Die komt later dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hou je vast Guusje.... want het antwoord is......
MARNIX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben thuis, na een korte en niet al te verhitte discussie heb ik besloten de wens van mijn afwezigheid in te willigen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:33 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hahahahahahawaar zijn jullie nu??
Marnix weet zijn weg met orgasmes whahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die komt later dan ik had verwacht.
Een doodlopende weg misschienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:36 schreef Rodawa het volgende:
Marnix weet zijn weg met orgasmes whaha
huh...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een doodlopende weg misschien
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een doodlopende weg misschien
ik en madjack zijn bij de oaseroom bij potterstraatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:33 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hahahahahahawaar zijn jullie nu??
Hahahahahahaahahha ja kloptquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben thuis, na een korte en niet al te verhitte discussie heb ik besloten de wens van mijn afwezigheid in te willigen.
[..]
Marnix weet zijn weg met orgasmes whaha
Tegenover starbucksquote:
quote:
Dan is iedereen er nog wel gok ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ff zonder dollen ik kom over 15 min aan op utrecht cs samen met vms. Kan iemand ff wachten of daarheen komen.
Ja bel maar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ff zonder dollen ik kom over 15 min aan op utrecht cs samen met vms. Kan iemand ff wachten of daarheen komen.
Kunnen wij op jou wachten. Wat heb je aan? BEschrijf anders je kop ff.. Ik ben er iets na kwart over acht samen met vms.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:52 schreef MAHL het volgende:
Ben er zo rond half 9/9 uur denk ik. Eerst zusjelief nog van de trein halen (nee geen pics).
Is cafe op loopafstand van station?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |