Nee, je snapt het niet ....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Oh, en voor degenen die sowieso al tegen Amerika waren niet natuurlijk. Snap ik.
Daarom heeft Assad natuurlijk ook 1000den (illegale) chemische wapens, om ze niet te gebruiken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar alleen voor de naïevelingen onder ons
Als jij even terugleest, dan zie je dat ik de filmpjes van beide kanten, met omklede argumentatie, niet accepteer als bewijsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:13 schreef Re het volgende:
[..]
immers ben je niet naief door toch vooral zonder bewijs wel onomstotelijk te beweren dat het toch vooral de rebellen waren
dan heet het ineens wat anders
MAD. Nou terug naar het kleuterschool forum.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:14 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Daarom heeft Assad natuurlijk ook 1000den (illegale) chemische wapens, om ze niet te gebruiken.
ja jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij even terugleest, dan zie je dat ik de filmpjes van beide kanten, met omklede argumentatie, niet accepteer als bewijs
Waarom ben je Pro-Assad?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Jian het volgende:
[..]
In dit geval ben ik Pro-Assad, zucht, hoe we ook ons best doen, wij zullen het wel nooit eens zijn, sorry
Inderdaad. Dat is een goede mogelijkheid. Net zoals landen over atoombommen beschikken die ze niet zullen gebruiken. Aangezien je in deze wereld enige vorm van 'leverage' moet hebben om niet helemaal uitgeknepen te worden is chemische wapens ook een optie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:14 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Daarom heeft Assad natuurlijk ook 1000den (illegale) chemische wapens, om ze niet te gebruiken.
Omdat je anders pro terrorisme bent mischien?quote:
Nee. Jij hebt het hier over het tijdstip niet over interventie. Wat ik dacht dat jij op doelde is het arriveren van die VN-inspecteurs. Dit is een vreemd tijdstip inderdaad, maar dat geldt net zo goed voor de rebellen. Ik heb met geen woord over interventie gerept.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:53 schreef Jian het volgende:
[..]
hier;
[..]
het is helemaal niet onlogisch, zij hebben namelijk belang bij een militaire interventie van het Westen.
Oh, ik dacht dat je het over een Syrische brigade had. Maar je sarcasme is niet erg logisch, sinds wanneer heeft Nederland Iraanse raketwerpers?quote:Wat snap je niet aan mijn opmerking over de Luchtmobiele brigade die immers ook (ja wel zeker) rode baretten dragen, ...... sarcasme!
Dat is mijn punt niet, en ook het punt van de analyses niet.quote:De essentie van mijn verhaal zit 'm in het feit dat die filmpjes van de ene en van de andere kant niets zeggen, gemanipuleerd, op een andere tijdstip opgenomen, rebellen met rode baretten op, Syrische soldaten gehuld in kleding van rebellen. Die filmpjes zeggen helemaal niets, van beide kanten.
Nu duidelijk?quote:Of course, whilst none of this material constitutes explicit evidence of a CW strike by Assad’s forces – that’s a question for the UN team – it does add more pieces to the puzzle, and documents the use of a recently unknown munition in conjunction with an Iranian type launcher, purportedly by Syrian government forces.
nee?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat je anders pro terrorisme bent mischien?
Omdat het alternatief nog slechter is.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat je anders pro terrorisme bent mischien?
De Britten, ik noem maar een volk, die hebben kernbommen, dus die gaan ze straks op ons gooien denk ik ......quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:14 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ik zie wat mannen rond een truck. Een aantal daarvan hebben uniformen aan maar anderen zien er dan weer uit als burgers. Aan de hand van die beelden kan ik niet zien of dit nou opstandelingen of regeringstroepen zijn. Het kan allebei.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:08 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Ja eh, dat maak ik eruit op.
Jij niet?
Waarom? Mensen kiezen dan zelf hun nieuwe regering uit door middel van democratie waar wij zo van houden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Omdat het alternatief nog slechter is.
Die vallen daar niet onder.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
MAD. Nou terug naar het kleuterschool forum.
Natuurlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom? Mensen kiezen dan zelf hun nieuwe regering uit door middel van democratie waar wij zo van houden.
Nou, hoe dan ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik zie wat mannen rond een truck. Een aantal daarvan hebben uniformen aan maar anderen zien er dan weer uit als burgers. Aan de hand van die beelden kan ik niet zien of dit nou opstandelingen of regeringstroepen zijn. Het kan allebei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |