Niks, maar dat ergert mij altijd heel erg en ik dacht dat we aan het klagen waren ja. Kan je me verdomme niet ÉÉN pleziertje gunnen vandaag? Ik heb het nodigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat er mee te maken heeft, maar inderdaad.
Nee Ajax is de besten, zij zijn Ajax.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:24 schreef TLC het volgende:
Ajax speelt zijn eerste wedstrijd in de CL uit tegen Barca, ok ze worden dan wel afgeslacht a la Bayer Leverkusen maar ze staan er wel
Tijdrekken dmv overtredingenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:25 schreef roislecxe het volgende:
Er wordt niet eens gevoetbald meer. Het spel ligt meer dan de helft vd tijd stil
Sure, leef je uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niks, maar dat ergert mij altijd heel erg en ik dacht dat we aan het klagen waren ja. Kan je me verdomme niet ÉÉN pleziertje gunnen vandaag? Ik heb het nodig
Nee, we moeten het hebben over de onmeunend goede wedstrijd die Feyenoord vandaag aflevert.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:25 schreef Vasion het volgende:
ja laten we het hebben over ajax.
we zijn geen studio sport
Ik wil het ook best over Euroshopper Allesreiniger hebben hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:25 schreef Vasion het volgende:
ja laten we het hebben over ajax.
we zijn geen studio sport
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil het ook best over Euroshopper Allesreiniger hebben hoor.
Mijn keuken was nog nooit zo schoon!
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, dan ben ik pas net mijn bed uitgerold als AZ op de mat staat.
Luie zak.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, dan ben ik pas net mijn bed uitgerold als AZ op de mat staat.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil het ook best over Euroshopper Allesreiniger hebben hoor.
Mijn keuken was nog nooit zo schoon!
Voor AZ...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef timmmmm het volgende:
Een listig lastig half uur meneer de commentator?
Heb je al vriendjes gemaakt op je nieuwe school JR?quote:
Ik denk dat niemand je zal gaan missen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef Vasion het volgende:
Het gaat niet eens meer over Feyenoord meer en vol met provocerende trolls.
Totaal geen niveau hier.
I'm out.
We zullen je diepzinnige bijdrages ontzettend missen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef Vasion het volgende:
Totaal geen niveau hier.
I'm out.
ok doeiquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef Vasion het volgende:
Totaal geen niveau hier.
I'm out.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef Vasion het volgende:
Totaal geen niveau hier.
I'm out.
ik noem ze nog geen vriendjesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je al vriendjes gemaakt op je nieuwe school JR?
Mijn Allesreiniger maakt zelfs op internet schoon schip.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef Vasion het volgende:
Totaal geen niveau hier.
I'm out.
Ik wist niet eens dat jij bestond.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef Vasion het volgende:
Totaal geen niveau hier.
I'm out.
Ik ben overigens benieuwd hoe die loting gaat. Zal vast wel weer in zo'n corrupt stappenschema gaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:29 schreef RvLaak het volgende:
Driessen klampt zich helemaal vast aan die 3% kans die Feyenoord morgen heeft bij de loting
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn Allesreiniger maakt zelfs op internet schoon schip.
Wat een bazenspul, voor dat geld!
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij bestond.
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij bestond.
Dat klinkt veelbelovendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik noem ze nog geen vriendjes
Jij bent een baas.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
Of gewoon één die wel kan mikkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:31 schreef timmmmm het volgende:
Als we in plaats van Immers nou gewoon een fatsoenlijke, of zelfs een middelmatige, speler hadden hè, wat een mooie wedstrijd hadden we dan gehad
Clasie?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:31 schreef timmmmm het volgende:
Als we in plaats van Immers nou gewoon een fatsoenlijke, of zelfs een middelmatige, speler hadden hè, wat een mooie wedstrijd hadden we dan gehad
Ze hebben alleen gewonnen van NAC, omdat NAC nog slechter is dan Feyenoord.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:32 schreef Tropanzia het volgende:
Zit totaal niets geen leven in dit Feyenoord. Vorige week toen ze wonnen tegen NAC niet, die weken daarvoor ook niet, maar dat was obvious. De 1e wedstrijd tegen Kuban niet, en nou ook weer totaal niet.
En vorig seizoen? Tjah...
Inderdaad liever nog een clasie dan Immers. Zou behoorlijk wat verschil maken denk ikquote:
Wijnaldum?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:31 schreef timmmmm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |