quote:
Dan is iedereen er nog wel gok ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ff zonder dollen ik kom over 15 min aan op utrecht cs samen met vms. Kan iemand ff wachten of daarheen komen.
Ja bel maar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ff zonder dollen ik kom over 15 min aan op utrecht cs samen met vms. Kan iemand ff wachten of daarheen komen.
Kunnen wij op jou wachten. Wat heb je aan? BEschrijf anders je kop ff.. Ik ben er iets na kwart over acht samen met vms.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:52 schreef MAHL het volgende:
Ben er zo rond half 9/9 uur denk ik. Eerst zusjelief nog van de trein halen (nee geen pics).
Is cafe op loopafstand van station?
Uhm? Ben jij er echt?quote:
Waarom de kut ga je niet vrnd... Ben er bijna, gaaaan!!quote:
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Uhm? Ben jij er echt?
Ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Uhm? Ben jij er echt?
zarb is waarschijnlijk niet eens daar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie op fok als jullie elkaar in het echt zien?
Dolle boel juist hier met jmf en z'n kakelclubquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:07 schreef deadprez het volgende:
wordt wel tering saai hier vanavond nu iedereen naar die meet is
Supergirl heeft afgezegd!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef ZarB het volgende:
He supergirl ben jij er ook nu? Ik dachtdat je blond zou zijn!
ze zegt net dat ze onderweg is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Supergirl heeft afgezegd!Tja, donderdag he...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Supergirl heeft afgezegd!Tja, donderdag he...
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik verwacht morgen als ik wakker word een uitgebreid verslag over de meet
SG heeft bruin haar dacht ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef ZarB het volgende:
He supergirl ben jij er ook nu? Ik dachtdat je blond zou zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |