Dat deed zijn broer immers ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:27 schreef thedeedster het volgende:
Immers, stop aub met voetballen...
Nee dank je.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:28 schreef Adames het volgende:
heeft feijenoord geen interesse in Enoh, die kan beter ballen dan Immers en werkt ook hard
Mijn 2 katten kunnen beter voetballen dan Immersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:28 schreef Adames het volgende:
heeft feijenoord geen interesse in Enoh, die kan beter ballen dan Immers en werkt ook hard
Pak er eentje bij de dtjes en ze gaan nog beter met hun kansen om dan Immers.... Krotenkokerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:28 schreef Adames het volgende:
Hopelijk gaat hij terug naar Adoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Haatdragende paupers
ImmersHopelijk komt hij terug naar Ado, jullie verdienen hem niet.
CIRKELS ZIJN RONDquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat zondag verliezen van Roda JC.
Zeg ik nu wat geks?
Dat ziet zowat iedereen, maar helaas het lievelingetje van Koeman.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:29 schreef Vasion het volgende:
Hij kan het niveau gewoon niet aan. Opbokken met die gast
Het is maar waar je oplet. Zijn terugspeelballen op Mulder compenseren een hoop.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
BMI speelt ook dramatisch met die mislukte inspeelpassjes.
Idd, ik zie het al weer gebeuren dat dit de tweede keer wordt dat Immers het verschil had moeten maken en Feyenoord dus weer niet door gaat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij terug naar Ado
Hij kan het ook wel, alleen elke keer als hij probeert op doel te schieten, denkt hij dat het american football isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
prachtige assist trouwens bij de 1-0
Immers mist een kans.quote:
Maar hij ''ruimt wel z'n eigen fouten op.''quote:
Ach ja... Immers mist een keertje, poeh poeh. Janmaat vergeet ook weleens te verdedigen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, ik zie het al weer gebeuren dat dit de tweede keer wordt dat Immers het verschil had moeten maken en Feyenoord dus weer niet door gaat.
Poetinquote:
Immers mistte tegen Kiev voor een zo goed als leeg doel, dat zie ik Janmaat niet doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... Immers mist een keertje, poeh poeh. Janmaat vergeet ook weleens te verdedigen.
Een keertje?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... Immers mist een keertje, poeh poeh. Janmaat vergeet ook weleens te verdedigen.
een keertjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feijenoordfans vinden een bedrag van 9 miljoen voor hem realistisch.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij komt iig te weinig in VBL.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
een keertje
Kijk je uberhaupt wel eens wedstrijden?
C.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feijenoordfans vinden een bedrag van 9 miljoen voor hem realistisch.
A. Feyenoordfans zijn debiel
B. BMI wordt onderschat
C. Ajacied422 is een debiel
Als Ajax z'n mega-sponsor binnen heeft zijn die paar uefacup eurootjes peanutsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:31 schreef Syntix het volgende:
Krijgt Ajax hier ook geld voor (net zoals gisteren)? Gewoon omdat het kan![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
een keertje
Kijk je uberhaupt wel eens wedstrijden?
Wij:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Belgische clubs doen het wel goed in Europa, dus wat is hier aan de hand ?
Alles van het bovenstaande, eigenlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feijenoordfans vinden een bedrag van 9 miljoen voor hem realistisch.
A. Feyenoordfans zijn debiel
B. BMI wordt onderschat
C. Ajacied422 is een debiel
Er zitten veel strafschoppen tussen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een goed moyenne voor een middenvelder. Zwak om dit alles op een aankoop af te schuiven terwijl de eigen jeugd net zo faalt.
Maar dit is het bekende riedeltje.
Wijnaldum is ook een wereldafmaker omdat ie 15x scoort?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een goed moyenne voor een middenvelder. Zwak om dit alles op een aankoop af te schuiven terwijl de eigen jeugd net zo faalt.
Hoeveel penalties waren dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kom op Kuban. Jullie kunnen het
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom ook Beneliga.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij:
Ajax: CL
PSV: EL
Vitesse: uitgeschakeld
AZ: nog te spelen
Feyenoord: nog te spelen
Utrecht: uitgeschakeld
Zij:
Anderlecht: CL
Genk: nog te spelen
Zulte: EL
Standaard: nog te spelen
Club Brugge: uitgeschakeld
Eén club minder uitgeschakeld. Twee als je Feyenoord al meerekent. Zo groot is het verschil niet, en Nederland heeft een ploeg meer in het spel.
Afdoende in ieder geval. Als 15x scoren als middenvelder niet genoeg is mist er wat voorin.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wijnaldum is ook een wereldafmaker omdat ie 15x scoort?
Standard en Genk zijn al 99% zeker ook al is de wedstrijd nog niet afgelopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij:
Ajax: CL
PSV: EL
Vitesse: uitgeschakeld
AZ: nog te spelen
Feyenoord: nog te spelen
Utrecht: uitgeschakeld
Zij:
Anderlecht: CL
Genk: nog te spelen
Zulte: EL
Standaard: nog te spelen
Club Brugge: uitgeschakeld
Eén club minder uitgeschakeld. Twee als je Feyenoord al meerekent. Zo groot is het verschil niet, en Nederland heeft een ploeg meer in het spel.
Ik ben supporter van een kleine club, dus persoonlijk zeg ik liever niet. Maar voor het 'BeNevoetbal' zou het volgens mij heel goed zijn.quote:
Da's de vraag niet beantwoorden. Ik vraag of het hem een goede afmaker maakt, niet of ie voldoende doelpunten maakt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afdoende in ieder geval. Als 15x scoren als middenvelder niet genoeg is mist er wat voorin.
Ik ben fan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ah, Littlerabbit heeft weer één van zijn "humoristische" buien zie ik.
Dat weet ik. AZ schat ik ook wel als zekerheid in.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:35 schreef sausagin het volgende:
[..]
Standard en Genk zijn al 99% zeker ook al is de wedstrijd nog niet afgelopen
zou wel moeten jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik. AZ schat ik ook wel als zekerheid in.
Dat heeft die bejaarde seniele feyenoorder toch niet gezegd? Die ene huillie die zei dat Fox = Ajaxquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gelukkig KAN het niet fout gaan in de Kuip met dit publiek. Aldus dinges
Voor een middenvelder wel ja. Zeker als je het afzet tegen zijn assists. Als Wijnaldum al zijn kansen zou afmaken was hij wel in de spits beland. Vreemde gedachtegang vind ik dat altijd. Het heeft een reden dat goalgetters voor 10tallen miljoenen worden verkocht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's de vraag niet beantwoorden. Ik vraag of het hem een goede afmaker maakt, niet of ie voldoende doelpunten maakt.
Ja, dat dacht ik voor de wedstrijd ook, zal je net zien dat Atromitos nog een keer scoort en dan in de verlenging ook nog eens net als toen in die halve finale.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik. AZ schat ik ook wel als zekerheid in.
AZ heeft het lastig, en er kan echt nog wel een bal verkeerd vallen. Maar als je zag hoe weinig die Grieken de eerste helft tegen tien man konden uitrichten... wat een amateursquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik voor de wedstrijd ook, zal je net zien dat Atromitos nog een keer scoort en dan in de verlenging ook nog eens net als toen in die halve finale.
nog 2x scoren in een half uurquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik voor de wedstrijd ook, zal je net zien dat Atromitos nog een keer scoort en dan in de verlenging ook nog eens net als toen in die halve finale.
Is een international hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom staat Nelom in de basis? Het niveau holt wel erg hard achteruit als je dat soort spelers in je basisopstelling hebt als Feijenoord zijnde.
AZ moet gewoon even een bal erin tikken dan is het wel gedaan. Maar met die scheidrechter weet je het nooit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nog 2x scoren in een half uur
De back in wie Van Gaal een potentiële international ziet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom staat Nelom in de basis? Het niveau holt wel erg hard achteruit als je dat soort spelers in je basisopstelling hebt als Feijenoord zijnde.
niks mis met Nelom.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef GwaiLow het volgende:
Immers blijft een goede speler hoor. Komt steeds weer in de gelegenheid tot goals.
Dat boeit toch geen reet als je ze er elke keer naast kegelt?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef GwaiLow het volgende:
Immers blijft een goede speler hoor. Komt steeds weer in de gelegenheid tot goals.
Tegen wie zei 'ie dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Netsplitter het volgende:
Immers: SODEMIETER OP!!!!!!!!!!!!!!!!
Tegen zichzelf.quote:
Ik heb die aankoop ook nooit gesnaptquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Tchock het volgende:
Immers kan echt. geen. doelpunten. maken. Hij mist zó gigantisch veel kansen, als je een goede spits zijn plek geeft sta je 4-1 voor![]()
![]()
En dan te bedenken dat het bij ADO al niet veel beter was. Waarom haal je zoiemand
Bij Ado was hij wel degelijk beter in afmaken. Sterker nog, hij heeft daar nog een lange tijd in de spits gestaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Tchock het volgende:
Immers kan echt. geen. doelpunten. maken. Hij mist zó gigantisch veel kansen, als je een goede spits zijn plek geeft sta je 4-1 voor![]()
![]()
En dan te bedenken dat het bij ADO al niet veel beter was. Waarom haal je zoiemand
Je moet er wel staan natuurlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Tchock het volgende:
![]()
Insinueer je hier nu dat ik Van Gaal niet serieus neem?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De back in wie Van Gaal een potentiële international ziet?
Moet toch heerlijk zijn voor het Feyenoord publiek dat er in ieder geval steeds een grote kans is en dus veel lawaai en opwinding?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat boeit toch geen reet als je ze er elke keer naast kegelt?
Dat kan prima, maar toen maakte hij er in zijn beste seizoen ook maar tien. Vorig jaar Feyenoord waren er al veel meer. Tien voor een spits is gewoon weinig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Ado was hij wel degelijk beter in afmaken. Sterker nog, hij heeft daar nog een lange tijd in de spits gestaan.
Wat is dat voor 'ánti-stijl' kleding dan?quote:
Elke keer als ik zie dat immers de bal niet afgeeft, is het al niet spannend meer hoor, en geen enkele kansquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Moet toch heerlijk zijn voor het Feyenoord publiek dat er in ieder geval steeds een grote kans is en dus veel lawaai en opwinding?
Bij Ado kreeg hij ook maar 20 mogelijkheden. Volgens mij is bij hem het probleem dat hij in de paniek schiet als hij veel ruimte/tijd heeft, daar waar hij een degelijk schot in de benen heeft als hij snel moet handelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan prima, maar toen maakte hij er in zijn beste seizoen ook maar tien. Vorig jaar Feyenoord waren er al veel meer. Tien voor een spits is gewoon weinig.
Straks bedenkt die scheids zich als hij een gescheurde sok ziet!quote:
Als 'ie lacht, zie je hem wel aankomenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
die zou je niet in een donker steegje tegen willen komen 's nachts
Met zo'n fel gele kaart ook wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als 'ie lacht, zie je hem wel aankomen
Ik geloof het allemaal niet meer zo. Hij krijgt bij Feyenoord - niet alleen in deze wedstrijd - zo gigantisch veel kansen. Veraf, dichtbij, linkerbeen, rechterbeen, hoofd. Alles gaat mis. Dit seizoen heeft hij al elke wedstrijd in de basis gestaan, en in 4×90 minuten + Europees is de score... 0.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Ado kreeg hij ook maar 20 mogelijkheden. Volgens mij is bij hem het probleem dat hij in de paniek schiet als hij veel ruimte/tijd heeft, daar waar hij een degelijk schot in de benen heeft als hij snel moet handelen.
De kracht heeft hij wel. Dat is ook wel af te lezen aan al zijn schoten in de tweede ring.
op basis van dat de rest nog kutter isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef Syntix het volgende:
Dus... op basis van wat eindigt feyenoord in de top 5?
De punten aan het einde van het seizoenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef Syntix het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef Syntix het volgende:
Ik denk eerder van niet, Immers is immers niet zo goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef Syntix het volgende:
HMF gaat een gastoeter halen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
De Kuip is ondertussen al een half uur stil.
Was ook al mijn eerste gedachte... "Het laatste nieuws is... al lang bekend"quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig is er een verslaggever ter plaatse om te vertellen wat al een uur duidelijk is; AZ wordt morgen verder gespeeld.
twitter:bartf twitterde op donderdag 29-08-2013 om 21:48:36Immers heeft bij Feyenoord een conversie (excl penalty's) van 9,9% in de Eredivisie. Minder dan Hupperts, Beugelsdijk en Hooi. #feykub reageer retweet
Zou me niets verbazen als dat het laagste percentage van de hele eredivisie isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:bartf twitterde op donderdag 29-08-2013 om 21:48:36Immers heeft bij Feyenoord een conversie (excl penalty's) van 9,9% in de Eredivisie. Minder dan Hupperts, Beugelsdijk en Hooi. #feykub reageer retweet
Denk het niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:50 schreef Bastiefcg het volgende:
Nou ik denk toch echt zonder publiek.
Maar de kinderen van Henk en Ingrid moeten naar school toe, wat nu?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gemiddelde voetbalsupporter is toch een werkloze tokkie, dus die hebben tijd zat
School begint om 8:30, tiet zatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar de kinderen van Henk en Ingrid moeten naar school toe, wat nu?
Ja, maar sommigen niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, denk het wel. Er zal een hoop moeten werken morgen.
Vetzakquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga wat te snacken halen en mijn verdriet wegeten.
Foxiesportsquote:
Papzakquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hé hé hé, zo praat je niet over je moeder hè, ga je mond spoelen
* R-woud88 gaat bier halenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hé hé hé, zo praat je niet over je moeder hè, ga je mond spoelen
Of je betaalt voor voetbal. Dat kan ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Foxiesports
Begin al een hekel te krijgen aan ze. Eerst die dure abonnementen en dan gaan ze klieren met VI over die beelden.. en nu dit!
Hebben ze alle rechten weggekaapt of is de poulefase wel weer op rtlquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Foxiesports
Begin al een hekel te krijgen aan ze. Eerst die dure abonnementen en dan gaan ze klieren met VI over die beelden.. en nu dit!
vetpot, straks mis je nog het begin van de tweede helftquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:55 schreef timmmmm het volgende:
duivels dilemma. cornschnitzel frituren of chips halen bij de benzinepomp
Maakt dat de abonnementen minder duur, gaan ze dan niet klieren met VI over beelden? Slaat als een tang op een varken, heeft niks met de klacht van vasion te makenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of je betaalt voor voetbal. Dat kan ook.
Ze klieren VI niet zo zeer, ze willen dat hun eigen programma meer kijkers krijgt. Zij hebben de rechten en kunnen dit dus zo beslissen. De NOS had precies hetzelfde gedaan, als zij op maandag- en vrijdagavond een voetbalpraatprogramma hadden gehadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maakt dat de abonnementen minder duur, gaan ze dan niet klieren met VI over beelden? Slaat als een tang op een varken, heeft niks met de klacht van vasion te maken
Ik wil best betalen voor voetbal maar dat zou voor mij nu neerkomen op bijna dertig euro per maand extra. Dat vind ik te duur, zelfs al zijn streams kut.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of je betaalt voor voetbal. Dat kan ook.
Net alsof ze een kans maken tegen viquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze klieren VI niet zo zeer, ze willen dat hun eigen programma meer kijkers krijgt. Zij hebben de rechten en kunnen dit dus zo beslissen. De NOS had precies hetzelfde gedaan, als zij op maandag- en vrijdagavond een voetbalpraatprogramma hadden gehad
EDL is 150 euro voor het seizoen (internet abo). Da's 15 euro per maand, inclusief ELquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil best betalen voor voetbal maar dat zou voor mij nu neerkomen op bijna dertig euro per maand extra. Dat vind ik te duur, zelfs al zijn streams kut.
Geen familie of kennissen waarmee je kaartjes kan delen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil best betalen voor voetbal maar dat zou voor mij nu neerkomen op bijna dertig euro per maand extra. Dat vind ik te duur, zelfs al zijn streams kut.
Dat weet ik, maar ik heb geen digitale tv.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
EDL is 150 euro voor het seizoen (internet abo). Da's 15 euro per maand, inclusief EL
Als alleen zij de beelden hebben, hebben ze een grotere kansquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:58 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Net alsof ze een kans maken tegen vi![]()
![]()
Dat is een gemiddelde seizoenskaart voor de club.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
EDL is 150 euro voor het seizoen (internet abo).
Neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen familie of kennissen waarmee je kaartjes kan delen?
Ik heb ook geen digitale tvquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik heb geen digitale tv.Dus dan moet ik ook digitenne (10 per maand) er bij kopen. Terwijl ik nu gratis analoog kijk.
Moet jij niet al lang naar bed van je mama?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef Syntix het volgende:
Ff wat niveau posten hier [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet jij niet al lang naar bed van je mama?
FOX Sports Eredivisie kost met het delen van een kaartje nu maar tussen de 7 en de 9 euro, niets mis mee. Bij Ziggo heb je tot december nog eens gratis FOX Sports International.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeEcht zonde, ik heb zelfs drie huisgenoten maar ze kijken allemaal geen tv in het algemeen of voetbal in het bijzonder
Je hebt een computer, dus kun je EDL ook daar op kijkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeEcht zonde, ik heb zelfs drie huisgenoten maar ze kijken allemaal geen tv in het algemeen of voetbal in het bijzonder
Daar proberen ze de Russen mee te imponeren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
Triest die kinderachtige muziek in de rust.
je zal kaartjes moeten kopen voor alle wedstrijden die je kan zien, ben je veel en veel duurder uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX Sports Eredivisie kost met het delen van een kaartje nu maar tussen de 7 en de 9 euro, niets mis mee. Bij Ziggo heb je tot december nog eens gratis FOX Sports International.
Jij houdt echt niet van Feyenoorders, of wel?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar proberen ze de Russen mee te imponeren.
Aangezien het publiek het niet doet.
Dit is dus weer wat lager gewordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:49 schreef Gramulanion het volgende:
Meh, ik vind dat eigen-gefap van de meeste gewoon een beetje treurig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij houdt echt niet van Feyenoorders, of wel?Ik zie je heel vaak opmerkingen over de stilte in de Kuip maken.
Hij's een ajacied... Zegt genoegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij houdt echt niet van Feyenoorders, of wel?Ik zie je heel vaak opmerkingen over de stilte in de Kuip maken.
Ja, want dit is de Eredivisie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is dus weer wat lager geworden
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, want dit is de Eredivisie.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:59 schreef Syntix het volgende:
Ff wat niveau posten hier [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef Bastiefcg het volgende:
Maar wat was de sfeer weer goed he!!!
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef Bastiefcg het volgende:
Ho ho, ik ben er van overtuigd dat Feyenoord met het Legioen achter zich, het klusje straks gaat klaren. Drie goals van Lex Immers straks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef Bastiefcg het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef Vierkantblokje het volgende:
Wat een pauper ben je als je nu gaat juichen zelfs als je niet voor feyenoord ben neem ik aan dat je gewoon voor nederlands voetbal ben in europa...
Duh, ze moeten straks wel youtube-filmpjes aan hun vrienden kunnen laten zien dat feyenoord-supporters zelfs toen het kansloos was nog zongen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
Feyenoordsupporters gaan weer pas zingen als het toch geen zin meer heeft.
Ja, volgens mij doen ze dat serieus expres, dieptriest.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, ze moeten straks wel youtube-filmpjes aan hun vrienden kunnen laten zien dat feyenoord-supporters zelfs toen het kansloos was nog zongen!
Nee, dat geldt volgens de juichers alleen indien Feyenoord niet speelt... Tenminste, dat gevoel bekruipt mijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef Vierkantblokje het volgende:
Wat een pauper ben je als je nu gaat juichen zelfs als je niet voor feyenoord ben neem ik aan dat je gewoon voor nederlands voetbal ben in europa...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef Tropanzia het volgende:
Mochten ze nog door willen... is 2 dan genoeg of moeten ze er sowieso nog 3 maken?
(domme vraag, ik weet.)
Niks van gemerkt gisteren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef Vierkantblokje het volgende:
Straks komt Caland jou de les lezen over de sfeer in de Kuip. Je bent gewaarschuwd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Altijd goeien sfeer in de KuipKoop je wat voor
Was gisteren veel van te merken jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, dat geldt volgens de juichers alleen indien Feyenoord niet speelt... Tenminste, dat gevoel bekruipt mij
Supporter af?quote:
Weer dat kansloze gejank over die UEFA-puntenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Jay_Snake het volgende:
Wat lopen er hier een paar achterlijke mongolen rond die juichen als Feyenoord hem tegen krijgt. Denk voor fucks sake aan de uefa punten voor Europees voetbal
Thanks, ik bereid me vast voorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks komt Caland jou de les lezen over de sfeer in de Kuip. Je bent gewaarschuwd.
Feyenoordquote:
Die ene, tegen AZ whahahahaquote:
Misschien dat een andere Feijenoorder het wel doet. TBS-patiënten kunnen raar uit de hoek komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Thanks, ik bereid me vast voor
3 doelpunten nog bedoel ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus 3-2 thuis winnen is beter dan 1-0 thuis winnen?
En dat van een Ajaciedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ik vind dat eigen-gefap van de meeste gewoon een beetje treurig.
Ja, dat is ook echt kansloos. Achterlijkequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer dat kansloze gejank over die UEFA-punten.
Ik heb nog nooit een Feyenoord supporter de keeper van de tegenstander aan zien vallen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat een andere Feijenoorder het wel doet. TBS-patiënten kunnen raar uit de hoek komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |