Dat weet ik, maar ik heb geen digitale tv.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
EDL is 150 euro voor het seizoen (internet abo). Da's 15 euro per maand, inclusief EL
Als alleen zij de beelden hebben, hebben ze een grotere kansquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:58 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Net alsof ze een kans maken tegen vi![]()
![]()
Dat is een gemiddelde seizoenskaart voor de club.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
EDL is 150 euro voor het seizoen (internet abo).
Neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen familie of kennissen waarmee je kaartjes kan delen?
Ik heb ook geen digitale tvquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik heb geen digitale tv.Dus dan moet ik ook digitenne (10 per maand) er bij kopen. Terwijl ik nu gratis analoog kijk.
Moet jij niet al lang naar bed van je mama?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef Syntix het volgende:
Ff wat niveau posten hier [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet jij niet al lang naar bed van je mama?
FOX Sports Eredivisie kost met het delen van een kaartje nu maar tussen de 7 en de 9 euro, niets mis mee. Bij Ziggo heb je tot december nog eens gratis FOX Sports International.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeEcht zonde, ik heb zelfs drie huisgenoten maar ze kijken allemaal geen tv in het algemeen of voetbal in het bijzonder
Je hebt een computer, dus kun je EDL ook daar op kijkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeEcht zonde, ik heb zelfs drie huisgenoten maar ze kijken allemaal geen tv in het algemeen of voetbal in het bijzonder
Daar proberen ze de Russen mee te imponeren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
Triest die kinderachtige muziek in de rust.
je zal kaartjes moeten kopen voor alle wedstrijden die je kan zien, ben je veel en veel duurder uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX Sports Eredivisie kost met het delen van een kaartje nu maar tussen de 7 en de 9 euro, niets mis mee. Bij Ziggo heb je tot december nog eens gratis FOX Sports International.
Jij houdt echt niet van Feyenoorders, of wel?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar proberen ze de Russen mee te imponeren.
Aangezien het publiek het niet doet.
Dit is dus weer wat lager gewordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:bartf twitterde op donderdag 29-08-2013 om 21:48:36Immers heeft bij Feyenoord een conversie (excl penalty's) van 9,9% in de Eredivisie. Minder dan Hupperts, Beugelsdijk en Hooi. #feykub reageer retweet
Meh, ik vind dat eigen-gefap van de meeste gewoon een beetje treurig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij houdt echt niet van Feyenoorders, of wel?Ik zie je heel vaak opmerkingen over de stilte in de Kuip maken.
Hij's een ajacied... Zegt genoegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij houdt echt niet van Feyenoorders, of wel?Ik zie je heel vaak opmerkingen over de stilte in de Kuip maken.
Ja, want dit is de Eredivisie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is dus weer wat lager geworden
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, want dit is de Eredivisie.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef Syntix het volgende:
Ff wat niveau posten hier [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |