Ik bedoel dat ik gewoon gratis naar een stream kijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Altijd beter dan betalen om je stadion te zien affikken
Leo is niet zo capabel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef Tchock het volgende:
Als hij een koele kikker was stond je nu gewoon 2-0 voor
ik denk dat het doelpunt wel degelijk indruk maakt hoor... En daarbij speelt Feyenoord beter dan Kubanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef pikinhand het volgende:
Feyenoord maakt tot nu toe geen indruk, na een kwartier nemen die russen het over en spelen ze Feyenoord helemaal zoek.
Ik ook, gratis FOX Sports GO.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik gewoon gratis naar een stream kijkDoelpunt!
Achterlijke, enorm goed begin van Feyenoordquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef pikinhand het volgende:
Feyenoord maakt tot nu toe geen indruk, na een kwartier nemen die russen het over en spelen ze Feyenoord helemaal zoek.
Wat een onzin zeg. Rubin is helemaal geen slechte ploeg, maar die moeten het van de counter hebben. Afwachten en toeslaan bij een fout. Die kunnen Feyenoord absoluut niet zoek spelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef pikinhand het volgende:
Nu moeten ze welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Rubin is helemaal geen slechte ploeg, maar die moeten het van de counter hebben. Afwachten en toeslaan bij een fout. Die kunnen Feyenoord absoluut niet zoek spelen.
Ja alleen spelen ze niet tegen Rubin.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Rubin is helemaal geen slechte ploeg, maar die moeten het van de counter hebben. Afwachten en toeslaan bij een fout. Die kunnen Feyenoord absoluut niet zoek spelen.
Oh wat de fuck. Brainfart. Sorry, negeer dat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja alleen spelen ze niet tegen Rubin.
Zou minimaal wel terecht geweest zijn, maar soitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Geel dacht ik toch wel eigenlijk.
Geen dank.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
Dank voor alle reacties, inclusief die ene met een link naar de frontpage.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
Dank voor alle reacties (DMs), inclusief die ene met een link naar de frontpage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |