zou wel moeten jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik. AZ schat ik ook wel als zekerheid in.
Dat heeft die bejaarde seniele feyenoorder toch niet gezegd? Die ene huillie die zei dat Fox = Ajaxquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gelukkig KAN het niet fout gaan in de Kuip met dit publiek. Aldus dinges
Voor een middenvelder wel ja. Zeker als je het afzet tegen zijn assists. Als Wijnaldum al zijn kansen zou afmaken was hij wel in de spits beland. Vreemde gedachtegang vind ik dat altijd. Het heeft een reden dat goalgetters voor 10tallen miljoenen worden verkocht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's de vraag niet beantwoorden. Ik vraag of het hem een goede afmaker maakt, niet of ie voldoende doelpunten maakt.
Ja, dat dacht ik voor de wedstrijd ook, zal je net zien dat Atromitos nog een keer scoort en dan in de verlenging ook nog eens net als toen in die halve finale.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik. AZ schat ik ook wel als zekerheid in.
AZ heeft het lastig, en er kan echt nog wel een bal verkeerd vallen. Maar als je zag hoe weinig die Grieken de eerste helft tegen tien man konden uitrichten... wat een amateursquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik voor de wedstrijd ook, zal je net zien dat Atromitos nog een keer scoort en dan in de verlenging ook nog eens net als toen in die halve finale.
nog 2x scoren in een half uurquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik voor de wedstrijd ook, zal je net zien dat Atromitos nog een keer scoort en dan in de verlenging ook nog eens net als toen in die halve finale.
Is een international hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom staat Nelom in de basis? Het niveau holt wel erg hard achteruit als je dat soort spelers in je basisopstelling hebt als Feijenoord zijnde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |