quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef Bastiefcg het volgende:
Maar wat was de sfeer weer goed he!!!
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef Bastiefcg het volgende:
Ho ho, ik ben er van overtuigd dat Feyenoord met het Legioen achter zich, het klusje straks gaat klaren. Drie goals van Lex Immers straks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef Bastiefcg het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef Vierkantblokje het volgende:
Wat een pauper ben je als je nu gaat juichen zelfs als je niet voor feyenoord ben neem ik aan dat je gewoon voor nederlands voetbal ben in europa...
Duh, ze moeten straks wel youtube-filmpjes aan hun vrienden kunnen laten zien dat feyenoord-supporters zelfs toen het kansloos was nog zongen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
Feyenoordsupporters gaan weer pas zingen als het toch geen zin meer heeft.
Ja, volgens mij doen ze dat serieus expres, dieptriest.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, ze moeten straks wel youtube-filmpjes aan hun vrienden kunnen laten zien dat feyenoord-supporters zelfs toen het kansloos was nog zongen!
Nee, dat geldt volgens de juichers alleen indien Feyenoord niet speelt... Tenminste, dat gevoel bekruipt mijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef Vierkantblokje het volgende:
Wat een pauper ben je als je nu gaat juichen zelfs als je niet voor feyenoord ben neem ik aan dat je gewoon voor nederlands voetbal ben in europa...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef Tropanzia het volgende:
Mochten ze nog door willen... is 2 dan genoeg of moeten ze er sowieso nog 3 maken?
(domme vraag, ik weet.)
Niks van gemerkt gisteren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef Vierkantblokje het volgende:
Straks komt Caland jou de les lezen over de sfeer in de Kuip. Je bent gewaarschuwd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Altijd goeien sfeer in de KuipKoop je wat voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |