Klopt, maar ik heb slechts 1 keer in mijn leven meegemaakt dat een supporter van een topclub een speler van de tegenstander aanvielquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar tuig heb je bij elke voetbalclub. Ook bij ajacieden, ook bij feijenoord, ook bij PEC, ook in de derde klasse
Wat is daar erg aan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, maar jij kijkt liever naar Barcelona - Pilsener.
Nee, jij zegt dat er bij Feijenoord meer zitten, maar laat maar zitten. Is al goed.quote:
Of een medische reden, zoals bij Clasie blijkbaar het geval isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Iets met bord en kop bij Koeman.
Dat zou ik wel kunnen waarderenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Lex meer vechtersmentaliteit heeft dan Ruben Schaken. Straks zal je zien dat de verdedigende middenvelder van Kuban Krasnodar met twee blauwe ogen van het veld gedragen wordt.
Dat de NOS vaak zaadwedstrijden kiest als er geen Nederlanders spelen en dat de EL geen zak aan is zonder Nederlandse club.quote:
Als er 96,9% kans is dat Feyenoord niet doorgaat dan gaat de uefa zich niet druk maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
Alsof de Uefa er niet voor zorgt dat Feyenoord niet uitgeloot wordt morgen.
En als ze 2x scoren, dan..?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef roislecxe het volgende:
Door die verdediging gaat ze echt geen 2x heenkomen.
Waarom zouden ze?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
Alsof de Uefa er niet voor zorgt dat Feyenoord niet uitgeloot wordt morgen.
Ja, zo diep zit het verdommequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou ik wel kunnen waarderen
Oja 3x inmiddelsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als ze 2x scoren, dan..?
Omdat hij achter Immers staat als die een bal op doel probeert te schieten zeker?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Lex meer vechtersmentaliteit heeft dan Ruben Schaken. Straks zal je zien dat de verdedigende middenvelder van Kuban Krasnodar met twee blauwe ogen van het veld gedragen wordt.
Wel mooi trouwens dat Barca in de poule van Ajax zit, dan kunnen we dat in één keer afhandelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat de NOS vaak zaadwedstrijden kiest als er geen Nederlanders spelen en dat de EL geen zak aan is zonder Nederlandse club.
Dat er kutwedstrijden worden uitgezonden, heeft vrij weinig te maken met de keuzes van de NOS. Misschien moet je eerder het onvoorspelbare loten de schuld geven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat de NOS vaak zaadwedstrijden kiest als er geen Nederlanders spelen en dat de EL geen zak aan is zonder Nederlandse club.
Van een topclub? Is dat ook al ooit gebeurd dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb slechts 1 keer in mijn leven meegemaakt dat een supporter van een topclub een speler van de tegenstander aanviel
Bedankt voor je bijdrage weer!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
De balletjes in de koker zijn rond.
Ja daar ben ik wel blij mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Wel mooi trouwens dat Barca in de poule van Ajax zit, dan kunnen we dat in één keer afhandelen.
Nederland staat 9de op die landenranking van UEFA en ver voor Turkije dus daar staan we nog wel even.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, maar jij kijkt liever naar Barcelona - Pilsener.
Ze moeten 3 goals makenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef roislecxe het volgende:
Door die verdediging gaat ze echt geen 2x heenkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |