Oh wat de fuck. Brainfart. Sorry, negeer dat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja alleen spelen ze niet tegen Rubin.
Zou minimaal wel terecht geweest zijn, maar soitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Geel dacht ik toch wel eigenlijk.
Geen dank.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
Dank voor alle reacties, inclusief die ene met een link naar de frontpage.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
Dank voor alle reacties (DMs), inclusief die ene met een link naar de frontpage.
Tsja thuis moet Feyenoord dit toch gewoon winnen? Snap niet wat er zo geweldig is aan dat Krasnodar.quote:
Ze waren blijkbaar in die andere wedstrijd veel beter dan Feyenoord. Mja, ik heb het niet gezien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Tsja thuis moet Feyenoord dit toch gewoon winnen? Snap niet wat er zo geweldig is aan dat Krasnodar.
Krasnodar is misschien niet zo goed, maar ze spelen tegen Feyenoord... Niet echt een ploeg die lekker draait de laatste paar jaar, Europees gezien danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Tsja thuis moet Feyenoord dit toch gewoon winnen? Snap niet wat er zo geweldig is aan dat Krasnodar.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef GwaiLow het volgende:
Knap hoor van Pelle. Toch 1 vd betere spitsen van Europa.
Zeker de eerste helft niet waar. Maar vandaag weet ik het godverdomme niet, omdat FOX het uitzendtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ze waren blijkbaar in die andere wedstrijd veel beter dan Feyenoord. Mja, ik heb het niet gezien.
Van Nederland.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, wel één van de beteren van Rotterdam toch.
Ze staan 9e.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:14 schreef Vasion het volgende:
Krasnodar doet het goed in eigen competitie. En daaarnaast ook een goede indruk gemaakt in die thuiswedstrijd tegen feyenoord.
Ja, zonder abo is het echt onmogelijk te zien inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker de eerste helft niet waar. Maar vandaag weet ik het godverdomme niet, omdat FOX het uitzendt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |