Misschien aanwezigquote:-superGirl-
Wickedmen
Haan33
Matip
Chai
MadJackThePirate
Piye
titta1992
Dima
Hugh_Myron
ikbennieuwopfok
madeliefff
SPOILER: Pics van vorige meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op: Fok moedigt het verspreiden van je telefoon nummer aan onbekenden niet aan, wees je er van bewust dat je whatsapp eenmaal online overal naartoe kan gaan.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
zeg boksen af dan, hoe vaak komt het nou weer voor dat je alle kaolobazen kun zienquote:
supergirl komt tuurlijk welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ben erbij hoor... Komt 2nootjes ook? Zet me eens in op haan. Heb trouwens vernomen dat supergirl niet komt. Dat is omdat rodawa, vms en ik komen. Party is aan.
Njah dat is enige minpuntje dan... Gaan hem nog steeds rocke!!quote:
barrungggsssquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Njah dat is enige minpuntje dan... Gaan hem nog steeds rocke!!
Gaan ze taart eten danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:51 schreef 1marcelfilms het volgende:
iemand snel stop rattengif in elke taart !
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:55 schreef -supergirl- het volgende:
Ik moet helaas werken morgen srry
Nuts komt samen met dWc als het goed is. Hoe laat kan je hier zijn trouwens? Ik moet het ook nog van VMS weten... ik wil wel enigszins op tijd daar zijn, het liefst 19:30 ofzo in de parkeergarage, dan gaan we alvast een tafel pakken voor de rest er is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ben erbij hoor... Komt 2nootjes ook? Zet me eens in op haan. Heb trouwens vernomen dat supergirl niet komt. Dat is omdat rodawa, vms en ik komen. Party is aan.
zet ons maar af bij SB.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nuts komt samen met dWc als het goed is. Hoe laat kan je hier zijn trouwens? Ik moet het ook nog van VMS weten... ik wil wel enigszins op tijd daar zijn, het liefst 19:30 ofzo in de parkeergarage, dan gaan we alvast een tafel pakken voor de rest er is.
Jullie kunnen niet meer meerijden, ik heb maar plek voor 4 helaas. Meeters gaan voor in deze.quote:
Krijg de tering.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet meer meerijden, ik heb maar plek voor 4 helaas. Meeters gaan voor in deze.
Heb hier nog wel een paar goede leylijnen achter het huis lopen. Je mag wel eens langskomen om er bovenop te huppelen als je wilt....?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat heb ik al door die aardlijnen.
Mensen die braaf aan tafel gaan zittenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nuts komt samen met dWc als het goed is. Hoe laat kan je hier zijn trouwens? Ik moet het ook nog van VMS weten... ik wil wel enigszins op tijd daar zijn, het liefst 19:30 ofzo in de parkeergarage, dan gaan we alvast een tafel pakken voor de rest er is.
Je bent ervan op de hoogte????quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:11 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Heb hier nog wel een paar goede leylijnen achter het huis lopen. Je mag wel eens langskomen om er bovenop te huppelen als je wilt....?
Waar ben ik van op de hoogte??? Wat is er schrikbarend aan dat ik op de hoogte van iets ben?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte????
Van de aardlijnen bedoel ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waar ben ik van op de hoogte??? Wat is er schrikbarend aan dat ik op de hoogte van iets ben?
Ja, ik ken het fenomeen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Van de aardlijnen bedoel ikomdat je ze bij naam weet te benoemen
Eerst aan tafel en dan aan de mosselen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je niet oppast krijg je nog een telefoontje aan tafel dat ze aan het bevallen is. Nee, mij niet gezien, voor mij geen mosselen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst aan tafel en dan aan de mosselen.
We kunnen ook een gesprek aangaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mensen die braaf aan tafel gaan zitten
Mensen die maar niet snappen dat donderdag perfect isquote:
Mij vind je aan de bar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
We kunnen ook een gesprek aangaan.
Holy sodaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:50 schreef haan33 het volgende:
Ik heb 2 goede clubs gevonden, kunnen we beide tot 5u terecht
Je hebt huisarrest?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:47 schreef -supergirl- het volgende:
Ik hoop echt dat ik nog kan want er hebben zich problemen voorgedaan.
of club LUXquote:
ZarBie doe ff rustig okequote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:53 schreef ZarB het volgende:
OMG morgen is het al!! Ik ben zo zenuwachtig!!
Hugh, ik, piye, madjack, supagirl en nog wat anderequote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Matig clubje zo eigenlijk.Vorige meet was duidelijk meer potent.
VMS, JMF, Rozzje en ik staan niet in de OP, er komen er dus nog meer hè. Ben jij aanwezig DIMA?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Vorige meet had een beter lijstje iddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:57 schreef Dimachaerus het volgende:
mij niet noemenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hugh, ik, piye, madjack, supagirl en nog wat andere
dat waren eigenlijk de beste gasten
Jij zei: 'misschien'quote:
Sorryquote:
dat valt toch te combineren :pquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ha-ha-ha
ik sta op het punt tante te worden
niet echt nee. als ze besluiten het morgen te laten komen dan kan ik niet naar de meetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat valt toch te combineren :p
met wie moet ik dan schuren?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet echt nee. als ze besluiten het morgen te laten komen dan kan ik niet naar de meet
Je verzint allerlei excuses om niet meer naar je eigen meet te hoeven?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet echt nee. als ze besluiten het morgen te laten komen dan kan ik niet naar de meet
volgens mij gaat ze stiekem naar jullie lurk meet hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je verzint allerlei excuses om niet meer naar je eigen meet te hoeven?
Je kunt die rozen wel vergetenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mij niet, of ik nou wel of niet aanwezig ben.
Ik denk dat wicked wel zin heeft
Jij bent echt kk origineel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:10 schreef Aberkullie het volgende:
Supergirl, heb jij een masker op?
Kwam jij nou ook?quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Helaas ik ben echt serieus. SG'tje wordt tante, waarschijnlijk morgenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
o nee, het is mijn kankerkopquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:10 schreef Aberkullie het volgende:
Supergirl, heb jij een masker op?
En daar kwam je vanmiddag pas achter?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
Helaas ik ben echt serieus. SG'tje wordt tante, waarschijnlijk morgen
Kan helaas echt niet. Kan pas vanaf volgende week.quote:
er is zwangerschapsvergiftiging in het spel dus hou nou maar op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
En daar kwam je vanmiddag pas achter?Laat je toch niet opnaaien zeg. Wordt vast hartstikke gezellie met Haantje en madjack
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
En daar kwam je vanmiddag pas achter?Laat je toch niet opnaaien zeg. Wordt vast hartstikke gezellie met Haantje en madjack
Vorige line up was wel baziger. Met Mortax, Piye, feyenoord92, MAHL en fantastick erbij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:57 schreef Dimachaerus het volgende:
daar zit maar 1 persoon bij waarvan ik wel leuk zou vinden als die kwam: mortaxx.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vorige line up was wel baziger. Met Mortax, Piye, feyenoord92, MAHL en fantastick erbij.
Feyenoord was een beetje vreemd, maar wel baas.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar zit maar 1 persoon bij waarvan ik wel leuk zou vinden als die kwam: mortaxx.
piye komt sowieso
Moet jij zeggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Feyenoord was een beetje vreemd, maar wel baas.
Ik ben ook wel benieuwd naar feyenoord, waarom komt hij niet? Hij woont zelfs in Utrecht.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Feyenoord was een beetje vreemd, maar wel baas.
Tja, zo normaal als haan ben ik inderdaad niet.quote:
Dan kom jij toch even langs?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:46 schreef Inktvisch het volgende:
Zou een topmeet worden met +/- 3 mensen
Hoe laat begint die lurk meeting? Jij en aber hebben toch eerst koopavond? Ik heb wel alvast laxeermiddel ingeslagen om bij de klb meet gangers in de drankjes te mikken.quote:
Dat soort sc doe je maar eldersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:18 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Hoe laat begint die lurk meeting? Jij en aber hebben toch eerst koopavond? Ik heb wel alvast laxeermiddel ingeslagen om bij de klb meet gangers in de drankjes te mikken.Schroef jij dan de toilet deuren op slot en heeft aber de HD camera gereed?
Veel plezier.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:05 schreef haan33 het volgende:
jajajajaajaaj vandaaaaaag is het zoveeeeeeeeeeeeeeeeer
Dankjewelquote:
zometeen al?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dankjewel
Zometeen lekker de trein naar uutje pakken
naar school, wat shit ophalen en kennismaken met wat dingenquote:
Deze daddy heeft andere zaken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoi varkens. Kom je morgen ook daddy
Donderdag is gewoon niet ideaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:46 schreef Inktvisch het volgende:
Zou een topmeet worden met +/- 3 mensen
Dit waardeer ik manquote:
Kom je ook Dima?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoelaat ben je op centraal?
Heb rond 19:00 afgesproken met dwc.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoelaat ben je op centraal?
Ik heb mijn hele bed ondergescheten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:59 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik heb vannacht in mijn bed geplast, zo spannend vind ik het!
Zeg me niet dat ze het spannend vindtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:28 schreef Piye het volgende:
Wat is deze shit? SG weet niet of ze wel op de super KLB meet komt?
Hoe is het met je insomnia?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:16 schreef Chai het volgende:
Ik ben om half 3 al eventjes op de afgesproken plek, daarna pas om 8 weer.
ik werd mogelijk tante vandaag...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zeg me niet dat ze het spannend vindt
Oh, dat is welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik werd mogelijk tante vandaag...
En jij ook dus?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, dat is welja. Werd het vorig jaar, was echt een lief babytje
![]()
Maar je komt nog wel dus?
Jij werd ook tante ja?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, dat is welja. Werd het vorig jaar, was echt een lief babytje
![]()
Maar je komt nog wel dus?
Jaquote:
Nee, ik werd oom... Flauwe grap weer SG, en dan zeg jij wat van mijn humorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij werd ook tante ja?
Maar ik heb niks met kinderen en baby's.....
Pics ik denk dat hij dik en alleen naar internetheldje isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:17 schreef Matip het volgende:
ik heb haan zojuist gespot op CS
wordt vervolgd
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:17 schreef Matip het volgende:
wordt vervolgd
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:17 schreef Matip het volgende:
wordt vervolgd
*JALOERS*quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:17 schreef Matip het volgende:
wordt vervolgd
op de dag zelf wel skkltjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit is GEEN SC.
Ga hier maar verder:
KLB / [KLB illuminati SC] Schapen
Ben jij diegene met die bril en rugtas?quote:
Nee dat ben ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:24 schreef Matip het volgende:
[..]
Ben jij diegene met die bril en rugtas?
neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je snapt dat het een grap was?
ik ga je nu aansprekenquote:
Hamburgers met korting?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:26 schreef byah het volgende:
ik heb een boodschap geregeld op het scherm boven de AH, goed kijken om 16.45u
jeeeeejquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:26 schreef madeliefff het volgende:
nou ik weet t nu zeker, ik kom.
naar wie zijn mobiel moet ik bellen als ik jullie niet meer herkenmet andere worden wie is er tegen die tijd nog nuchter genoeg
je hebt nog 3 uur om je te verplaatsenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:35 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou toch ook wel kunnen, maar nu nog in Amsterdam
Nou dat is inderdaad toch wel 20 hele minuten met de trein ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:35 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou toch ook wel kunnen, maar nu nog in Amsterdam
Hehequote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:38 schreef Micson het volgende:
[..]
Nou dat is inderdaad toch wel 20 hele minuten met de trein ja.
Ja moet eerst nog langs huisquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:38 schreef Micson het volgende:
[..]
Nou dat is inderdaad toch wel 20 hele minuten met de trein ja.
Ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:52 schreef MAHL het volgende:
Ben er zo rond half 9/9 uur denk ik. Eerst zusjelief nog van de trein halen (nee geen pics).
Is cafe op loopafstand van station?
Nee hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:35 schreef madeliefff het volgende:
vanaf nu moet iedereen die in dit topic schrijft verplicht komen!![]()
Ik denk dat jij tegen die tijd al met een coma in het ziekenhuis ligt, dus wat maakt het uit?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:00 schreef haan33 het volgende:
Nu bieren met madjack, hoe laat komt iedereen?
t zal zomaar kunnenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij tegen die tijd al met een coma in het ziekenhuis ligt, dus wat maakt het uit?
Jullie zijn al in het desbetreffende café?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:00 schreef haan33 het volgende:
Nu bieren met madjack, hoe laat komt iedereen?
Ik neem het risico dan maar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Jawel anders word je geband namelijk. wie weet kom je er met jouw geluk nog goed van af.
Ik zie je zo bij de starbucks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:20 schreef Aberkullie het volgende:
Oke mensen ZarB heeft me nu opgehaald maar ik zit al vanaf 13.00 te zuipen met Magnix onee Marnix dus ik hoop dat we het kunnen vinden haha XD XD
Wie is Marnix?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:20 schreef Aberkullie het volgende:
Oke mensen ZarB heeft me nu opgehaald maar ik zit al vanaf 13.00 te zuipen met Magnix onee Marnix dus ik hoop dat we het kunnen vinden haha XD XD
Ik weet niet of hij op FOK zit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wie is Marnix?
Ik ken echt te weinig FOK!kers
Ik dacht dat je zijn username noemde...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij op FOK zit.
Nee joh hij heet Marnix maar toen we een relatie hadden mocht ik niks en toen noemde al mijn vrienden hem Magnix HAHA wat een verhaal he!!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zijn username noemde...
Wie heet er nou Marnix?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:26 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee joh hij heet Marnix maar toen we een relatie hadden mocht ik niks en toen noemde al mijn vrienden hem Magnix HAHA wat een verhaal he!!
Hahahahahahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hou je vast Guusje.... want het antwoord is......
MARNIX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die komt later dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hou je vast Guusje.... want het antwoord is......
MARNIX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben thuis, na een korte en niet al te verhitte discussie heb ik besloten de wens van mijn afwezigheid in te willigen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:33 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hahahahahahawaar zijn jullie nu??
Marnix weet zijn weg met orgasmes whahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die komt later dan ik had verwacht.
Een doodlopende weg misschienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:36 schreef Rodawa het volgende:
Marnix weet zijn weg met orgasmes whaha
huh...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een doodlopende weg misschien
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een doodlopende weg misschien
ik en madjack zijn bij de oaseroom bij potterstraatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:33 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hahahahahahawaar zijn jullie nu??
Hahahahahahaahahha ja kloptquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben thuis, na een korte en niet al te verhitte discussie heb ik besloten de wens van mijn afwezigheid in te willigen.
[..]
Marnix weet zijn weg met orgasmes whaha
Tegenover starbucksquote:
quote:
Dan is iedereen er nog wel gok ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ff zonder dollen ik kom over 15 min aan op utrecht cs samen met vms. Kan iemand ff wachten of daarheen komen.
Ja bel maar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ff zonder dollen ik kom over 15 min aan op utrecht cs samen met vms. Kan iemand ff wachten of daarheen komen.
Kunnen wij op jou wachten. Wat heb je aan? BEschrijf anders je kop ff.. Ik ben er iets na kwart over acht samen met vms.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:52 schreef MAHL het volgende:
Ben er zo rond half 9/9 uur denk ik. Eerst zusjelief nog van de trein halen (nee geen pics).
Is cafe op loopafstand van station?
Uhm? Ben jij er echt?quote:
Waarom de kut ga je niet vrnd... Ben er bijna, gaaaan!!quote:
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Uhm? Ben jij er echt?
Ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Uhm? Ben jij er echt?
zarb is waarschijnlijk niet eens daar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie op fok als jullie elkaar in het echt zien?
Dolle boel juist hier met jmf en z'n kakelclubquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:07 schreef deadprez het volgende:
wordt wel tering saai hier vanavond nu iedereen naar die meet is
Supergirl heeft afgezegd!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef ZarB het volgende:
He supergirl ben jij er ook nu? Ik dachtdat je blond zou zijn!
ze zegt net dat ze onderweg is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Supergirl heeft afgezegd!Tja, donderdag he...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Supergirl heeft afgezegd!Tja, donderdag he...
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik verwacht morgen als ik wakker word een uitgebreid verslag over de meet
SG heeft bruin haar dacht ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef ZarB het volgende:
Stoere boyquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens waar zijn jullie... Ik heb vet veel mandarijnen mee. Kunne we tege de ruiten kapot gooien haha ja tog!!!!1!!!!11!!
Dese meet gaan we nooit meer vergeten!!
Ben je ook Guus? Gaan we hossel zetten...quote:
Nee, ik kom niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ben je ook Guus? Gaan we hossel zetten...
Heeft ie nu al antwoord gegeven?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Waar zijn jullie nu???quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja dat van die mandarijnen gooien durf ik toch niet aan. Ben ze nu aan het uitdelen aan zwervers op utrecht cs.quote:
Liveverslagen mogen ook trouwens.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik verwacht morgen als ik wakker word een uitgebreid verslag over de meet
Guus blijft het spannend houden...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft ie nu al antwoord gegeven?
Nog bedankt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja dat van die mandarijnen gooien durf ik toch niet aan. Ben ze nu aan het uitdelen aan zwervers op utrecht cs.
Ja johquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:27 schreef Aberkullie het volgende:
Fuuu we zijn de rest kwijt, waren ff pissen en nu zijn ze weg
Nu heb je je verlult he dikke.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef ZarB het volgende:
Eh donkere mocro kop. Maar doe geen moeite om te wachten, zit nu in de trein, ben er iets over 9.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kunnen wij op jou wachten. Wat heb je aan? BEschrijf anders je kop ff.. Ik ben er iets na kwart over acht samen met vms.
Jullie aandachttrekken begint een beetje trieste vormen aan te nemen. Een topic dat om de meet draait en niet om jullie krampachtig toch naar jullie toe proberen te trekken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:37 schreef Aberkullie het volgende:
Ja mensen we hebben een beetje vertraging, door provinicaaltje natuurlijk weer. Zitten jullie nog voor de Starbucks??
Hey meneer Drebnie hebt u ooit gehoord van 'gedrag in stand houden'? Nee?! Nou bij deze dan!! Gr gr vanuit Utrecht! Z. & A.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie aandachttrekken begint een beetje trieste vormen aan te nemen. Een topic dat om de meet draait en niet om jullie krampachtig toch naar jullie toe proberen te trekken.
Een beetje zoals kleine kinderen doen als volwassenen bijv. aan het kaarten zijn, blijven dooretteren om maar die aandacht te krijgen.
Haha hij was in Bredaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
waar was iedereen dan? ik ben godverdomme helemaal voor niks naar utrecht afgereisd voor die meet.. bedankt jongens!
ben maar met een vriend naar poema gegaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:27 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Haha hij was in Breda
grgr
Wie waren er uiteindelijk?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:15 schreef madeliefff het volgende:
Nou t was gezellig jongens , k ga alweer naar huis. P.s. haan ging 3 kwartier geleden pinnen en is nu spoorloos verdwenen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
waar was iedereen dan? ik ben godverdomme helemaal voor niks naar utrecht afgereisd voor die meet.. bedankt jongens!
Kom spoor 7a, we hebben net een kaasbroodje gehaald bij de Kiosk en het gaat hier helemaal los.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ziet het er zo uit?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kom spoor 7a, we hebben net een kaasbroodje gehaald bij de Kiosk en het gaat hier helemaal los.
sta in de poema, lekkere rollende techno, kom maar hier heen. tegen de tijd dat je er bent ben ik ws al dik uit me plaat dus dan kan je mooi misbruik van me maken!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kom spoor 7a, we hebben net een kaasbroodje gehaald bij de Kiosk en het gaat hier helemaal los.
Ik heb jou net zien lopen, bij en in de Starbucks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb jou net zien lopen, bij en in de Starbucks.
haan ook al?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:57 schreef -supergirl- het volgende:
Het is gezellig maar iedereen gaat al weg
Mja, kan zich voordoen, ging wel, doe je verder niets aan.quote:
Wat had je aan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mja, kan zich voordoen, ging wel, doe je verder niets aan.
Een blauw adidas trainingspak met daaronder witte adidas sportschoenen en een rood petje met groot adidas er op.quote:
Paupert.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Een blauw adidas trainingspak met daaronder witte adidas sportschoenen en een rood petje met groot adidas er op.
Dat was snel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:15 schreef madeliefff het volgende:
Nou t was gezellig jongens , k ga alweer naar huis. P.s. haan ging 3 kwartier geleden pinnen en is nu spoorloos verdwenen
Oh dan heb ik jou niet gezien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Een blauw adidas trainingspak met daaronder witte adidas sportschoenen en een rood petje met groot adidas er op.
nee joh dat zou mijn begeleider nooit goed vindenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Met begeleider en een volle neus mag ik toch hopen.
Niet alleen daar hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben ZarB tegengekomen op de heenweg adam central station.
Jammer, misschien volgende keer beter dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh dan heb ik jou niet gezien.
Dank.quote:
Perron 7 heeft wifi.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:34 schreef Jv1994 het volgende:
Jullie gingen toch broko vanavond? Stop dan met fokken g's
Ja echt he XD en nu weg kloonquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:37 schreef Miss.X het volgende:
KLB-miet.....echt iets waar een mens naar uitkijkt.... (ahum)
Ja en nu blijf ik juist wel dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:38 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja echt he XD en nu weg kloon
De reden niet kennenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:41 schreef Miss.X het volgende:
[..]
een vent die zich pussycatdoll noemt
Omdat je homo bent?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:42 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
De reden niet kennen, snolletje
Jouw gescheld maakt je er niet stoerder/mannelijker opquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:42 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
De reden niet kennen, snolletje
quote:
Vastquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:44 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Jouw gescheld maakt je er niet stoerder/mannelijker op
Je bent gewoon een pussy
Als je al zo bijdehand komt doen, leer dan ook eens om interpunctie correct te gebruiken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..], ja man dat denken
, voorspelbare doch trieste reactie dat iemand uit 94 met zo`n non argument komt.
Je bent van 90, wat kom je nou praten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..], ja man dat denken
, voorspelbare doch trieste reactie dat iemand uit 94 met zo`n non argument komt.
N,ee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:46 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Als je al zo bijdehand komt doen, leer dan ook eens om interpunctie correct te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |