SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 29-08-2013 16:35:59 ]
Dat zou geweldig zijn.. alleen vrees ik het ergste..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:14 schreef PeterKelder het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Mike zijn dood in scène heeft gezet denk ik. Alleen met deze schrijvers...
Oh, laatste post
Och, alsof geestverschijningen, verlamden die weer kunnen lopen, blinden die weer kunnen zien of personages die uit de dood opstaan zo realistisch zijn. Er valt altijd wel een mouw aan te passen, tenminste: dat kunnen schrijvers met meer dan 1 hersencel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe willen ze dat realistisch houden dan?
We hebben hem zien springen en een groot deel zien vallen.
Er stond ergens een extra springer op een foto/in de cliff toch om die cirkel formatie te krijgen? Was waarschijnlijk een foutje maar daar zit een opening.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, alsof geestverschijningen, verlamden die weer kunnen lopen, blinden die weer kunnen zien of personages die uit de dood opstaan zo realistisch zijn. Er valt altijd wel een mouw aan te passen, tenminste: dat kunnen schrijvers met meer dan 1 hersencel.
Maar met dit schrijversteam zal het bijzonder lastig worden.
Evil twin brotherquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe willen ze dat realistisch houden dan?
We hebben hem zien springen en een groot deel zien vallen.
Geen idee, maar als dat zo is kan het een mogelijkheid dat Mike zijn dood in scène heeft gezetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er stond ergens een extra springer op een foto/in de cliff toch om die cirkel formatie te krijgen? Was waarschijnlijk een foutje maar daar zit een opening.
Helaas... http://i1.ytimg.com/vi/Iwmme0O63Lg/hqdefault.jpgquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee, maar als dat zo is kan het een mogelijkheid dat Mike zijn dood in scène heeft gezet
Mike was wel de enige die het vliegtuig als een held verliet. Hij maakte als enige een salto.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:17 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Mike écht het loodje hebben gelegd...
[ afbeelding ]
... of is hij als een ware superheld weggevlogen en heeft hij zijn dood in scène gezet?
Haha, jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:29 schreef Meke het volgende:
Heerlijke contradictie tussen het laatste stukje uit de OP waar nog in spoilers staat wie het niet overleefd voor als je het niet wilt weten en de eerste post haha
Haha ja precies, het staat alleen zo grappigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, jaMaar goed, we praten er al eigenlijk bijna een week openlijk over wie het niet heeft gered, dus eigenlijk kan dat laatste stukje wel uit de OP
Tuurlijk...........quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:57 schreef Holenmens het volgende:
Iemand met witte handschoenen en een springoutfit heeft de parachute doorgeknipt. Dus sowieso is het dan iemand van de springers. Geen Laura of Ludo dus.
Mevrouw Swartquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:14 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Tuurlijk...........
Ik zie Ludo, een van zijn maten of Laura al in normale kleding over Paracentrum Teuge rondwandelen.
Als je het goed wilt doen, val dan vooral niet op......
Dus het kan iedereen zijn. Misschien zelfs de burgemeester van Meerdijk of Mevrouw Swart
Want stel je voor dat de actrice in kwestie ineens een grotere rol gaat eisen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Mevrouw SwartDe huishoudster bij wie de schrijvers het niet aandurven haar ook maar één keer in beeld te laten komen...
Tja, zo'n trouwe actrice als Elly de Graaf zullen ze niet gauw vinden. Eigen schuld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Want stel je voor dat de actrice in kwestie ineens een grotere rol gaat eisen...
Mevrouw Swart is eigenlijk familie van Tom uit seizoen 1, die samen met Daniel, Peter & Helen in het JOC werkte.quote:Mevrouw SwartDe huishoudster bij wie de schrijvers het niet aandurven haar ook maar één keer in beeld te laten komen...
Een dosis seizoen 9 zegt u?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef Frey het volgende:
Het gaat niet goed, ik heb een dosis seizoen 9 nodig.
Dit kijk ik bewust al een hele tijd niet meer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een dosis seizoen 9 zegt u?
Hier zal u het helaas even mee moeten stellen, meneer Sanders
Tja, maar schijnbaar heeft u het toch nodig, de ontwenningsverschijnselen beginnen op te spelen merk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Dit kijk ik bewust al een hele tijd niet meer.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, maar schijnbaar heeft u het toch nodig, de ontwenningsverschijnselen beginnen op te spelen merk ik
Wacht, ik haal mijn collega er even bij:
[ afbeelding ]
"Zo, meneer Alberts... Of was het nou Huygens...? Naja, ik zal u er weer helemaal boven... Of nee, onderop helpen. We beginnen met fragmenten van seizoen 56... Of was het nou seizoen 98...? Naja, we zullen in elk geval fragmenten gaan bekijken van Onderweg naar Gisteren."
Daar wordt hij te woord gestaan door een nieuwe medewerker:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:43 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Pete is ontevreden over de vertraging en gaat verhaal halen bij JustBridge.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is echter niet het werk van Pete.
[ afbeelding ]
Proper kon zich niet meer beheersen na het horen van zoveel stupiditeit.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:22 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daardoor werd Frons Servies geraakt.
Zonde, een toon minder.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En viel zijn belangrijkste instrument aan diggelen
Teruglezen is altijd leuk, maar soms vraag ik ook wel eens af wat ik nou uit liep te kramen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:18 schreef PeterKelder het volgende:
De zomerstop van 2009 had heel weinig topics: 2, om precies te zijn
Wel leuk om al die oude posts te lezen![]()
Het is anders best begrijpelijk én de waarheid: vroeger was de serie stukken beterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Teruglezen is altijd leuk, maar soms vraag ik ook wel eens af wat ik nou uit liep te kramen.
Ik vond dat de zwangerschap van Elle van Rijn goed werd verborgen, terwijl een blinde het nog kon zien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is anders best begrijpelijk én de waarheid: vroeger was de serie stukken beter
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond dat de zwangerschap van Elle van Rijn goed werd verborgen, terwijl een blinde het nog kon zien.
Maar dat neemt niet weg dat zijn posts goed onderbouwd warenquote:Het onvermijdelijke hoofdstuk zou nu eigenlijk Frits vs. Ludo moeten zijn. Martine is door beiden overheerst. Tijd dat de heren het tegen elkaar opnemen. Paar verhaallijntjes herstellen en je hebt de meest geantecipeerde GTST verhaallijn aller tijden, het lang verwachte schouwspel der titanen. Van Houten/Hoogendoorn vs. Sanders.
Had je Hogendoorn vs Wassenaar eens voorgesteld.quote:het lang verwachte schouwspel der titanen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Duckface Marley.Shit
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MIJN OGEN!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt een psyco Ninaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MIJN OGEN!!!!!!!!!!!
Werd ze maar een psycho, waarbij ze half nutteloos Meerdijk afslacht (Lucas, Maxime, Bing, Noud) waarna ze zichzelf opsluit in een brandende kelderquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Echt een psyco NinaNot good. Ze is gebrainwasht door haar personage
Nee ik zou haar wel achter het raam willen zien. Lekker haar Sandersbody laten exploiterenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Werd ze maar een psycho, waarbij ze half nutteloos Meerdijk afslacht (Lucas, Maxime, Bing, Noud) waarna ze zichzelf opsluit in een brandende kelder
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:23 schreef PeterKelder het volgende:
En dankzij het lezen van die posts kom ik weer terecht bij dit geniale moment:![]()
![]()
Ik denk dat de grootste oorzaak van het uitblijven van de zakelijke strijd (die er had kunnen zijn) de verjongingskuur in seizoen 16 is geweest. Bij GTST scheten ze zowat in hun broek om de mogelijke concurrentie van het vernieuwde ONM bij BNN, en daarnaast vertrokken veel vertrouwde personages eind seizoen 15/begin seizoen 16 (Yasmin, Isabella, Stefano, Ray, Valerie). Zo dachten ze twee vliegen in één klap te slaan: als ze de serie verjongen met de komst van een aantal jonge castleden om de leegloop op te vullen kunnen ze de concurrentie met ONM aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:34 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jammer dat Ludo's verhaallijnen hierna toch flink inzakten. Begin seizoen 16 waren er nog vele mogelijkheden met de overname van A&A en de verhuizing naar de Sanders Inc. Toren. Maar zakelijke strijd kwam er niet meer van en Jef werd achter de bar gezet...
Dian werd teruggehaald en op een vrij goedkope manier net zo machtig gemaakt als Ludo door haar met een oude vent te laten trouwen. Maar ook daar hebben ze vervolgens bar weinig mee gedaan. Slapzak Jack maakte geen schijn van kans en Maxime geniet de bescherming van Prinses Stampvoetje en de ADHD nicht.
Daarom stop ik dus na seizoen 15. Slapzak Jack heeft daardoor wel nog geluk, want hij mag nog 2 afleveringen meedoen. Eigenlijk was zijn intrede ook het beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |