quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef Bastiefcg het volgende:
Maar wat was de sfeer weer goed he!!!
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef Bastiefcg het volgende:
Ho ho, ik ben er van overtuigd dat Feyenoord met het Legioen achter zich, het klusje straks gaat klaren. Drie goals van Lex Immers straks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef Bastiefcg het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef Vierkantblokje het volgende:
Wat een pauper ben je als je nu gaat juichen zelfs als je niet voor feyenoord ben neem ik aan dat je gewoon voor nederlands voetbal ben in europa...
Duh, ze moeten straks wel youtube-filmpjes aan hun vrienden kunnen laten zien dat feyenoord-supporters zelfs toen het kansloos was nog zongen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
Feyenoordsupporters gaan weer pas zingen als het toch geen zin meer heeft.
Ja, volgens mij doen ze dat serieus expres, dieptriest.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, ze moeten straks wel youtube-filmpjes aan hun vrienden kunnen laten zien dat feyenoord-supporters zelfs toen het kansloos was nog zongen!
Nee, dat geldt volgens de juichers alleen indien Feyenoord niet speelt... Tenminste, dat gevoel bekruipt mijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef Vierkantblokje het volgende:
Wat een pauper ben je als je nu gaat juichen zelfs als je niet voor feyenoord ben neem ik aan dat je gewoon voor nederlands voetbal ben in europa...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef Tropanzia het volgende:
Mochten ze nog door willen... is 2 dan genoeg of moeten ze er sowieso nog 3 maken?
(domme vraag, ik weet.)
Niks van gemerkt gisteren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef Vierkantblokje het volgende:
Straks komt Caland jou de les lezen over de sfeer in de Kuip. Je bent gewaarschuwd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Altijd goeien sfeer in de KuipKoop je wat voor
Was gisteren veel van te merken jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, dat geldt volgens de juichers alleen indien Feyenoord niet speelt... Tenminste, dat gevoel bekruipt mij
Supporter af?quote:
Weer dat kansloze gejank over die UEFA-puntenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Jay_Snake het volgende:
Wat lopen er hier een paar achterlijke mongolen rond die juichen als Feyenoord hem tegen krijgt. Denk voor fucks sake aan de uefa punten voor Europees voetbal
Thanks, ik bereid me vast voorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks komt Caland jou de les lezen over de sfeer in de Kuip. Je bent gewaarschuwd.
Feyenoordquote:
Die ene, tegen AZ whahahahaquote:
Misschien dat een andere Feijenoorder het wel doet. TBS-patiënten kunnen raar uit de hoek komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Thanks, ik bereid me vast voor
3 doelpunten nog bedoel ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus 3-2 thuis winnen is beter dan 1-0 thuis winnen?
En dat van een Ajaciedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ik vind dat eigen-gefap van de meeste gewoon een beetje treurig.
Ja, dat is ook echt kansloos. Achterlijkequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer dat kansloze gejank over die UEFA-punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |