Hehequote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:38 schreef Micson het volgende:
[..]
Nou dat is inderdaad toch wel 20 hele minuten met de trein ja.
Ja moet eerst nog langs huisquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:38 schreef Micson het volgende:
[..]
Nou dat is inderdaad toch wel 20 hele minuten met de trein ja.
Ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:52 schreef MAHL het volgende:
Ben er zo rond half 9/9 uur denk ik. Eerst zusjelief nog van de trein halen (nee geen pics).
Is cafe op loopafstand van station?
Nee hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:35 schreef madeliefff het volgende:
vanaf nu moet iedereen die in dit topic schrijft verplicht komen!![]()
Ik denk dat jij tegen die tijd al met een coma in het ziekenhuis ligt, dus wat maakt het uit?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:00 schreef haan33 het volgende:
Nu bieren met madjack, hoe laat komt iedereen?
t zal zomaar kunnenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij tegen die tijd al met een coma in het ziekenhuis ligt, dus wat maakt het uit?
Jullie zijn al in het desbetreffende café?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:00 schreef haan33 het volgende:
Nu bieren met madjack, hoe laat komt iedereen?
Ik neem het risico dan maar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Jawel anders word je geband namelijk. wie weet kom je er met jouw geluk nog goed van af.
Ik zie je zo bij de starbucks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:20 schreef Aberkullie het volgende:
Oke mensen ZarB heeft me nu opgehaald maar ik zit al vanaf 13.00 te zuipen met Magnix onee Marnix dus ik hoop dat we het kunnen vinden haha XD XD
Wie is Marnix?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:20 schreef Aberkullie het volgende:
Oke mensen ZarB heeft me nu opgehaald maar ik zit al vanaf 13.00 te zuipen met Magnix onee Marnix dus ik hoop dat we het kunnen vinden haha XD XD
Ik weet niet of hij op FOK zit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wie is Marnix?
Ik ken echt te weinig FOK!kers
Ik dacht dat je zijn username noemde...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij op FOK zit.
Nee joh hij heet Marnix maar toen we een relatie hadden mocht ik niks en toen noemde al mijn vrienden hem Magnix HAHA wat een verhaal he!!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zijn username noemde...
Wie heet er nou Marnix?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:26 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee joh hij heet Marnix maar toen we een relatie hadden mocht ik niks en toen noemde al mijn vrienden hem Magnix HAHA wat een verhaal he!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |