Atromitos moet nog 2 keer scoren tegen AZ, dus AZ staat gewoon nog in het voordeel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:20 schreef TLC het volgende:
ik vind het triest hoever Nederlandse clubs zijn afgezakt ; eerst Utrecht, toen Vitesse, AZ staat achter tegen Astrodinges, Feyenoord al -tig jaar niet meer kunnen plaatsen voor het hoofdtoernooi
AZ kan nog door. Die mogen zelfs nog een doelpunt tegen krijgen. Voor de rest heb je gelijk, het is droevig. PSV was ook droevig en Ajax is met deze loting ook droevig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:20 schreef TLC het volgende:
ik vind het triest hoever Nederlandse clubs zijn afgezakt ; eerst Utrecht, toen Vitesse, AZ staat achter tegen Astrodinges, Feyenoord al -tig jaar niet meer kunnen plaatsen voor het hoofdtoernooi
En dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, mensen. Het Legioen zal straks de 2-1 scoren.
Nee, klopt. 1-4.quote:
In de EL zijn al gekke dingen gebeurd. Stuttgart uitgeschakeld door Kroaten. Udinese uitgeschakeld door een ploeg uit Tsjechië.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:20 schreef TLC het volgende:
Nederland loopt internationaal gezien ieder jaar 2 stapjes achteruit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:20 schreef TLC het volgende:
qft...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef pikinhand het volgende:
Feyenoord maakt tot nu toe geen indruk, na een kwartier nemen die russen het over en spelen ze Feyenoord helemaal zoek.
Uiteindelijk gaan ze maar oefenduels tegen Andorra spelen enzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nederland loopt internationaal gezien ieder jaar 2 stapjes achteruit.
Hoe moet dit in godsnaam gestopt worden?
Stel je toch aan, met je top vijf. We moeten nog dertig wedstrijden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef Syntix het volgende:
Dus geen Europees voetbal voor Feyenoord en ze eindigen niet in de top 5... lekker seizoen
Weet je niet.quote:
Ju klopt. Erg jammer. Maar Feyenoord heeft ook gewoon een hele zwakke ploeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:20 schreef TLC het volgende:
Dat zou je wel willen hé?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef Syntix het volgende:
Dus geen Europees voetbal voor Feyenoord en ze eindigen niet in de top 5... lekker seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |