Amsterdamse arrogantie, gewoon negerenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stel je toch aan, met je top vijf. We moeten nog dertig wedstrijden.
Dan gaat de zweepslag erover heen. Zonder het Legioen is Feyenoord maar een tweederangs kutclub.quote:
We verliezen tegenwoordig al van bakkers uit Luxemburgquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan ze maar oefenduels tegen Andorra spelen enzo.
Jij denkt dat feyenoord beter is dan Ajax/psv/twente/heerenveen/az ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stel je toch aan, met je top vijf. We moeten nog dertig wedstrijden.
dat is minder erg dan eruit gaan tegen Luxemburgse kantoormedewerkers, Roemenen die in die middelmoot voetballen of zelfs in eigen huis achter staan tegen n stel Grieken, ook al kun je als AZ zijnde gewoon doorgaan, Belgische clubs doen het wel goed in Europa, dus wat is hier aan de hand ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
In de EL zijn al gekke dingen gebeurd. Stuttgart uitgeschakeld door Kroaten. Udinese uitgeschakeld door een ploeg uit Tsjechië.
Het antwoord op die vraag maakt niet uit, want je hoeft niet beter te zijn dan vier teams om in de top vijf te eindigenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij denkt dat feyenoord beter is dan Ajax/psv/twente/heerenveen ?
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij denkt dat feyenoord beter is dan Ajax/psv/twente/heerenveen/az ?
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
[..]
dat is minder erg dan eruit gaan tegen Luxemburgse kantoormedewerkers, Roemenen die in die middelmoot voetballen of zelfs in eigen huis achter staan tegen n stel Grieken, ook al kun je als AZ zijnde gewoon doorgaan, Belgische clubs doen het wel goed in Europa, dus wat is hier aan de hand ?
Dat het iets niet wordt zou ik ook wel een wedje op durven te leggenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar durf ik wel een wedje op te leggen
spelen geen van allen erg goed, wel? Kan nog van alles gebeuren. Beetje dom om te doen of de top 5 van de competitie al beslist isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Volmondig ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wat er (mede) aan de hand is, is dat Nederlanders blijkbaar een verkeerd beeld hebben van de kwaliteiten van het voetbal hier. Het niveau is gewoon al jaren en jaren een stuk lager dan in de rest van Europa. Dat bewijzen de Nederlandse ploegen keer op keer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
[..]
dat is minder erg dan eruit gaan tegen Luxemburgse kantoormedewerkers, Roemenen die in die middelmoot voetballen of zelfs in eigen huis achter staan tegen n stel Grieken, ook al kun je als AZ zijnde gewoon doorgaan, Belgische clubs doen het wel goed in Europa, dus wat is hier aan de hand ?
Op dit moment denk ik niet beter dan Ajax, PSV en Twente. Maar dat kan zo veranderen, het seizoen is nog heel lang en elke topclub heeft de laatste tijd wel dipjes.quote:
Jij bent het hier toch zo hard aan het roepen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat het iets niet wordt zou ik ook wel een wedje op durven te leggen
Plus als relativerend puntje, PEC staat momenteel 2 punten los bovenaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op dit moment denk ik niet beter dan Ajax, PSV en Twente. Maar dat kan zo veranderen, het seizoen is nog heel lang en elke topclub heeft de laatste tijd wel dipjes.
de bal is rond, etcquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent het hier toch zo hard aan het roepen?Je lult dus maar wat
De kids in Nederland hebben een attitude van hier tot tokio. Liever achter de playstation dan voetballen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Ah op die manier, okay, dan ben ik het inderdaad wel met je eensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Sowieso beter dan Heerenveen.
En Typischquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Iedereen durft wel een wedje te leggen.
Behalve TomPSV18
Ja, maar hoor je mij zeggen dat ik ga 'wedden'?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent het hier toch zo hard aan het roepen?Je lult dus maar wat
Ik zie er nog wel eentje ingaan hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef Adames het volgende:
[..]
de bal is rond, etc
maar dat feijenoord er af gaat lijkt me wel duidelijk
Het gras is groen.quote:
Uiteraard niet als er nog 30 wedstrijden te spelen zijn, maar op basis van wat zou feyenoord in de top 5 eindigen? Spelen echt niet best voetbal en hebben letterlijk geen plan b. Het is alles op pelle en dat is het.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
spelen geen van allen erg goed, wel? Kan nog van alles gebeuren. Beetje dom om te doen of de top 5 van de competitie al beslist is
quote:
Die indruk heb ik nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Zijn er eigenlijk wel kansen die Immers niet verneukt?
waarom ook alweer;)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Iedereen durft wel een wedje te leggen.
Behalve TomPSV18
Dus op basis van nu, kunnen we al stellen dat PEC kampioen wordt... Makkelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uiteraard niet als er nog 30 wedstrijden te spelen zijn, maar op basis van wat zou feyenoord in de top 5 eindigen? Spelen echt niet best voetbal en hebben letterlijk geen plan b. Het is alles op pelle en dat is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |