Zo van 'kijk ons een in slechte tijden achter de club staan'. Lik mijn reet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zometeen nog een geforceerde YNWA?
komend van een Twente fan is dit best lachwekkendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ach bekijk het positief feyenoordsupporters, nu kan het team zich 100% richten op het voorkomen van degradatie. Dat is ook wat waard.
Daar is ie ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zometeen nog een geforceerde YNWA?
Klopt. Het legioenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh oh wat is het publiek toch trouw
Nuttige input.quote:
Ja want wij verloren in eigen huis met 1-4quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:47 schreef Adames het volgende:
[..]
komend van een Twente fan is dit best lachwekkend
Heerlijk toch... liedje van Liverpool overnemen en het dan gebruiken om te laten zien hoe trouw ze wel niet zijn.quote:
Probeer het eens met een wesp.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het doodslaan van een mug interessanter dan het volgen van deze wedstrijd.
dat niet, maar Feyenoord trekt nou eenmaal een ander soort supporter dan Ajaxquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Legioen is een groot sprookje joh.
Het is allemaal zo geforceerd joh.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef Adames het volgende:
[..]
dat niet, maar Feyenoord trekt nou eenmaal een ander soort supporter dan Ajax
Was tegen Twente ook zo. "Massaal blijven steunen" = het hele repertoire van 2 nummers even herhalen in de 70e minuut.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
Cameraatje erop
"Kijk ons eens supporten bij verlies, goed van ons he"
Ja, eens. Maar ze moeten blij zijn dat ze die mensen nog hebben, anders was het helemaal niks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is allemaal zo geforceerd joh.
Feyenoord heeft geen bestaansrecht meer als je die fanatieke fans wegdenkt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar ze moeten blij zijn dat ze die mensen nog hebben, anders was het helemaal niks.
Ja als er geen spelers meer waren zaten ze naar een training te kijken ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar ze moeten blij zijn dat ze die mensen nog hebben, anders was het helemaal niks.
Ik heb al eerder nare herinneringen daaraan gehad. Zo stak een wesp me precies tussen mijn ring- en middelvinger in.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Probeer het eens met een wesp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |