op basis van dat de rest nog kutter isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef Syntix het volgende:
Dus... op basis van wat eindigt feyenoord in de top 5?
De punten aan het einde van het seizoenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef Syntix het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef Syntix het volgende:
Ik denk eerder van niet, Immers is immers niet zo goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef Syntix het volgende:
HMF gaat een gastoeter halen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
De Kuip is ondertussen al een half uur stil.
Was ook al mijn eerste gedachte... "Het laatste nieuws is... al lang bekend"quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig is er een verslaggever ter plaatse om te vertellen wat al een uur duidelijk is; AZ wordt morgen verder gespeeld.
twitter:bartf twitterde op donderdag 29-08-2013 om 21:48:36Immers heeft bij Feyenoord een conversie (excl penalty's) van 9,9% in de Eredivisie. Minder dan Hupperts, Beugelsdijk en Hooi. #feykub reageer retweet
Zou me niets verbazen als dat het laagste percentage van de hele eredivisie isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:bartf twitterde op donderdag 29-08-2013 om 21:48:36Immers heeft bij Feyenoord een conversie (excl penalty's) van 9,9% in de Eredivisie. Minder dan Hupperts, Beugelsdijk en Hooi. #feykub reageer retweet
Denk het niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:50 schreef Bastiefcg het volgende:
Nou ik denk toch echt zonder publiek.
Maar de kinderen van Henk en Ingrid moeten naar school toe, wat nu?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gemiddelde voetbalsupporter is toch een werkloze tokkie, dus die hebben tijd zat
School begint om 8:30, tiet zatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar de kinderen van Henk en Ingrid moeten naar school toe, wat nu?
Ja, maar sommigen niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, denk het wel. Er zal een hoop moeten werken morgen.
Vetzakquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga wat te snacken halen en mijn verdriet wegeten.
Foxiesportsquote:
Papzakquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hé hé hé, zo praat je niet over je moeder hè, ga je mond spoelen
* R-woud88 gaat bier halenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hé hé hé, zo praat je niet over je moeder hè, ga je mond spoelen
Of je betaalt voor voetbal. Dat kan ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Foxiesports
Begin al een hekel te krijgen aan ze. Eerst die dure abonnementen en dan gaan ze klieren met VI over die beelden.. en nu dit!
Hebben ze alle rechten weggekaapt of is de poulefase wel weer op rtlquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Foxiesports
Begin al een hekel te krijgen aan ze. Eerst die dure abonnementen en dan gaan ze klieren met VI over die beelden.. en nu dit!
vetpot, straks mis je nog het begin van de tweede helftquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:55 schreef timmmmm het volgende:
duivels dilemma. cornschnitzel frituren of chips halen bij de benzinepomp
Maakt dat de abonnementen minder duur, gaan ze dan niet klieren met VI over beelden? Slaat als een tang op een varken, heeft niks met de klacht van vasion te makenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of je betaalt voor voetbal. Dat kan ook.
Ze klieren VI niet zo zeer, ze willen dat hun eigen programma meer kijkers krijgt. Zij hebben de rechten en kunnen dit dus zo beslissen. De NOS had precies hetzelfde gedaan, als zij op maandag- en vrijdagavond een voetbalpraatprogramma hadden gehadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maakt dat de abonnementen minder duur, gaan ze dan niet klieren met VI over beelden? Slaat als een tang op een varken, heeft niks met de klacht van vasion te maken
Ik wil best betalen voor voetbal maar dat zou voor mij nu neerkomen op bijna dertig euro per maand extra. Dat vind ik te duur, zelfs al zijn streams kut.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of je betaalt voor voetbal. Dat kan ook.
Net alsof ze een kans maken tegen viquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze klieren VI niet zo zeer, ze willen dat hun eigen programma meer kijkers krijgt. Zij hebben de rechten en kunnen dit dus zo beslissen. De NOS had precies hetzelfde gedaan, als zij op maandag- en vrijdagavond een voetbalpraatprogramma hadden gehad
EDL is 150 euro voor het seizoen (internet abo). Da's 15 euro per maand, inclusief ELquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil best betalen voor voetbal maar dat zou voor mij nu neerkomen op bijna dertig euro per maand extra. Dat vind ik te duur, zelfs al zijn streams kut.
Geen familie of kennissen waarmee je kaartjes kan delen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil best betalen voor voetbal maar dat zou voor mij nu neerkomen op bijna dertig euro per maand extra. Dat vind ik te duur, zelfs al zijn streams kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |