Nee, je snapt het niet ....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Oh, en voor degenen die sowieso al tegen Amerika waren niet natuurlijk. Snap ik.
Daarom heeft Assad natuurlijk ook 1000den (illegale) chemische wapens, om ze niet te gebruiken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar alleen voor de naïevelingen onder ons
Als jij even terugleest, dan zie je dat ik de filmpjes van beide kanten, met omklede argumentatie, niet accepteer als bewijsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:13 schreef Re het volgende:
[..]
immers ben je niet naief door toch vooral zonder bewijs wel onomstotelijk te beweren dat het toch vooral de rebellen waren
dan heet het ineens wat anders
MAD. Nou terug naar het kleuterschool forum.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:14 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Daarom heeft Assad natuurlijk ook 1000den (illegale) chemische wapens, om ze niet te gebruiken.
ja jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij even terugleest, dan zie je dat ik de filmpjes van beide kanten, met omklede argumentatie, niet accepteer als bewijs
Waarom ben je Pro-Assad?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Jian het volgende:
[..]
In dit geval ben ik Pro-Assad, zucht, hoe we ook ons best doen, wij zullen het wel nooit eens zijn, sorry
Inderdaad. Dat is een goede mogelijkheid. Net zoals landen over atoombommen beschikken die ze niet zullen gebruiken. Aangezien je in deze wereld enige vorm van 'leverage' moet hebben om niet helemaal uitgeknepen te worden is chemische wapens ook een optie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:14 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Daarom heeft Assad natuurlijk ook 1000den (illegale) chemische wapens, om ze niet te gebruiken.
Omdat je anders pro terrorisme bent mischien?quote:
Nee. Jij hebt het hier over het tijdstip niet over interventie. Wat ik dacht dat jij op doelde is het arriveren van die VN-inspecteurs. Dit is een vreemd tijdstip inderdaad, maar dat geldt net zo goed voor de rebellen. Ik heb met geen woord over interventie gerept.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:53 schreef Jian het volgende:
[..]
hier;
[..]
het is helemaal niet onlogisch, zij hebben namelijk belang bij een militaire interventie van het Westen.
Oh, ik dacht dat je het over een Syrische brigade had. Maar je sarcasme is niet erg logisch, sinds wanneer heeft Nederland Iraanse raketwerpers?quote:Wat snap je niet aan mijn opmerking over de Luchtmobiele brigade die immers ook (ja wel zeker) rode baretten dragen, ...... sarcasme!
Dat is mijn punt niet, en ook het punt van de analyses niet.quote:De essentie van mijn verhaal zit 'm in het feit dat die filmpjes van de ene en van de andere kant niets zeggen, gemanipuleerd, op een andere tijdstip opgenomen, rebellen met rode baretten op, Syrische soldaten gehuld in kleding van rebellen. Die filmpjes zeggen helemaal niets, van beide kanten.
Nu duidelijk?quote:Of course, whilst none of this material constitutes explicit evidence of a CW strike by Assad’s forces – that’s a question for the UN team – it does add more pieces to the puzzle, and documents the use of a recently unknown munition in conjunction with an Iranian type launcher, purportedly by Syrian government forces.
nee?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat je anders pro terrorisme bent mischien?
Omdat het alternatief nog slechter is.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat je anders pro terrorisme bent mischien?
De Britten, ik noem maar een volk, die hebben kernbommen, dus die gaan ze straks op ons gooien denk ik ......quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:14 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ik zie wat mannen rond een truck. Een aantal daarvan hebben uniformen aan maar anderen zien er dan weer uit als burgers. Aan de hand van die beelden kan ik niet zien of dit nou opstandelingen of regeringstroepen zijn. Het kan allebei.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:08 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Ja eh, dat maak ik eruit op.
Jij niet?
Waarom? Mensen kiezen dan zelf hun nieuwe regering uit door middel van democratie waar wij zo van houden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Omdat het alternatief nog slechter is.
Die vallen daar niet onder.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
MAD. Nou terug naar het kleuterschool forum.
Natuurlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom? Mensen kiezen dan zelf hun nieuwe regering uit door middel van democratie waar wij zo van houden.
Nou, hoe dan ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik zie wat mannen rond een truck. Een aantal daarvan hebben uniformen aan maar anderen zien er dan weer uit als burgers. Aan de hand van die beelden kan ik niet zien of dit nou opstandelingen of regeringstroepen zijn. Het kan allebei.
Omdat ik denk dat hem door het Westen momenteel een oor wordt aangenaaid en omdat ik denk dat hij de minst slechte optie is voor Syrië op dit moment.quote:
het kan natuurlijk ook een onderofficier zijn die in zijn uppie handelde, maar of het nu een false, false false of helemaal geen false flag was zullen we wellicht nooit te weten komen, of pas in hindsightquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef Jian het volgende:
[..]
De Britten, ik noem maar een volk, die hebben kernbommen, dus die gaan ze straks op ons gooien denk ik ......
Daarnaast, wie zegt dat Assad dat nooit zou doen? Ik denk alleen niet dat hij het zal doen op zeg maar het meest ongunstigste moment dat er voor hem bestaat. Maar wellicht dacht ie, weet je wat, geintje, hier ik gooi even een beetje gifgas op wat burgers want dan weet ik dat de VS gaat ingrijpen maar ik hou wel van een uitdaging.
Omdat die rebellen nog fouter zijn. Het is kiezen tussen twee kwaden. Liever een seculiere dictator die minderheden beschermt, de rust kan bewaren en voorspelbaar is, dan onvoorspelbare, dubieuze religieus-terroristische groeperingen.quote:
Aha dus omdat Israël niet volledig van de kaart geveegd zou worden, maar slechts een groot aantal mensen in hun eigen bloed op straat zou zien verdrinken gaat het principe van de afschrikking niet meer op.quote:
Dit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat hem door het Westen momenteel een oor wordt aangenaaid en omdat ik denk dat hij de minst slechte optie is voor Syrië op dit moment.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom? Mensen kiezen dan zelf hun nieuwe regering uit door middel van democratie waar wij zo van houden.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Okee, bedankt, even opzetten.
Wat mij betreft mogen ze best raketten op Assad schieten zodra onomstotelijk vaststaat dat hij verantwoordelijk is voor die aanval. Op dit moment roepen de Britten/VS heel hard dat het aannemelijk is dat Assad verantwoordelijk is voor de aanval en daarom moeten we maar raketten afvuren. Zorg eerst eens voor een goede bewijslast voordat je de trekker overhaalt..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Nou, hoe dan ook.
Er is met gifgas gegooid. Dat kan niet. En ik snap waarom dat niet kan. Velen hier schijnen dat gifgas te vergeten.
En de meerderheid?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Omdat die rebellen nog fouter zijn. Het is kiezen tussen twee kwaden. Liever een seculiere dictator die minderheden beschermt, de rust kan bewaren en voorspelbaar is, dan onvoorspelbare, dubieuze religieus-terroristische groeperingen.
Niet perse, maar rebellen zijn niet eerder aangetroffen met die launcher en een gloednieuwe truck, terwijl ze wel van filmen houden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:04 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Dank je![]()
Tweede link toont dus Syrische betrokkenheid bij chemische wapens.
maar gooi jij de FSA en Al Qaida zooi op een hoop of, die laatste willen natuurlijk een zo explosief mogelijke situatie creëren de FSA zie ik nog wel met Assad proberen te onderhandelen in de toekomst, maar ja, te veel groepen tegen elkaarquote:
Niemand heeft dan ook nog de trekker overgehaald.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:25 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze best raketten op Assad schieten zodra onomstotelijk vaststaat dat hij verantwoordelijk is voor die aanval. Op dit moment roepen de Britten/VS heel hard dat het aannemelijk is dat Assad verantwoordelijk is voor de aanval en daarom moeten we maar raketten afvuren. Zorg eerst eens voor een goede bewijslast voordat je de trekker overhaalt..
Misschien was het Lex Luthor wel .... weet jij veel?!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:22 schreef Re het volgende:
[..]
het kan natuurlijk ook een onderofficier zijn die in zijn uppie handelde, maar of het nu een false, false false of helemaal geen false flag was zullen we wellicht nooit te weten komen, of pas in hindsight
De 'echte' vrijheidsstrijders in Syrië? De echte oppositie zeg maar. Dat is een minderheid. De overige rebellen zijn allemaal losse groepen terroristen, Al-Nusra, Al-Qaida, etc.quote:
ff serieus hoor... ik snap de zo stellige inname niet van die en die moet het gedaan hebben want anders zou die en die wel ontiegelijk dom zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien was het Lex Luthor wel .... weet jij veel?!
De PVV, dat je daar nog überhaupt verwachtingen bij hebt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:24 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Wat valt mij de reactie van de PVV tegen. Ik dacht dat zij juist voor het regime zouden zijn...
Een van de weinige die zei 2 jaar terug al dat de arabische herfst niet goed was toen hier iedereen nog liep te dansen van blijdschap.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
De PVV, dat je daar nog überhaupt verwachtingen bij hebt.
Kiezen tussen twee kwaden? Ik ben voorstander van allebei aanpakken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Omdat die rebellen nog fouter zijn. Het is kiezen tussen twee kwaden. Liever een seculiere dictator die minderheden beschermt, de rust kan bewaren en voorspelbaar is, dan onvoorspelbare, dubieuze religieus-terroristische groeperingen.
wie is "de rebel"?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Kiezen tussen twee kwaden? Ik ben voorstander van allebei aanpakken.
Ik heb het over de bevolking. Jij zegt dat je liever Assad hebt omdat hij de minderheden beschermt (klopt trouwens niet), maar hoe zit het dan met de meerderheid? Moeten zij niet beschermd worden? Moeten zij niet goed behandeld worden? Heel goed hoor, dat je je bekommert om de minderheden, maar vergeet de meerderheid niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:29 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
De 'echte' vrijheidsstrijders in Syrië? De echte oppositie zeg maar. Dat is een minderheid. De overige rebellen zijn allemaal losse groepen terroristen, Al-Nusra, Al-Qaida, etc.
Als die rebellen nou één geheel zouden vormen zouden ze wellicht een meerderheid hebben, maar het zijn nou eenmaal losse facties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |