgende:
ja laten we het hebben over ajax.
we zijn geen studio sport
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil het ook best over Euroshopper Allesreiniger hebben hoor.
Mijn keuken was nog nooit zo schoon!
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, dan ben ik pas net mijn bed uitgerold als AZ op de mat staat.
Luie zak.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, dan ben ik pas net mijn bed uitgerold als AZ op de mat staat.
[..]
Voor AZ...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef timmmmm het volgende:
Een listig lastig half uur meneer de commentator?
Heb je al vriendjes gemaakt op je nieuwe school JR?quote:
Ik denk dat niemand je zal gaan missen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef Vasion het volgende:
Het gaat niet eens meer over Feyenoord meer en vol met provocerende trolls.
Totaal geen niveau hier.
I'm out.
We zullen je diepzinnige bijdrages ontzettend missen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef Vasion het volgende:
Totaal geen niveau hier.
I'm out.
ok doeiquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef Vasion het volgende:
Totaal geen niveau hier.
I'm out.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef Vasion het volgende:
Totaal geen niveau hier.
I'm out.
ik noem ze nog geen vriendjesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je al vriendjes gemaakt op je nieuwe school JR?
Mijn Allesreiniger maakt zelfs op internet schoon schip.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef Vasion het volgende:
Totaal geen niveau hier.
I'm out.
Ik wist niet eens dat jij bestond.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef Vasion het volgende:
Totaal geen niveau hier.
I'm out.
Ik ben overigens benieuwd hoe die loting gaat. Zal vast wel weer in zo'n corrupt stappenschema gaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:29 schreef RvLaak het volgende:
Driessen klampt zich helemaal vast aan die 3% kans die Feyenoord morgen heeft bij de loting
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn Allesreiniger maakt zelfs op internet schoon schip.
Wat een bazenspul, voor dat geld!
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij bestond.
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij bestond.
Dat klinkt veelbelovendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik noem ze nog geen vriendjes
Jij bent een baas.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
Of gewoon één die wel kan mikkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:31 schreef timmmmm het volgende:
Als we in plaats van Immers nou gewoon een fatsoenlijke, of zelfs een middelmatige, speler hadden hè, wat een mooie wedstrijd hadden we dan gehad
Clasie?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:31 schreef timmmmm het volgende:
Als we in plaats van Immers nou gewoon een fatsoenlijke, of zelfs een middelmatige, speler hadden hè, wat een mooie wedstrijd hadden we dan gehad
Ze hebben alleen gewonnen van NAC, omdat NAC nog slechter is dan Feyenoord.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:32 schreef Tropanzia het volgende:
Zit totaal niets geen leven in dit Feyenoord. Vorige week toen ze wonnen tegen NAC niet, die weken daarvoor ook niet, maar dat was obvious. De 1e wedstrijd tegen Kuban niet, en nou ook weer totaal niet.
En vorig seizoen? Tjah...
Inderdaad liever nog een clasie dan Immers. Zou behoorlijk wat verschil maken denk ikquote:
Wijnaldum?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mokotjoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:31 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon voor de speelminuten alleen denk ik, alsof FR nog 3x gaat kunnen scoren nu.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:33 schreef DaMart het volgende:
Verhoek erin... daar zullen die Russen bang van worden.
alles beter dan Immersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mokotjo een speler voor achter de spits?
Of domweg geen betere speler aanwezigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. En dat ziet iedereen, behalve Koeman.
Mijn stream werkt perfectquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben gewoon blij dat de stream af en toe hapert, zodat ik me niet meer hoef te schamen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
Ik ben blij dat ik geen Feyenoorder ben. Wat een onmacht zegEr zit 0,0 creativiteit in.
Waarom lach je? Als Nederlander is dat om te huilen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:33 schreef sausagin het volgende:
En Feyenoord is hofleverancier in de selecties van Oranje
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
Ik ben blij dat ik geen Feyenoorder ben. Wat een onmacht zegEr zit 0,0 creativiteit in.
Armenteros kan ook achter Pelle spelen en dan Manu op links.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of domweg geen betere speler aanwezig
Wacht nou maar, dat eitje gaan ze nog wel Pellèquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
Is het weer zo slecht, ik zet hem net aan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 29-08-2013 om 22:30:42Atletico en #Ajax naderen akkoord, #Alderweireld nu ook zelf in onderhandeling, morgen wordt afronding verwacht. Zie straks vi.nl reageer retweet
jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het weer zo slecht, ik zet hem net aan?
mooiquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan maar een blits nieuwtje.twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 29-08-2013 om 22:30:42Atletico en #Ajax naderen akkoord, #Alderweireld nu ook zelf in onderhandeling, morgen wordt afronding verwacht. Zie straks vi.nl reageer retweet
Leuke club.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan maar een blits nieuwtje.twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 29-08-2013 om 22:30:42Atletico en #Ajax naderen akkoord, #Alderweireld nu ook zelf in onderhandeling, morgen wordt afronding verwacht. Zie straks vi.nl reageer retweet
Ajax ook geen kampioen dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Alderweireld is geen bijzondere verdediger.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax ook geen kampioen dus.
Waarom niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alderweireld is geen bijzondere verdediger.
Meeste mensen zien Alderweireld wel graag vertrekken geloof ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat hard bij de Amsterdammers.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
van der hoorn scoort eigen koolsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen jullie volgend jaar weer vEL inquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:38 schreef RvLaak het volgende:
Na ja, dan maar het positieve hiervan geforceerd benoemen: meer rust voor de competitie
Vertel... Heb niets meegekregen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Gaat hard bij de Amsterdammers.
Alderweireld is geen super verdediger, kunnen we wel opvangen. Het is geen speler á Jan Vertonghen. Nu kan je er nog cash voor vangen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Gaat hard bij de Amsterdammers.
loting is 1 uur neger.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Negers, ik zat me even te bedenken. Die loting is morgen om 09:00, en AZ - Atromitos wordt om 11:00 uitgespeeld.
Wat nu?
Da's het enige argument voorlopig waarom hij niet goed zou zijn. Anders komt Denswil wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van der hoorn scoort eigen kools
Dit dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alderweireld is geen super verdediger, kunnen we wel opvangen. Het is geen speler á Jan Vertonghen. Nu kan je er nog cash voor vangen.
je kraamt onzin uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Negers, ik zat me even te bedenken. Die loting is morgen om 09:00, en AZ - Atromitos wordt om 11:00 uitgespeeld.
Wat nu?
Ach joh. 3 jaar op rij kampioen is wel weer even genoeg toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Meeste mensen zien Alderweireld wel graag vertrekken geloof ik.
Eriksen daarentegen
Van Der Hoorn zeker nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Loting is om 13u tochquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat nu?
dat wordt een behoorlijk ingewikkelde lotingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat nu?
De loting is niet om 9:00quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat nu?
Eerst de eventuele transfer van Eriksen en nu Alderweireld. Toch twee belangrijke spelers.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vertel... Heb niets meegekregen.
Alderweireld is niet belangrijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Eerst de eventuele transfer van Eriksen en nu Alderweireld. Toch twee belangrijke spelers.
Nou, ik speel niet meequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Kunnen jullie volgend jaar weer vEL in
Nog dom ook...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat nu?
Dat is het enige stokpaardje waarom VD Hoorn niet mee zou kunen.quote:
neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ach joh. 3 jaar op rij kampioen is wel weer even genoeg toch?
Nu is een andere club weer eens aan de beurt
Daar kunnen ze toch gewoon een balletje van AZ/Griekenland in de loting opnemen. Dat boeit niks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De loting onder de afvallers, witte.
De Boer kiest voorlopig voor Denswil of van Rhijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van der hoorn scoort eigen kools
Dan kan je gewoon een lootje met Atromitros (ofzo)/AZ doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De loting onder de afvallers, wie is er nu dom?
Jij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar nog niets definitiefs dus?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Eerst de eventuele transfer van Eriksen en nu Alderweireld. Toch twee belangrijke spelers.
Dat geeft niet zo'n probleem. Alleen zal het inderdaad een zaadpartij worden als de verliezer die wedstrijd wordt uitgelootquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kunnen ze toch gewoon een balletje van AZ/Griekenland in de loting opnemen. Dat boeit niks.
Dan is in feite het uitspelen van de wedstrijd niet meer nodig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon een lootje met Atromitros (ofzo)/AZ doen.
Snel genoeg een balletje az/Griekenland gemaakt. Het is ook zo lastig te bedenkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JAWEL, want voor de volgende loting kun je dat niet doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Dan is in feite het uitspelen van de wedstrijd niet meer nodig.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Dan is in feite het uitspelen van de wedstrijd niet meer nodig.
puur naar het team kijkend, zou het goed zijn als hij zou blijven. Juist daar is routine belangrijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alderweireld is niet belangrijk.
in Israël maakte hij ook een flinke blunderquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het enige stokpaardje waarom VD Hoorn niet mee zou kunen.
Caland is blijven zitten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
Leuk dat de helft van het stadion al wegloopt
calandquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
Dat kan je op televisie helemaal niet zien hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zie anders niemand weglopen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ongetwijfeld, maar er is nog geen nieuwsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:43 schreef Adames het volgende:
[..]
komen wel rond, daarvoor willen de spelers wel te graag en Ajax ligt niet bepaald dwars.
Oh oh wat is het publiek toch trouw, ja dat komt omdat je altijd het fanatiek publiek op televisie ziet (eerste paar rijen van eerste ring, dat gedeelte wat staat).quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je op televisie helemaal niet zien hoor.
Aldus Caland.
Nu je dit zegt, komt Sjaak je op zoeken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh oh wat is het publiek toch trouw, ja dat komt omdat je altijd het fanatiek publiek op televisie ziet (eerste paar rijen van eerste ring, dat gedeelte wat staat).
Is ook een vermindering, let maar op.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De Boer kiest voorlopig voor Denswil of van Rhijn.
Het is de schuld van het uitvak, daardoor blijven de plaatsen leegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je op televisie helemaal niet zien hoor.
Aldus Caland.
Zometeen nog een geforceerde YNWA?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu je dit zegt, komt Sjaak je op zoeken.
Nee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ook een vermindering, let maar op.
AJAXquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ook een vermindering, let maar op.
Het Legioen is een groot sprookje joh.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh oh wat is het publiek toch trouw, ja dat komt omdat je altijd het fanatiek publiek op televisie ziet (eerste paar rijen van eerste ring, dat gedeelte wat staat).
Zo van 'kijk ons een in slechte tijden achter de club staan'. Lik mijn reet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zometeen nog een geforceerde YNWA?
komend van een Twente fan is dit best lachwekkendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ach bekijk het positief feyenoordsupporters, nu kan het team zich 100% richten op het voorkomen van degradatie. Dat is ook wat waard.
Daar is ie ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zometeen nog een geforceerde YNWA?
Klopt. Het legioenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh oh wat is het publiek toch trouw
Nuttige input.quote:
Ja want wij verloren in eigen huis met 1-4quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:47 schreef Adames het volgende:
[..]
komend van een Twente fan is dit best lachwekkend
Heerlijk toch... liedje van Liverpool overnemen en het dan gebruiken om te laten zien hoe trouw ze wel niet zijn.quote:
Probeer het eens met een wesp.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het doodslaan van een mug interessanter dan het volgen van deze wedstrijd.
dat niet, maar Feyenoord trekt nou eenmaal een ander soort supporter dan Ajaxquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Legioen is een groot sprookje joh.
Het is allemaal zo geforceerd joh.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef Adames het volgende:
[..]
dat niet, maar Feyenoord trekt nou eenmaal een ander soort supporter dan Ajax
Was tegen Twente ook zo. "Massaal blijven steunen" = het hele repertoire van 2 nummers even herhalen in de 70e minuut.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
Cameraatje erop
"Kijk ons eens supporten bij verlies, goed van ons he"
Ja, eens. Maar ze moeten blij zijn dat ze die mensen nog hebben, anders was het helemaal niks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is allemaal zo geforceerd joh.
Feyenoord heeft geen bestaansrecht meer als je die fanatieke fans wegdenkt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar ze moeten blij zijn dat ze die mensen nog hebben, anders was het helemaal niks.
Ja als er geen spelers meer waren zaten ze naar een training te kijken ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar ze moeten blij zijn dat ze die mensen nog hebben, anders was het helemaal niks.
Ik heb al eerder nare herinneringen daaraan gehad. Zo stak een wesp me precies tussen mijn ring- en middelvinger in.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Probeer het eens met een wesp.
Succesupporters trekken we inderdaad niet, wrijf het er maar inquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef Adames het volgende:
[..]
dat wel, maar je kan de invloed niet ontkennenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is allemaal zo geforceerd joh.
Je komt gefrustreerd over.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Succesupporters trekken we inderdaad niet, wrijf het er maar in
Geen enkele club heeft bestaansrecht als je fanatieke fans wegdenkt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen bestaansrecht meer als je die fanatieke fans wegdenkt.
Lex doet aan crowddiving.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef Bastiefcg het volgende:
Gaan ze zo nog een ereronde doen?
Heerenveen had toch geen fanatieke fans volgens jullie?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkele club heeft bestaansrecht als je fanatieke fans wegdenkt.
AZ doet het anders nog wel leukquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkele club heeft bestaansrecht als je fanatieke fans wegdenkt.
Beter als in je wang.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder nare herinneringen daaraan gehad. Zo stak een wesp me precies tussen mijn ring- en middelvinger in.
dat is gokkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef truedestiny het volgende:
Kan je al ergens wedden wie de lucky loser wordt?
sowieso stuk minder arrogantquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Een club uit Frankrijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef truedestiny het volgende:
Kan je al ergens wedden wie de lucky loser wordt?
jullie?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen had toch geen fanatieke fans volgens jullie?
Op de scheids ja. Met die gefrustreerde, ondergesnoven koppen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef Adames het volgende:
[..]
dat wel, maar je kan de invloed niet ontkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |