Ja, want vorig jaar Barca - Benfica ofquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat er kutwedstrijden worden uitgezonden, heeft vrij weinig te maken met de keuzes van de NOS. Misschien moet je eerder het onvoorspelbare loten de schuld geven.
De balletjes in de koker zijn rond. Je weet.
Nee, het is allebei niks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel blij mee.
Ik weet niet of ik nu voor Barca of Ajax moet zijn die pot..
Damn, had profclub moeten zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van een topclub? Is dat ook al ooit gebeurd dan?
Ik zal namens de gemiddelde Nederlander spreken: ''Je moet voor Ajax zijn''.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel blij mee.
Ik weet niet of ik nu voor Barca of Ajax moet zijn die pot..
Idd al dat gefapquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Wel mooi trouwens dat Barca in de poule van Ajax zit, dan kunnen we dat in één keer afhandelen.
Zondag is wel een top dag qua voetbal idd!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland staat 9de op die landenranking van UEFA en ver voor Turkije dus daar staan we nog wel even.
Dit weekend Liverpool - Manchester United en Arsenal - Tottenham, mooi man!
Kanttekening: de gemiddelde Nederlanders luistert ook naar Jan Smitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal namens de gemiddelde Nederlander spreken: ''Je moet voor Ajax zijn''.
Ik hoop dat dit je overgehaald heeft.
Dan heb ik niets gezegd aangezien ik de groepsfase heb gevolgd bij Sport1.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want vorig jaar Barca - Benfica ofe ipv Juve-Chelsea was heel logisch.
En de gemiddelde Spanjaard geeft niet om de ranking, want daar hoeven ze niet bang voor te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit je overgehaald heeft.
Vele Nederlanders laten zich ook beet nemen door de goedkope lulpraatjes van Mark Rutte.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kanttekening: de gemiddelde Nederlanders luistert ook naar Jan Smit
Dat hoeft niet, maar om voor de andere club te zijn omdat je vindt dat je tegendraads en interessant wil zijn is nog een stuk triester.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even triest als successupporters, en mensen die het stadion uitlopen omdat ze aan het verliezen zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar om voor de andere club te zijn omdat je vindt dat je tegendraads en interessant wil zijn is nog een stuk triester.
Wat heeft dat hier mee te maken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Even triest als successupporters, en mensen die het stadion uitlopen omdat ze aan het verliezen zijn
Ik weet niet wat dat er mee te maken heeft, maar inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Even triest als successupporters, en mensen die het stadion uitlopen omdat ze aan het verliezen zijn
Immersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef Syntix het volgende:
Wie is die "Balotelli" bij feyenoord?
De volgende keer zal ik aan dit stukje denken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar om voor de andere club te zijn omdat je vindt dat je tegendraads en interessant wil zijn is nog een stuk triester.
Wat heb je eraan? Heb liever dat ze flink vernederd worden, misschien leren ze er nog wat vanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou het toch zo fijn vinden als ze deze wedstrijd in ieder geval niet verliezen hè, ook al zijn ze al kansloos om door te gaan
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik aan dit stukje denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |