abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:21:48 #76
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_130645389
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:15 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De voormalig Kritisch Journalist van Het Dagblad is niet dood :P Hij heeft jaren over de wereld gezworven en komt nu naar Meerdijk als nieuwe hoofdredacteur van Het Spectrum. Zijn eerste doel: Janine overhalen om terug te keren naar de plaatselijke krant :)
Jullie hebben echt te veel fantasie. _O- _O_ Als jullie mee mochten schrijven aan GTST zou het misschien nog eens wat worden. :9
pi_130645628
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:21 schreef luftersel het volgende:

[..]

Jullie hebben echt te veel fantasie. _O- _O_ Als jullie mee mochten schrijven aan GTST zou het misschien nog eens wat worden. :9
Haha, het is inderdaad al vaker gebleken dat we hier in het topic betere verhaallijnen en plotwendingen kunnen verzinnen dan die schrijvers. We hebben hier een korte periode gehad waarin we fake-spoilers verzonnen: die zaten qua verhaal veel beter in elkaar dan wat we écht te zien krijgen :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:35:37 #78
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_130645867
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Haha, het is inderdaad al vaker gebleken dat we hier in het topic betere verhaallijnen en plotwendingen kunnen verzinnen dan die schrijvers. We hebben hier een korte periode gehad waarin we fake-spoilers verzonnen: die zaten qua verhaal veel beter in elkaar dan wat we écht te zien krijgen :P
Met de grootste misser het vervolg van de parachutesprong van dit seizoen. Serieus íeder persoon dat meedeed aan de sprong had meer verhaallijnen kunnen veroorzaken dan Mike. Ik hoop in ieder geval niet dat Menno zijn 'vervanger' wordt, zijn personage is nogal oppervlakkig. Laat ze maar eens een keer verrassen, die schrijvers. :')
pi_130646096
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:35 schreef luftersel het volgende:

[..]

Met de grootste misser het vervolg van de parachutesprong van dit seizoen. Serieus íeder persoon dat meedeed aan de sprong had meer verhaallijnen kunnen veroorzaken dan Mike. Ik hoop in ieder geval niet dat Menno zijn 'vervanger' wordt, zijn personage is nogal oppervlakkig. Laat ze maar eens een keer verrassen, die schrijvers. :')
Het zou mij niets verbazen als Menno een vast castlid wordt, ter vervanging van Mike. Veel van hem heb ik niet gezien, maar hij komt in ieder geval beter over dan speurneus Sjek van Brandhout :)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:45:49 #80
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130646262
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:15 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De voormalig Kritisch Journalist van Het Dagblad is niet dood :P Hij heeft jaren over de wereld gezworven en komt nu naar Meerdijk als nieuwe hoofdredacteur van Het Spectrum. Zijn eerste doel: Janine overhalen om terug te keren naar de plaatselijke krant :)
Als ze na lang wikken en wegen eindelijk besluit overstag te gaan, ontmoet ze een erg goede vriendin van Jur, Joyce. Janine is ervan overtuigd dat Joyce niet Joyce is, maar Maxime, die een tijdje terug Meerdijk uit is gevlucht, nadat duidelijk werd dat zij Ludo en Janine uit elkaar heeft weten te krijgen. Janine maakt stiekem foto's van Joyce en laat deze aan Ludo zien. Ludo is verbluft en belt Paul op om uit te zoeken waarom Maxime zich voordoet als Joyce. Paul komt er echter achter dat Joyce Maxime's tweelingzus is die Maximiliaan als baby heeft afgestaan.. (NOTE: Joyce is geadopteerd door Ed en zijn vrouw.)
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:46:42 #81
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_130646286
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het zou mij niets verbazen als Menno een vast castlid wordt, ter vervanging van Mike. Veel van hem heb ik niet gezien, maar hij komt in ieder geval beter over dan speurneus Sjek van Brandhout :)
Alle 12-jarige Lucas/Edwin/Bilal-fans vinden hem helemaal top omdat hij homo is en een relatie met Lucas heeft. Ik ga het komende seizoen toch niet goed volgen, dus mij maakt het niet zo veel uit. Zolang zij blij zijn is GTST tevreden, dus hij zal er waarschijnlijk wel in blijven ja...
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:48:38 #82
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130646375
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:46 schreef luftersel het volgende:

[..]

Alle 12-jarige Lucas/Edwin/Bilal-fans vinden hem helemaal top omdat hij homo is en een relatie met Lucas heeft. Ik ga het komende seizoen toch niet goed volgen, dus mij maakt het niet zo veel uit. Zolang zij blij zijn is GTST tevreden, dus hij zal er waarschijnlijk wel in blijven ja...
"We haten Ludo, hij is zoooo hetero, omfgz" :')
pi_130646435
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:45 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Als ze na lang wikken en wegen eindelijk besluit overstag te gaan, ontmoet ze een erg goede vriendin van Jur, Joyce. Janine is ervan overtuigd dat Joyce niet Joyce is, maar Maxime, die een tijdje terug Meerdijk uit is gevlucht, nadat duidelijk werd dat zij Ludo en Janine uit elkaar heeft weten te krijgen. Janine maakt stiekem foto's van Joyce en laat deze aan Ludo zien. Ludo is verbluft en belt Paul op om uit te zoeken waarom Maxime zich voordoet als Joyce. Paul komt er echter achter dat Joyce Maxime's tweelingzus is die Maximiliaan als baby heeft afgestaan.. (NOTE: Joyce is geadopteerd door Ed en zijn vrouw.)
_O_ _O_ _O_

Trouwens: Joyce was ooit nog eens de vriendin van Jur :D
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:54:58 #84
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_130646643
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:48 schreef LetsGame het volgende:

[..]

"We haten Ludo, hij is zoooo hetero, omfgz" :')
'GTST Live was egt nie so veel aan, maar gelukkug wel met die knappe Ferry op de foto, hihiiii!!! Daar ging ik eigenlijk voor!' Gewoon bijna zielig die meuk. :')
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:55:55 #85
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130646694
Jette had dat liedje zelf helemaal moeten zingen zonder die Doedel erbij.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:57:37 #86
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130646775
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_

Wanneer Paul Ludo vertelt over waar hij achter is gekomen, zegt Ludo dat het absoluut onmogelijk is dat Maxime tweeling is. Paul laat de geboortebewijzen van de twee dames zien, maar Ludo is nog niet overtuigd. Waarom zou zijn vader een van de twee dochters afstaan? Paul heeft duidelijke aanwijzingen dat ene "C. De Zeeuw" hier ook mee te maken heeft. Ludo probeert de Zeeuw te traceren, maar zonder succes. Hij bezoekt Cor's dochter, Reina. Kan zij iets losmaken over waar Cor zich nu bevindt?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:58:09 #87
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130646793
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:50 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_

Dat maakt het allemaal nóg interessanter. :D
pi_130646825
Grappig dat er nu wordt geschreven over een Maxime/Joyce ONM crossover. Want daar had ik het vanmiddag met een collega over :) Het oude ONM was leuk om te kijken, net als GTST dat voorheen was.
Life is what u make of it ;)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:59:30 #89
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_130646837
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:55 schreef Frey het volgende:
Jette had dat liedje zelf helemaal moeten zingen zonder die Doedel erbij.
Ik denk dat de meeste dit ook liever bespaard had gebleven. Enig verband met GTST? Nee. Deuzige.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:01:45 #90
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130646944
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:54 schreef luftersel het volgende:

[..]

'GTST Live was egt nie so veel aan, maar gelukkug wel met die knappe Ferry op de foto, hihiiii!!! Daar ging ik eigenlijk voor!' Gewoon bijna zielig die meuk. :')
_O- _O- _O-

"Ik heb ook een foteau gemaakd met de oma en opa van Naud whahaha ! Snap egt nie wat ze in Goeie tijde te zoeken hebben, ze zijn alleen maar irritand ! :')"
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:02:42 #91
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130646984
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:59 schreef moosmax het volgende:
Grappig dat er nu wordt geschreven over een Maxime/Joyce ONM crossover. Want daar had ik het vanmiddag met een collega over :) Het oude ONM was leuk om te kijken, net als GTST dat voorheen was.
Zeker! Ze zenden momenteel seizoen 3 uit, 1995-1996 op Best24!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:02:44 #92
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130646987
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:59 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste dit ook liever bespaard had gebleven. Enig verband met GTST? Nee. Deuzige.
[ afbeelding ]
Veel Fokkers zullen de komende nacht slecht slapen. ;(
pi_130647148
Een ideetje voor een verhaallijn:

Intussen is Jur helemaal gesetteld als hoofdredacteur van Het Spectrum, al kan hij het niet laten om zelf ook op onderzoek uit te gaan. Hij stuit op de mysterieuze organisatie искусствоведов, de Russische kunstbende. Het blijkt dat deze bende al ruim 8 jaar bezig is met het vervalsen en omwisselen van grote werken. Ook het Meerdijks Museum is geteisterd door deze bende; de echte kunstwerken zijn nooit teruggevonden en de vervalsingen zijn overgedragen aan de politie. Jur besluit zich te verdiepen in de werkwijze van de bende en voert een uitvoerige research uit. Tot zijn schrik ontdekt Jur dat Ludo betrokken is geweest bij die bende! Jur zit in dubio: zal hij Janine, die net weer herenigd is met Ludo, vertellen wat hij ontdekt heeft, of houdt hij zijn mond?

Toeval of niet: intussen wordt Ludo in het diepste geheim weer benaderd door Igor Dubrowski, de leider van de Russische kunstbende. Hij wil dat Ludo opnieuw meewerkt aan het vervalsen van kunstwerken, zoals hij een aantal jaar geleden ook heeft gedaan. Ludo piekert er niet over en stuurt Igor weg. Dit komt hem duur te staan: Huize Sanders wordt het doelwit van pesterijen en ook Sanders Inc. blijft niet gespaard. Igor voert steeds meer druk uit op Ludo, maar die blijft pertinent weigeren. Dan gaat Igor over tot hardere maatregelen: hij laat Janine ontvoeren en opsluiten in een oude fabrieksloods...

Ludo probeert de plotselinge afwezigheid van Janine eerst nog te verklaren met een leugen, maar Jur doorziet hem. Jur confronteert Ludo met wat hij gevonden heeft en heeft een voorstel: als Ludo instemt met de opdracht van Igor en Janine niets overkomt, houdt hij Ludo's betrokkenheid bij de bende stil voor Janine én de politie. Ludo twijfelt, maar weet dat hij geen andere keuze heeft...
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:06:41 #94
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_130647162
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:02 schreef Frey het volgende:

[..]

Veel Fokkers zullen de komende nacht slecht slapen. ;(
Sorry, ik weet ook niet wat er in me opkwam om dat te plaatsen. Misschien hoopte ik dat íedereen op dit forum een hekel aan hem krijgt. :P
pi_130647207
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:57 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Wanneer Paul Ludo vertelt over waar hij achter is gekomen, zegt Ludo dat het absoluut onmogelijk is dat Maxime tweeling is. Paul laat de geboortebewijzen van de twee dames zien, maar Ludo is nog niet overtuigd. Waarom zou zijn vader een van de twee dochters afstaan? Paul heeft duidelijke aanwijzingen dat ene "C. De Zeeuw" hier ook mee te maken heeft. Ludo probeert de Zeeuw te traceren, maar zonder succes. Hij bezoekt Cor's dochter, Reina. Kan zij iets losmaken over waar Cor zich nu bevindt?
:D _O_

Maar welke Reina zullen we te zien krijgen? Eva Duijvesteijn, Iwana Chronis of weer een recast? :P
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:09:50 #96
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_130647286
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:06 schreef PeterKelder het volgende:

Intussen is Jur helemaal gesetteld als hoofdredacteur van Het Spectrum, al kan hij het niet laten om zelf ook op onderzoek uit te gaan. Hij stuit op de mysterieuze organisatie искусствоведов, de Russische kunstbende. Het blijkt dat deze bende al ruim 8 jaar bezig is met het vervalsen en omwisselen van grote werken. Ook het Meerdijks Museum is geteisterd door deze bende; de echte kunstwerken zijn nooit teruggevonden en de vervalsingen zijn overgedragen aan de politie. Jur besluit zich te verdiepen in de werkwijze van de bende en voert een uitvoerige research uit. Tot zijn schrik ontdekt Jur dat Ludo betrokken is geweest bij die bende! Jur zit in dubio: zal hij Janine, die net weer herenigd is met Ludo, vertellen wat hij ontdekt heeft, of houdt hij zijn mond?

Toeval of niet: intussen wordt Ludo in het diepste geheim weer benaderd door Igor Dubrowski, de leider van de Russische kunstbende. Hij wil dat Ludo opnieuw meewerkt aan het vervalsen van kunstwerken, zoals hij een aantal jaar geleden ook heeft gedaan. Ludo piekert er niet over en stuurt Igor weg. Dit komt hem duur te staan: Huize Sanders wordt het doelwit van pesterijen en ook Sanders Inc. blijft niet gespaard. Igor voert steeds meer druk uit op Ludo, maar die blijft pertinent weigeren. Dan gaat Igor over tot hardere maatregelen: hij laat Janine ontvoeren en opsluiten in een oude fabrieksloods...

Ludo probeert de plotselinge afwezigheid van Janine eerst nog te verklaren met een leugen, maar Jur doorziet hem. Jur confronteert Ludo met wat hij gevonden heeft en heeft een voorstel: als Ludo instemt met de opdracht van Igor en Janine niets overkomt, houdt hij Ludo's betrokkenheid bij de bende stil voor Janine én de politie. Ludo twijfelt, maar weet dat hij geen andere keuze heeft...
_O_
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:16:50 #97
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130647584
quote:

_O_ _O_ _O_

Helaas worden de ideeën niet door iedereen goed ontvangen:

"Er zitten veel te veel stoute mensen in deze verhaallijn en dat is niet leuk om naar te kijken."
pi_130647605
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:

[..]

Sorry, ik weet ook niet wat er in me opkwam om dat te plaatsen. Misschien hoopte ik dat íedereen op dit forum een hekel aan hem krijgt. :P
Al was dat laatste door Doedels quote "Die Fokkers met hun marktkleding" al aardig gelukt :P
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:17:21 #99
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130647611
quote:

Supergoed bedacht _O_

Dan zouden deze verhaallijn eerst moeten uitvoeren voordat ze de mijne uitvoeren. Janine is immers ongedeerd in mijn verhaallijnen en herenigd met Ludo. :P
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:18:00 #100
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_130647639
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

:D _O_

Maar welke Reina zullen we te zien krijgen? Eva Duijvesteijn, Iwana Chronis of weer een recast? :P
Ik prefereer Eva, jij? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')