Succesupporters trekken we inderdaad niet, wrijf het er maar inquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef Adames het volgende:
[..]
dat niet, maar Feyenoord trekt nou eenmaal een ander soort supporter dan Ajax
dat wel, maar je kan de invloed niet ontkennenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is allemaal zo geforceerd joh.
Je komt gefrustreerd over.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Succesupporters trekken we inderdaad niet, wrijf het er maar in
Geen enkele club heeft bestaansrecht als je fanatieke fans wegdenkt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen bestaansrecht meer als je die fanatieke fans wegdenkt.
Lex doet aan crowddiving.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef Bastiefcg het volgende:
Gaan ze zo nog een ereronde doen?
Heerenveen had toch geen fanatieke fans volgens jullie?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkele club heeft bestaansrecht als je fanatieke fans wegdenkt.
AZ doet het anders nog wel leukquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkele club heeft bestaansrecht als je fanatieke fans wegdenkt.
Beter als in je wang.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder nare herinneringen daaraan gehad. Zo stak een wesp me precies tussen mijn ring- en middelvinger in.
dat is gokkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef truedestiny het volgende:
Kan je al ergens wedden wie de lucky loser wordt?
sowieso stuk minder arrogantquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef Adames het volgende:
[..]
dat niet, maar Feyenoord trekt nou eenmaal een ander soort supporter dan Ajax
Een club uit Frankrijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef truedestiny het volgende:
Kan je al ergens wedden wie de lucky loser wordt?
jullie?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen had toch geen fanatieke fans volgens jullie?
Op de scheids ja. Met die gefrustreerde, ondergesnoven koppen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef Adames het volgende:
[..]
dat wel, maar je kan de invloed niet ontkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |