SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 29-08-2013 16:35:59 ]
Dat zou geweldig zijn.. alleen vrees ik het ergste..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:14 schreef PeterKelder het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Mike zijn dood in scène heeft gezet denk ik. Alleen met deze schrijvers...
Oh, laatste post
Och, alsof geestverschijningen, verlamden die weer kunnen lopen, blinden die weer kunnen zien of personages die uit de dood opstaan zo realistisch zijn. Er valt altijd wel een mouw aan te passen, tenminste: dat kunnen schrijvers met meer dan 1 hersencel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe willen ze dat realistisch houden dan?
We hebben hem zien springen en een groot deel zien vallen.
Er stond ergens een extra springer op een foto/in de cliff toch om die cirkel formatie te krijgen? Was waarschijnlijk een foutje maar daar zit een opening.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, alsof geestverschijningen, verlamden die weer kunnen lopen, blinden die weer kunnen zien of personages die uit de dood opstaan zo realistisch zijn. Er valt altijd wel een mouw aan te passen, tenminste: dat kunnen schrijvers met meer dan 1 hersencel.
Maar met dit schrijversteam zal het bijzonder lastig worden.
Evil twin brotherquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe willen ze dat realistisch houden dan?
We hebben hem zien springen en een groot deel zien vallen.
Geen idee, maar als dat zo is kan het een mogelijkheid dat Mike zijn dood in scène heeft gezetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er stond ergens een extra springer op een foto/in de cliff toch om die cirkel formatie te krijgen? Was waarschijnlijk een foutje maar daar zit een opening.
Helaas... http://i1.ytimg.com/vi/Iwmme0O63Lg/hqdefault.jpgquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee, maar als dat zo is kan het een mogelijkheid dat Mike zijn dood in scène heeft gezet
Mike was wel de enige die het vliegtuig als een held verliet. Hij maakte als enige een salto.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:17 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Mike écht het loodje hebben gelegd...
[ afbeelding ]
... of is hij als een ware superheld weggevlogen en heeft hij zijn dood in scène gezet?
Haha, jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:29 schreef Meke het volgende:
Heerlijke contradictie tussen het laatste stukje uit de OP waar nog in spoilers staat wie het niet overleefd voor als je het niet wilt weten en de eerste post haha
Haha ja precies, het staat alleen zo grappigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, jaMaar goed, we praten er al eigenlijk bijna een week openlijk over wie het niet heeft gered, dus eigenlijk kan dat laatste stukje wel uit de OP
Tuurlijk...........quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:57 schreef Holenmens het volgende:
Iemand met witte handschoenen en een springoutfit heeft de parachute doorgeknipt. Dus sowieso is het dan iemand van de springers. Geen Laura of Ludo dus.
Mevrouw Swartquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:14 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Tuurlijk...........
Ik zie Ludo, een van zijn maten of Laura al in normale kleding over Paracentrum Teuge rondwandelen.
Als je het goed wilt doen, val dan vooral niet op......
Dus het kan iedereen zijn. Misschien zelfs de burgemeester van Meerdijk of Mevrouw Swart
Want stel je voor dat de actrice in kwestie ineens een grotere rol gaat eisen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Mevrouw SwartDe huishoudster bij wie de schrijvers het niet aandurven haar ook maar één keer in beeld te laten komen...
Tja, zo'n trouwe actrice als Elly de Graaf zullen ze niet gauw vinden. Eigen schuld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Want stel je voor dat de actrice in kwestie ineens een grotere rol gaat eisen...
Mevrouw Swart is eigenlijk familie van Tom uit seizoen 1, die samen met Daniel, Peter & Helen in het JOC werkte.quote:Mevrouw SwartDe huishoudster bij wie de schrijvers het niet aandurven haar ook maar één keer in beeld te laten komen...
Een dosis seizoen 9 zegt u?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef Frey het volgende:
Het gaat niet goed, ik heb een dosis seizoen 9 nodig.
Dit kijk ik bewust al een hele tijd niet meer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een dosis seizoen 9 zegt u?
Hier zal u het helaas even mee moeten stellen, meneer Sanders
Tja, maar schijnbaar heeft u het toch nodig, de ontwenningsverschijnselen beginnen op te spelen merk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Dit kijk ik bewust al een hele tijd niet meer.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, maar schijnbaar heeft u het toch nodig, de ontwenningsverschijnselen beginnen op te spelen merk ik
Wacht, ik haal mijn collega er even bij:
[ afbeelding ]
"Zo, meneer Alberts... Of was het nou Huygens...? Naja, ik zal u er weer helemaal boven... Of nee, onderop helpen. We beginnen met fragmenten van seizoen 56... Of was het nou seizoen 98...? Naja, we zullen in elk geval fragmenten gaan bekijken van Onderweg naar Gisteren."
Daar wordt hij te woord gestaan door een nieuwe medewerker:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:43 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Pete is ontevreden over de vertraging en gaat verhaal halen bij JustBridge.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is echter niet het werk van Pete.
[ afbeelding ]
Proper kon zich niet meer beheersen na het horen van zoveel stupiditeit.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:22 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daardoor werd Frons Servies geraakt.
Zonde, een toon minder.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En viel zijn belangrijkste instrument aan diggelen
Teruglezen is altijd leuk, maar soms vraag ik ook wel eens af wat ik nou uit liep te kramen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:18 schreef PeterKelder het volgende:
De zomerstop van 2009 had heel weinig topics: 2, om precies te zijn
Wel leuk om al die oude posts te lezen![]()
Het is anders best begrijpelijk én de waarheid: vroeger was de serie stukken beterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Teruglezen is altijd leuk, maar soms vraag ik ook wel eens af wat ik nou uit liep te kramen.
Ik vond dat de zwangerschap van Elle van Rijn goed werd verborgen, terwijl een blinde het nog kon zien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is anders best begrijpelijk én de waarheid: vroeger was de serie stukken beter
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond dat de zwangerschap van Elle van Rijn goed werd verborgen, terwijl een blinde het nog kon zien.
Maar dat neemt niet weg dat zijn posts goed onderbouwd warenquote:Het onvermijdelijke hoofdstuk zou nu eigenlijk Frits vs. Ludo moeten zijn. Martine is door beiden overheerst. Tijd dat de heren het tegen elkaar opnemen. Paar verhaallijntjes herstellen en je hebt de meest geantecipeerde GTST verhaallijn aller tijden, het lang verwachte schouwspel der titanen. Van Houten/Hoogendoorn vs. Sanders.
Had je Hogendoorn vs Wassenaar eens voorgesteld.quote:het lang verwachte schouwspel der titanen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Duckface Marley.Shit
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MIJN OGEN!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt een psyco Ninaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MIJN OGEN!!!!!!!!!!!
Werd ze maar een psycho, waarbij ze half nutteloos Meerdijk afslacht (Lucas, Maxime, Bing, Noud) waarna ze zichzelf opsluit in een brandende kelderquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Echt een psyco NinaNot good. Ze is gebrainwasht door haar personage
Nee ik zou haar wel achter het raam willen zien. Lekker haar Sandersbody laten exploiterenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Werd ze maar een psycho, waarbij ze half nutteloos Meerdijk afslacht (Lucas, Maxime, Bing, Noud) waarna ze zichzelf opsluit in een brandende kelder
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:23 schreef PeterKelder het volgende:
En dankzij het lezen van die posts kom ik weer terecht bij dit geniale moment:![]()
![]()
Ik denk dat de grootste oorzaak van het uitblijven van de zakelijke strijd (die er had kunnen zijn) de verjongingskuur in seizoen 16 is geweest. Bij GTST scheten ze zowat in hun broek om de mogelijke concurrentie van het vernieuwde ONM bij BNN, en daarnaast vertrokken veel vertrouwde personages eind seizoen 15/begin seizoen 16 (Yasmin, Isabella, Stefano, Ray, Valerie). Zo dachten ze twee vliegen in één klap te slaan: als ze de serie verjongen met de komst van een aantal jonge castleden om de leegloop op te vullen kunnen ze de concurrentie met ONM aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:34 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jammer dat Ludo's verhaallijnen hierna toch flink inzakten. Begin seizoen 16 waren er nog vele mogelijkheden met de overname van A&A en de verhuizing naar de Sanders Inc. Toren. Maar zakelijke strijd kwam er niet meer van en Jef werd achter de bar gezet...
Dian werd teruggehaald en op een vrij goedkope manier net zo machtig gemaakt als Ludo door haar met een oude vent te laten trouwen. Maar ook daar hebben ze vervolgens bar weinig mee gedaan. Slapzak Jack maakte geen schijn van kans en Maxime geniet de bescherming van Prinses Stampvoetje en de ADHD nicht.
Daarom stop ik dus na seizoen 15. Slapzak Jack heeft daardoor wel nog geluk, want hij mag nog 2 afleveringen meedoen. Eigenlijk was zijn intrede ook het beste.
hahaha geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Zo lang wil ik niet wachten op de box.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:22 schreef Frey het volgende:
Ook een prachtige scène dit: de verzoening van Daniël en Janine na een hele lange ruzie in seizoen 7.
Een scène waarin geen enkel woord wordt gezegd, de muziek doet genoeg.![]()
![]()
quote:IK heb vandaag met de klantenservice gebeld omdat ik toch wilde weten waarom de releasedatum elke keer word veranderd.
Mij werd verteld dat hun alleen een datum doorkrijgen wanneer de box word verwacht en dat de rest aan de leverancier is. Ze vond het erg raar dat al vanaf 20-08-2013 verschillende keren de datum word veranderd en er uiteindelijk 5-10 werkdagen bij komt te staan.
Ik heb tot nu toe alle boxen hier besteld en het ging altijd goed. Jammer dat het nou zolang moet duren terwijl de releasedatum al maanden bekend was.
Ik wacht het nog even af. Duurt het mij weer te lang, annuleer ik hem en bestel ik hem ergens anders.
IJdele hoop van mensen die dat niet snappenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:07 schreef Frey het volgende:
Maar wat heeft ergens anders bestellen voor zin als hij er gewoon helemaal niet is?
Misschien gaat Lorena wel bij Jack logeren en dan krijg je random verhaallijn zonder dat je jack ziet en hoort.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:18 schreef luftersel het volgende:
Toch snap ik niet dat Marly en Gigi nu aan het filmen zijn voor Verliefd op Ibiza. Want ze hebben GTST toch 2 maanden vooruit opgenomen? Dus dat zou betekenen dat ze in de serie vanaf oktober ineens een stuk bruiner zijn in de serie?? Of werkt het anders met zomerstop?
Haha, typisch GTST.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:51 schreef flanken het volgende:
[..]
Misschien gaat Lorena wel bij Jack logeren en dan krijg je random verhaallijn zonder dat je jack ziet en hoort.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:07 schreef Frey het volgende:
Maar wat heeft ergens anders bestellen voor zin als hij er gewoon helemaal niet is?
Lucas is uit het Sanders-gedeelte gehaald?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:48 schreef LetsGame het volgende:
Ik hoop dat Ludo eindshot wordt als Menno toegevoegd wordt en Mike weg is..
Volgorde:
LAURA LORENA JEF RIK RIKKI TIM SJOERD ANTON BIANCA NURAN AYSEN MENNO LUCAS BING SJORS WIET NOUD NINA MAXIME JANINE LUDO
(al moet het eindshot verlengd worden, want het is nogal kort tegenwoordig)
Ja, alleen Ludo en Janine verdienen datquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lucas is uit het Sanders-gedeelte gehaald?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:51 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, alleen Ludo en Janine verdienen dat
Maxime mag opdonderen, maar Marjolein mag best de rol van Joyce Couwenberg vertolken, als crossover uit Onderweg Naar Morgen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:00 schreef luftersel het volgende:
Valt het ook iemand op dat tijdens en na de geboorte van Nola steeds subtiel wordt ingespeeld op het feit dat Maxime geen kinderen kan krijgen? Ik hoop zo dat daar een verhaallijn over komt. Eindelijk eens wat anders dan wraak op haar eigen familieleden.
Dan mag ze Michaël van Buuren als Jur van Elst meteen meenemen, die is nu wel klaar met zijn wereldreis lijkt mequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:01 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maxime mag opdonderen, maar Marjolein mag best de rol van Joyce Couwenberg vertolken, als crossover uit Onderweg Naar Morgen.
Of ie herrezen is uit de dood, dat weten we niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan mag ze Michaël van Buuren als Jur van Elst meteen meenemen, die is nu wel klaar met zijn wereldreis lijkt me
De voormalig Kritisch Journalist van Het Dagblad is niet doodquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:04 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Of ie herrezen is uit de dood, dat weten we niet.
Jullie hebben echt te veel fantasie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De voormalig Kritisch Journalist van Het Dagblad is niet doodHij heeft jaren over de wereld gezworven en komt nu naar Meerdijk als nieuwe hoofdredacteur van Het Spectrum. Zijn eerste doel: Janine overhalen om terug te keren naar de plaatselijke krant
Haha, het is inderdaad al vaker gebleken dat we hier in het topic betere verhaallijnen en plotwendingen kunnen verzinnen dan die schrijvers. We hebben hier een korte periode gehad waarin we fake-spoilers verzonnen: die zaten qua verhaal veel beter in elkaar dan wat we écht te zien krijgenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:21 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jullie hebben echt te veel fantasie.![]()
Als jullie mee mochten schrijven aan GTST zou het misschien nog eens wat worden.
Met de grootste misser het vervolg van de parachutesprong van dit seizoen. Serieus íeder persoon dat meedeed aan de sprong had meer verhaallijnen kunnen veroorzaken dan Mike. Ik hoop in ieder geval niet dat Menno zijn 'vervanger' wordt, zijn personage is nogal oppervlakkig. Laat ze maar eens een keer verrassen, die schrijvers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, het is inderdaad al vaker gebleken dat we hier in het topic betere verhaallijnen en plotwendingen kunnen verzinnen dan die schrijvers. We hebben hier een korte periode gehad waarin we fake-spoilers verzonnen: die zaten qua verhaal veel beter in elkaar dan wat we écht te zien krijgen
Het zou mij niets verbazen als Menno een vast castlid wordt, ter vervanging van Mike. Veel van hem heb ik niet gezien, maar hij komt in ieder geval beter over dan speurneus Sjek van Brandhoutquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:35 schreef luftersel het volgende:
[..]
Met de grootste misser het vervolg van de parachutesprong van dit seizoen. Serieus íeder persoon dat meedeed aan de sprong had meer verhaallijnen kunnen veroorzaken dan Mike. Ik hoop in ieder geval niet dat Menno zijn 'vervanger' wordt, zijn personage is nogal oppervlakkig. Laat ze maar eens een keer verrassen, die schrijvers.
Als ze na lang wikken en wegen eindelijk besluit overstag te gaan, ontmoet ze een erg goede vriendin van Jur, Joyce. Janine is ervan overtuigd dat Joyce niet Joyce is, maar Maxime, die een tijdje terug Meerdijk uit is gevlucht, nadat duidelijk werd dat zij Ludo en Janine uit elkaar heeft weten te krijgen. Janine maakt stiekem foto's van Joyce en laat deze aan Ludo zien. Ludo is verbluft en belt Paul op om uit te zoeken waarom Maxime zich voordoet als Joyce. Paul komt er echter achter dat Joyce Maxime's tweelingzus is die Maximiliaan als baby heeft afgestaan.. (NOTE: Joyce is geadopteerd door Ed en zijn vrouw.)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De voormalig Kritisch Journalist van Het Dagblad is niet doodHij heeft jaren over de wereld gezworven en komt nu naar Meerdijk als nieuwe hoofdredacteur van Het Spectrum. Zijn eerste doel: Janine overhalen om terug te keren naar de plaatselijke krant
Alle 12-jarige Lucas/Edwin/Bilal-fans vinden hem helemaal top omdat hij homo is en een relatie met Lucas heeft. Ik ga het komende seizoen toch niet goed volgen, dus mij maakt het niet zo veel uit. Zolang zij blij zijn is GTST tevreden, dus hij zal er waarschijnlijk wel in blijven ja...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Menno een vast castlid wordt, ter vervanging van Mike. Veel van hem heb ik niet gezien, maar hij komt in ieder geval beter over dan speurneus Sjek van Brandhout
"We haten Ludo, hij is zoooo hetero, omfgz"quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
Alle 12-jarige Lucas/Edwin/Bilal-fans vinden hem helemaal top omdat hij homo is en een relatie met Lucas heeft. Ik ga het komende seizoen toch niet goed volgen, dus mij maakt het niet zo veel uit. Zolang zij blij zijn is GTST tevreden, dus hij zal er waarschijnlijk wel in blijven ja...
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Als ze na lang wikken en wegen eindelijk besluit overstag te gaan, ontmoet ze een erg goede vriendin van Jur, Joyce. Janine is ervan overtuigd dat Joyce niet Joyce is, maar Maxime, die een tijdje terug Meerdijk uit is gevlucht, nadat duidelijk werd dat zij Ludo en Janine uit elkaar heeft weten te krijgen. Janine maakt stiekem foto's van Joyce en laat deze aan Ludo zien. Ludo is verbluft en belt Paul op om uit te zoeken waarom Maxime zich voordoet als Joyce. Paul komt er echter achter dat Joyce Maxime's tweelingzus is die Maximiliaan als baby heeft afgestaan.. (NOTE: Joyce is geadopteerd door Ed en zijn vrouw.)
'GTST Live was egt nie so veel aan, maar gelukkug wel met die knappe Ferry op de foto, hihiiii!!! Daar ging ik eigenlijk voor!' Gewoon bijna zielig die meuk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
"We haten Ludo, hij is zoooo hetero, omfgz"
Wanneer Paul Ludo vertelt over waar hij achter is gekomen, zegt Ludo dat het absoluut onmogelijk is dat Maxime tweeling is. Paul laat de geboortebewijzen van de twee dames zien, maar Ludo is nog niet overtuigd. Waarom zou zijn vader een van de twee dochters afstaan? Paul heeft duidelijke aanwijzingen dat ene "C. De Zeeuw" hier ook mee te maken heeft. Ludo probeert de Zeeuw te traceren, maar zonder succes. Hij bezoekt Cor's dochter, Reina. Kan zij iets losmaken over waar Cor zich nu bevindt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Trouwens: Joyce was ooit nog eens de vriendin van Jur
Dat maakt het allemaal nóg interessanter.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Trouwens: Joyce was ooit nog eens de vriendin van Jur
Ik denk dat de meeste dit ook liever bespaard had gebleven. Enig verband met GTST? Nee. Deuzige.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:55 schreef Frey het volgende:
Jette had dat liedje zelf helemaal moeten zingen zonder die Doedel erbij.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
'GTST Live was egt nie so veel aan, maar gelukkug wel met die knappe Ferry op de foto, hihiiii!!! Daar ging ik eigenlijk voor!' Gewoon bijna zielig die meuk.
Zeker! Ze zenden momenteel seizoen 3 uit, 1995-1996 op Best24!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:59 schreef moosmax het volgende:
Grappig dat er nu wordt geschreven over een Maxime/Joyce ONM crossover. Want daar had ik het vanmiddag met een collega overHet oude ONM was leuk om te kijken, net als GTST dat voorheen was.
Veel Fokkers zullen de komende nacht slecht slapen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste dit ook liever bespaard had gebleven. Enig verband met GTST? Nee. Deuzige.
[ afbeelding ]
Sorry, ik weet ook niet wat er in me opkwam om dat te plaatsen. Misschien hoopte ik dat íedereen op dit forum een hekel aan hem krijgt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Veel Fokkers zullen de komende nacht slecht slapen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wanneer Paul Ludo vertelt over waar hij achter is gekomen, zegt Ludo dat het absoluut onmogelijk is dat Maxime tweeling is. Paul laat de geboortebewijzen van de twee dames zien, maar Ludo is nog niet overtuigd. Waarom zou zijn vader een van de twee dochters afstaan? Paul heeft duidelijke aanwijzingen dat ene "C. De Zeeuw" hier ook mee te maken heeft. Ludo probeert de Zeeuw te traceren, maar zonder succes. Hij bezoekt Cor's dochter, Reina. Kan zij iets losmaken over waar Cor zich nu bevindt?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
Een ideetje voor een verhaallijn:
Intussen is Jur helemaal gesetteld als hoofdredacteur van Het Spectrum, al kan hij het niet laten om zelf ook op onderzoek uit te gaan. Hij stuit op de mysterieuze organisatie искусствоведов, de Russische kunstbende. Het blijkt dat deze bende al ruim 8 jaar bezig is met het vervalsen en omwisselen van grote werken. Ook het Meerdijks Museum is geteisterd door deze bende; de echte kunstwerken zijn nooit teruggevonden en de vervalsingen zijn overgedragen aan de politie. Jur besluit zich te verdiepen in de werkwijze van de bende en voert een uitvoerige research uit. Tot zijn schrik ontdekt Jur dat Ludo betrokken is geweest bij die bende! Jur zit in dubio: zal hij Janine, die net weer herenigd is met Ludo, vertellen wat hij ontdekt heeft, of houdt hij zijn mond?
Toeval of niet: intussen wordt Ludo in het diepste geheim weer benaderd door Igor Dubrowski, de leider van de Russische kunstbende. Hij wil dat Ludo opnieuw meewerkt aan het vervalsen van kunstwerken, zoals hij een aantal jaar geleden ook heeft gedaan. Ludo piekert er niet over en stuurt Igor weg. Dit komt hem duur te staan: Huize Sanders wordt het doelwit van pesterijen en ook Sanders Inc. blijft niet gespaard. Igor voert steeds meer druk uit op Ludo, maar die blijft pertinent weigeren. Dan gaat Igor over tot hardere maatregelen: hij laat Janine ontvoeren en opsluiten in een oude fabrieksloods...
Ludo probeert de plotselinge afwezigheid van Janine eerst nog te verklaren met een leugen, maar Jur doorziet hem. Jur confronteert Ludo met wat hij gevonden heeft en heeft een voorstel: als Ludo instemt met de opdracht van Igor en Janine niets overkomt, houdt hij Ludo's betrokkenheid bij de bende stil voor Janine én de politie. Ludo twijfelt, maar weet dat hij geen andere keuze heeft...
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
Intussen is Jur helemaal gesetteld als hoofdredacteur van Het Spectrum, al kan hij het niet laten om zelf ook op onderzoek uit te gaan. Hij stuit op de mysterieuze organisatie искусствоведов, de Russische kunstbende. Het blijkt dat deze bende al ruim 8 jaar bezig is met het vervalsen en omwisselen van grote werken. Ook het Meerdijks Museum is geteisterd door deze bende; de echte kunstwerken zijn nooit teruggevonden en de vervalsingen zijn overgedragen aan de politie. Jur besluit zich te verdiepen in de werkwijze van de bende en voert een uitvoerige research uit. Tot zijn schrik ontdekt Jur dat Ludo betrokken is geweest bij die bende! Jur zit in dubio: zal hij Janine, die net weer herenigd is met Ludo, vertellen wat hij ontdekt heeft, of houdt hij zijn mond?
Toeval of niet: intussen wordt Ludo in het diepste geheim weer benaderd door Igor Dubrowski, de leider van de Russische kunstbende. Hij wil dat Ludo opnieuw meewerkt aan het vervalsen van kunstwerken, zoals hij een aantal jaar geleden ook heeft gedaan. Ludo piekert er niet over en stuurt Igor weg. Dit komt hem duur te staan: Huize Sanders wordt het doelwit van pesterijen en ook Sanders Inc. blijft niet gespaard. Igor voert steeds meer druk uit op Ludo, maar die blijft pertinent weigeren. Dan gaat Igor over tot hardere maatregelen: hij laat Janine ontvoeren en opsluiten in een oude fabrieksloods...
Ludo probeert de plotselinge afwezigheid van Janine eerst nog te verklaren met een leugen, maar Jur doorziet hem. Jur confronteert Ludo met wat hij gevonden heeft en heeft een voorstel: als Ludo instemt met de opdracht van Igor en Janine niets overkomt, houdt hij Ludo's betrokkenheid bij de bende stil voor Janine én de politie. Ludo twijfelt, maar weet dat hij geen andere keuze heeft...
Al was dat laatste door Doedels quote "Die Fokkers met hun marktkleding" al aardig geluktquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
[..]
Sorry, ik weet ook niet wat er in me opkwam om dat te plaatsen. Misschien hoopte ik dat íedereen op dit forum een hekel aan hem krijgt.![]()
Supergoed bedachtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
Ik prefereer Eva, jij?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Maar welke Reina zullen we te zien krijgen? Eva Duijvesteijn, Iwana Chronis of weer een recast?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:16 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Helaas worden de ideeën niet door iedereen goed ontvangen:
[ afbeelding ]
"Er zitten veel te veel stoute mensen in deze verhaallijn en dat is niet leuk om naar te kijken."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |