ik zeg ze worden ingemaakt met 3-1quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens God wordt het 1-0, daarna gaan we verlengen. In de 107e minuut maakt Kuban de 1-1 en ligt Feyenoord eruit.
Alleen Johan en Wilfred kunnen zo'n topper analyseren, niet die kale kneus Lambiek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Niet live op RTL7? Ik word helemaal achterlijk joh van die TV rechten.
Bij Fox zit de echte emotie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen Johan en Wilfred kunnen zo'n topper analyseren, niet die kale kneus Lambiek.
Ik snap dat ook niet, je moet eigenlijk gewoon een Fox Sports abonnement nemen dan weet je zeker dat je Europa League ziet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:26 schreef TLC het volgende:
ik snap er niks meer van, eerst is de uitwedstrijd op RTL 7, nu helemaal niet.... wat een vaag gedoe allemaal, vroeger had je tenminste alles bij de NOS, keek je lekker toen je uit school kwam naar Erfurt-FC Groningen
Is wel een mooi excuus voor een nieuw stadionquote:
Ik zag al wat rook links en rechts, komt goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
Hopelijk wordt dit net zo'n rare wedstrijd als bij AZ! Heel die UEFA in rep en roer.
Zij is de stok neem ik aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hockie is voelbal met een stokkie
[ afbeelding ]
geen idee maar maakt het uitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Waar hebben ze die vandaan getoverd?
Hoe is het met je kruistochtje?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:04 schreef RvLaak het volgende:
Voor de stream zoekers: http://foxsports.nl/wedstrijd/725563/
Ja, dat. En anders: VBL / Live wedstrijden via internet streams #53 Op zoek naar Sierdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:04 schreef RvLaak het volgende:
Waar zouden we zonder jou zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:04 schreef RvLaak het volgende:
Beetje gaan betalen om Feyenoord te zien verliezen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:04 schreef RvLaak het volgende:
Altijd beter dan betalen om je stadion te zien affikkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje gaan betalen om Feyenoord te zien verliezen?
Ik bedoel dat ik gewoon gratis naar een stream kijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Altijd beter dan betalen om je stadion te zien affikken
Leo is niet zo capabel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef Tchock het volgende:
Als hij een koele kikker was stond je nu gewoon 2-0 voor
ik denk dat het doelpunt wel degelijk indruk maakt hoor... En daarbij speelt Feyenoord beter dan Kubanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef pikinhand het volgende:
Feyenoord maakt tot nu toe geen indruk, na een kwartier nemen die russen het over en spelen ze Feyenoord helemaal zoek.
Ik ook, gratis FOX Sports GO.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik gewoon gratis naar een stream kijkDoelpunt!
Achterlijke, enorm goed begin van Feyenoordquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef pikinhand het volgende:
Feyenoord maakt tot nu toe geen indruk, na een kwartier nemen die russen het over en spelen ze Feyenoord helemaal zoek.
Wat een onzin zeg. Rubin is helemaal geen slechte ploeg, maar die moeten het van de counter hebben. Afwachten en toeslaan bij een fout. Die kunnen Feyenoord absoluut niet zoek spelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef pikinhand het volgende:
Nu moeten ze welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Rubin is helemaal geen slechte ploeg, maar die moeten het van de counter hebben. Afwachten en toeslaan bij een fout. Die kunnen Feyenoord absoluut niet zoek spelen.
Ja alleen spelen ze niet tegen Rubin.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Rubin is helemaal geen slechte ploeg, maar die moeten het van de counter hebben. Afwachten en toeslaan bij een fout. Die kunnen Feyenoord absoluut niet zoek spelen.
Oh wat de fuck. Brainfart. Sorry, negeer dat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja alleen spelen ze niet tegen Rubin.
Zou minimaal wel terecht geweest zijn, maar soitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Geel dacht ik toch wel eigenlijk.
Geen dank.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
Dank voor alle reacties, inclusief die ene met een link naar de frontpage.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
Dank voor alle reacties (DMs), inclusief die ene met een link naar de frontpage.
Tsja thuis moet Feyenoord dit toch gewoon winnen? Snap niet wat er zo geweldig is aan dat Krasnodar.quote:
Ze waren blijkbaar in die andere wedstrijd veel beter dan Feyenoord. Mja, ik heb het niet gezien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Tsja thuis moet Feyenoord dit toch gewoon winnen? Snap niet wat er zo geweldig is aan dat Krasnodar.
Krasnodar is misschien niet zo goed, maar ze spelen tegen Feyenoord... Niet echt een ploeg die lekker draait de laatste paar jaar, Europees gezien danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Tsja thuis moet Feyenoord dit toch gewoon winnen? Snap niet wat er zo geweldig is aan dat Krasnodar.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef GwaiLow het volgende:
Knap hoor van Pelle. Toch 1 vd betere spitsen van Europa.
Zeker de eerste helft niet waar. Maar vandaag weet ik het godverdomme niet, omdat FOX het uitzendtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ze waren blijkbaar in die andere wedstrijd veel beter dan Feyenoord. Mja, ik heb het niet gezien.
Van Nederland.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, wel één van de beteren van Rotterdam toch.
Ze staan 9e.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:14 schreef Vasion het volgende:
Krasnodar doet het goed in eigen competitie. En daaarnaast ook een goede indruk gemaakt in die thuiswedstrijd tegen feyenoord.
Ja, zonder abo is het echt onmogelijk te zien inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker de eerste helft niet waar. Maar vandaag weet ik het godverdomme niet, omdat FOX het uitzendt
Hij zei dat krasnodar het goed deed in eigen competitie, ik weerleg dat.quote:
Dat ze wss niet heel veel van elkaar onderdoen en Kuban het relatief dus beter doet in hun competitie dan Feyenoord in de onzequote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zei dat krasnodar het goed deed in eigen competitie, ik weerleg dat.
Wat de positie van Feyenoord er mee te maken heeft snap ik niet helemaal.
Wat heeft dit met Koeman te maken? Ga lekker je moeder trollenquote:
Kapiteintje stond net buiten het stadion.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapiteintje is omver geschoten door die misser van Lex.
Atromitos moet nog 2 keer scoren tegen AZ, dus AZ staat gewoon nog in het voordeel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:20 schreef TLC het volgende:
ik vind het triest hoever Nederlandse clubs zijn afgezakt ; eerst Utrecht, toen Vitesse, AZ staat achter tegen Astrodinges, Feyenoord al -tig jaar niet meer kunnen plaatsen voor het hoofdtoernooi
AZ kan nog door. Die mogen zelfs nog een doelpunt tegen krijgen. Voor de rest heb je gelijk, het is droevig. PSV was ook droevig en Ajax is met deze loting ook droevig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:20 schreef TLC het volgende:
ik vind het triest hoever Nederlandse clubs zijn afgezakt ; eerst Utrecht, toen Vitesse, AZ staat achter tegen Astrodinges, Feyenoord al -tig jaar niet meer kunnen plaatsen voor het hoofdtoernooi
En dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, mensen. Het Legioen zal straks de 2-1 scoren.
Nee, klopt. 1-4.quote:
In de EL zijn al gekke dingen gebeurd. Stuttgart uitgeschakeld door Kroaten. Udinese uitgeschakeld door een ploeg uit Tsjechië.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:20 schreef TLC het volgende:
Nederland loopt internationaal gezien ieder jaar 2 stapjes achteruit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:20 schreef TLC het volgende:
qft...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef pikinhand het volgende:
Uiteindelijk gaan ze maar oefenduels tegen Andorra spelen enzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nederland loopt internationaal gezien ieder jaar 2 stapjes achteruit.
Hoe moet dit in godsnaam gestopt worden?
Stel je toch aan, met je top vijf. We moeten nog dertig wedstrijden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef Syntix het volgende:
Dus geen Europees voetbal voor Feyenoord en ze eindigen niet in de top 5... lekker seizoen
Weet je niet.quote:
Ju klopt. Erg jammer. Maar Feyenoord heeft ook gewoon een hele zwakke ploeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:20 schreef TLC het volgende:
Dat zou je wel willen hé?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef Syntix het volgende:
Dus geen Europees voetbal voor Feyenoord en ze eindigen niet in de top 5... lekker seizoen
Amsterdamse arrogantie, gewoon negerenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stel je toch aan, met je top vijf. We moeten nog dertig wedstrijden.
Dan gaat de zweepslag erover heen. Zonder het Legioen is Feyenoord maar een tweederangs kutclub.quote:
We verliezen tegenwoordig al van bakkers uit Luxemburgquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan ze maar oefenduels tegen Andorra spelen enzo.
Jij denkt dat feyenoord beter is dan Ajax/psv/twente/heerenveen/az ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stel je toch aan, met je top vijf. We moeten nog dertig wedstrijden.
dat is minder erg dan eruit gaan tegen Luxemburgse kantoormedewerkers, Roemenen die in die middelmoot voetballen of zelfs in eigen huis achter staan tegen n stel Grieken, ook al kun je als AZ zijnde gewoon doorgaan, Belgische clubs doen het wel goed in Europa, dus wat is hier aan de hand ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
In de EL zijn al gekke dingen gebeurd. Stuttgart uitgeschakeld door Kroaten. Udinese uitgeschakeld door een ploeg uit Tsjechië.
Het antwoord op die vraag maakt niet uit, want je hoeft niet beter te zijn dan vier teams om in de top vijf te eindigenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij denkt dat feyenoord beter is dan Ajax/psv/twente/heerenveen ?
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij denkt dat feyenoord beter is dan Ajax/psv/twente/heerenveen/az ?
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
[..]
dat is minder erg dan eruit gaan tegen Luxemburgse kantoormedewerkers, Roemenen die in die middelmoot voetballen of zelfs in eigen huis achter staan tegen n stel Grieken, ook al kun je als AZ zijnde gewoon doorgaan, Belgische clubs doen het wel goed in Europa, dus wat is hier aan de hand ?
Dat het iets niet wordt zou ik ook wel een wedje op durven te leggenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar durf ik wel een wedje op te leggen
spelen geen van allen erg goed, wel? Kan nog van alles gebeuren. Beetje dom om te doen of de top 5 van de competitie al beslist isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Volmondig ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wat er (mede) aan de hand is, is dat Nederlanders blijkbaar een verkeerd beeld hebben van de kwaliteiten van het voetbal hier. Het niveau is gewoon al jaren en jaren een stuk lager dan in de rest van Europa. Dat bewijzen de Nederlandse ploegen keer op keer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
[..]
dat is minder erg dan eruit gaan tegen Luxemburgse kantoormedewerkers, Roemenen die in die middelmoot voetballen of zelfs in eigen huis achter staan tegen n stel Grieken, ook al kun je als AZ zijnde gewoon doorgaan, Belgische clubs doen het wel goed in Europa, dus wat is hier aan de hand ?
Op dit moment denk ik niet beter dan Ajax, PSV en Twente. Maar dat kan zo veranderen, het seizoen is nog heel lang en elke topclub heeft de laatste tijd wel dipjes.quote:
Jij bent het hier toch zo hard aan het roepen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat het iets niet wordt zou ik ook wel een wedje op durven te leggen
Plus als relativerend puntje, PEC staat momenteel 2 punten los bovenaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op dit moment denk ik niet beter dan Ajax, PSV en Twente. Maar dat kan zo veranderen, het seizoen is nog heel lang en elke topclub heeft de laatste tijd wel dipjes.
de bal is rond, etcquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent het hier toch zo hard aan het roepen?Je lult dus maar wat
De kids in Nederland hebben een attitude van hier tot tokio. Liever achter de playstation dan voetballen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Ah op die manier, okay, dan ben ik het inderdaad wel met je eensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Sowieso beter dan Heerenveen.
En Typischquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Iedereen durft wel een wedje te leggen.
Behalve TomPSV18
Ja, maar hoor je mij zeggen dat ik ga 'wedden'?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent het hier toch zo hard aan het roepen?Je lult dus maar wat
Ik zie er nog wel eentje ingaan hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef Adames het volgende:
[..]
de bal is rond, etc
maar dat feijenoord er af gaat lijkt me wel duidelijk
Het gras is groen.quote:
Uiteraard niet als er nog 30 wedstrijden te spelen zijn, maar op basis van wat zou feyenoord in de top 5 eindigen? Spelen echt niet best voetbal en hebben letterlijk geen plan b. Het is alles op pelle en dat is het.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
spelen geen van allen erg goed, wel? Kan nog van alles gebeuren. Beetje dom om te doen of de top 5 van de competitie al beslist is
quote:
Die indruk heb ik nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Zijn er eigenlijk wel kansen die Immers niet verneukt?
waarom ook alweer;)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Iedereen durft wel een wedje te leggen.
Behalve TomPSV18
Dus op basis van nu, kunnen we al stellen dat PEC kampioen wordt... Makkelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uiteraard niet als er nog 30 wedstrijden te spelen zijn, maar op basis van wat zou feyenoord in de top 5 eindigen? Spelen echt niet best voetbal en hebben letterlijk geen plan b. Het is alles op pelle en dat is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |