Ik heb nog nooit een Feyenoord supporter de keeper van de tegenstander aan zien vallen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat een andere Feijenoorder het wel doet. TBS-patiënten kunnen raar uit de hoek komen.
Touche.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Feyenoord supporter de keeper van de tegenstander aan zien vallen...
Nee, laten we allemaal Feyenoord toejuichen omdat een of andere Jay_Snake het zegt!1!1! De gemiddelde Oranjesupportersmentaliteit komt weer naar boven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:11 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt kansloos. Achterlijke
Je kraamt onzin uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, laten we allemaal Feyenoord toejuichen omdat een of andere Jay_Snake het zegt!1!1! De gemiddelde Oranjesupportersmentaliteit komt weer naar boven.
Ik verwacht weinig anders van hen inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat een andere Feijenoorder het wel doet. TBS-patiënten kunnen raar uit de hoek komen.
Ik heb nog nooit geen wedstrijd Feyenoord - Ajax niet ''Hamas Hamas, Joden aan het gas'' gehoord.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Feyenoord supporter de keeper van de tegenstander aan zien vallen...
Want iets roepen staat gelijk aan een fysieke aanval op een spelerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geen wedstrijd Feyenoord - Ajax niet ''Hamas Hamas, Joden aan het gas'' gehoord.
Mogelijke tegenstanders denk ik, scheelt weer binnensteden herbouwen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er mensen die blij zijn dat Feyenoord eruit ligt?
Nee, juichen omdat ze een goal tegen krijgen, laten we dat gaan doen...dan snap je er echt helemaal niets van en ben je echt een enorme pauper.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, laten we allemaal Feyenoord toejuichen omdat een of andere Jay_Snake het zegt!1!1! De gemiddelde Oranjesupportersmentaliteit komt weer naar boven.
Niet dat elke andere club heilige fans heeft, maar toch is het wel erg gesteld met het Feijenoordpubliek.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig anders van hen inderdaad.Raar volk meestal.
Ik maak zelf wel uit voor welke club ik een voorkeur heb in Europa.quote:
Het haten is jaren geleden al begonnen en eigenlijk nooit gestopt. Maakt niet uit wie speelt en wie op verliezen staat etc. Er wordt altijd gehaat onder de extremistische "supporters".quote:
Het meest trieste is imo, dat Feyenoord nog naar vermogen speelt ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jammer dat Feyenoord de Europa League niet serieus neemt.
Ajacied422, maar die moet je niet serieus nemen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Jay_Snake het volgende:
Nee, juichen omdat ze een goal tegen krijgen, laten we dat gaan doen...dan snap je er echt helemaal niets van en ben je echt een enorme pauper.
Ene Syntix denk ik wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk vermogen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het meest trieste is imo, dat Feyenoord nog naar vermogen speelt ook
Je vergeet die mongooltjes nog die bij Jong Ajax - Jong Feyenoord een aantal Feyenoordspelers aanvielen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Want iets roepen staat gelijk aan een fysieke aanval op een speler
Dat is maar 1 incident, van Feyenoordkant kan ik meer dingen opsommen. Maar da's niet eerlijk hé.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Want iets roepen staat gelijk aan een fysieke aanval op een speler
Je kan hier natuurlijk ook gewoon over de wedstrijd praten. Of heb ik het verkeerd, is dit topic daar niet voor?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat elke andere club heilige fans heeft, maar toch is het wel erg gesteld met het Feijenoordpubliek.
[..]
Ik maak zelf wel uit voor welke club ik een voorkeur heb in Europa.
Tis wel terecht dat ze eruit liggen gebaseerd op het spel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ajacied422, maar die moet je niet serieus nemen.
Ja nu AZ nog, de loting voor Ajax was ook al fantastisch. We blijven toch wel 9de op de UEFA Ranking, Turkije staat ver achter ons.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Precies, jammer voor het Nederlandse voetbal. Maar het is wel erg terecht (Net als gisteren overigensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis wel terecht dat ze eruit liggen gebaseerd op het spel.
Maar ja, tis niet goed voor het NL voetbal én Feyenoord heeft nu meer rust.
Ja maar tuig heb je bij elke voetbalclub. Ook bij ajacieden, ook bij feijenoord, ook bij PEC, ook in de derde klassequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Je vergeet die mongooltjes nog die bij Jong Ajax - Jong Feyenoord een aantal Feyenoordspelers aanvielen.
Vast, maar het is gewoon sneu dat Feyenoord Nederland zo matig representeert.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat Koeman.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef DaMart het volgende:
Waarom Schaken eruit en Immers laten staan.
Dat zeg ik ook dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar tuig heb je bij elke voetbalclub. Ook bij ajacieden, ook bij feijenoord, ook bij PEC, ook in de derde klasse
Doet hij het wel en krijgt hij er een kaart voor is het ook niet goed, had hij het anders op moeten lossenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef Vasion het volgende:
Zonde dit hoor. Met name slordigheid wat ons vandaag nekt.
Janmaat durft geen tackle uit te voeren. Gevolg een doelpunt
Penalty gemist, honderden kansen van immers gemist.. en dan ipv 3/4 -1 .. 1-2 achterstand.
Klote is dat hoor.
Iets met bord en kop bij Koeman.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef DaMart het volgende:
Ohja, maar jij kijkt liever naar Barcelona - Pilsener.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja nu AZ nog, de loting voor Ajax was ook al fantastisch. We blijven toch wel 9de op de UEFA Ranking, Turkije staat ver achter ons.
Omdat Lex meer vechtersmentaliteit heeft dan Ruben Schaken. Straks zal je zien dat de verdedigende middenvelder van Kuban Krasnodar met twee blauwe ogen van het veld gedragen wordt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef DaMart het volgende:
Klopt, maar ik heb slechts 1 keer in mijn leven meegemaakt dat een supporter van een topclub een speler van de tegenstander aanvielquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar tuig heb je bij elke voetbalclub. Ook bij ajacieden, ook bij feijenoord, ook bij PEC, ook in de derde klasse
Wat is daar erg aan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, maar jij kijkt liever naar Barcelona - Pilsener.
Nee, jij zegt dat er bij Feijenoord meer zitten, maar laat maar zitten. Is al goed.quote:
Of een medische reden, zoals bij Clasie blijkbaar het geval isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Iets met bord en kop bij Koeman.
Dat zou ik wel kunnen waarderenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Lex meer vechtersmentaliteit heeft dan Ruben Schaken. Straks zal je zien dat de verdedigende middenvelder van Kuban Krasnodar met twee blauwe ogen van het veld gedragen wordt.
Dat de NOS vaak zaadwedstrijden kiest als er geen Nederlanders spelen en dat de EL geen zak aan is zonder Nederlandse club.quote:
Als er 96,9% kans is dat Feyenoord niet doorgaat dan gaat de uefa zich niet druk maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
Alsof de Uefa er niet voor zorgt dat Feyenoord niet uitgeloot wordt morgen.
En als ze 2x scoren, dan..?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef roislecxe het volgende:
Door die verdediging gaat ze echt geen 2x heenkomen.
Waarom zouden ze?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
Alsof de Uefa er niet voor zorgt dat Feyenoord niet uitgeloot wordt morgen.
Ja, zo diep zit het verdommequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou ik wel kunnen waarderen
Oja 3x inmiddelsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als ze 2x scoren, dan..?
Omdat hij achter Immers staat als die een bal op doel probeert te schieten zeker?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Lex meer vechtersmentaliteit heeft dan Ruben Schaken. Straks zal je zien dat de verdedigende middenvelder van Kuban Krasnodar met twee blauwe ogen van het veld gedragen wordt.
Wel mooi trouwens dat Barca in de poule van Ajax zit, dan kunnen we dat in één keer afhandelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat de NOS vaak zaadwedstrijden kiest als er geen Nederlanders spelen en dat de EL geen zak aan is zonder Nederlandse club.
Dat er kutwedstrijden worden uitgezonden, heeft vrij weinig te maken met de keuzes van de NOS. Misschien moet je eerder het onvoorspelbare loten de schuld geven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat de NOS vaak zaadwedstrijden kiest als er geen Nederlanders spelen en dat de EL geen zak aan is zonder Nederlandse club.
Van een topclub? Is dat ook al ooit gebeurd dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb slechts 1 keer in mijn leven meegemaakt dat een supporter van een topclub een speler van de tegenstander aanviel
Bedankt voor je bijdrage weer!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
De balletjes in de koker zijn rond.
Ja daar ben ik wel blij mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Wel mooi trouwens dat Barca in de poule van Ajax zit, dan kunnen we dat in één keer afhandelen.
Nederland staat 9de op die landenranking van UEFA en ver voor Turkije dus daar staan we nog wel even.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, maar jij kijkt liever naar Barcelona - Pilsener.
Ze moeten 3 goals makenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef roislecxe het volgende:
Door die verdediging gaat ze echt geen 2x heenkomen.
Ja, want vorig jaar Barca - Benfica ofquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat er kutwedstrijden worden uitgezonden, heeft vrij weinig te maken met de keuzes van de NOS. Misschien moet je eerder het onvoorspelbare loten de schuld geven.
De balletjes in de koker zijn rond. Je weet.
Nee, het is allebei niks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel blij mee.
Ik weet niet of ik nu voor Barca of Ajax moet zijn die pot..
Damn, had profclub moeten zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van een topclub? Is dat ook al ooit gebeurd dan?
Ik zal namens de gemiddelde Nederlander spreken: ''Je moet voor Ajax zijn''.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel blij mee.
Ik weet niet of ik nu voor Barca of Ajax moet zijn die pot..
Idd al dat gefapquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Wel mooi trouwens dat Barca in de poule van Ajax zit, dan kunnen we dat in één keer afhandelen.
Zondag is wel een top dag qua voetbal idd!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland staat 9de op die landenranking van UEFA en ver voor Turkije dus daar staan we nog wel even.
Dit weekend Liverpool - Manchester United en Arsenal - Tottenham, mooi man!
Kanttekening: de gemiddelde Nederlanders luistert ook naar Jan Smitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal namens de gemiddelde Nederlander spreken: ''Je moet voor Ajax zijn''.
Ik hoop dat dit je overgehaald heeft.
Dan heb ik niets gezegd aangezien ik de groepsfase heb gevolgd bij Sport1.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want vorig jaar Barca - Benfica ofe ipv Juve-Chelsea was heel logisch.
En de gemiddelde Spanjaard geeft niet om de ranking, want daar hoeven ze niet bang voor te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit je overgehaald heeft.
Vele Nederlanders laten zich ook beet nemen door de goedkope lulpraatjes van Mark Rutte.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kanttekening: de gemiddelde Nederlanders luistert ook naar Jan Smit
Dat hoeft niet, maar om voor de andere club te zijn omdat je vindt dat je tegendraads en interessant wil zijn is nog een stuk triester.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even triest als successupporters, en mensen die het stadion uitlopen omdat ze aan het verliezen zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar om voor de andere club te zijn omdat je vindt dat je tegendraads en interessant wil zijn is nog een stuk triester.
Wat heeft dat hier mee te maken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Even triest als successupporters, en mensen die het stadion uitlopen omdat ze aan het verliezen zijn
Ik weet niet wat dat er mee te maken heeft, maar inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Even triest als successupporters, en mensen die het stadion uitlopen omdat ze aan het verliezen zijn
Immersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef Syntix het volgende:
Wie is die "Balotelli" bij feyenoord?
De volgende keer zal ik aan dit stukje denken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar om voor de andere club te zijn omdat je vindt dat je tegendraads en interessant wil zijn is nog een stuk triester.
Wat heb je eraan? Heb liever dat ze flink vernederd worden, misschien leren ze er nog wat vanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou het toch zo fijn vinden als ze deze wedstrijd in ieder geval niet verliezen hè, ook al zijn ze al kansloos om door te gaan
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik aan dit stukje denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |