Haha hij was in Bredaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
waar was iedereen dan? ik ben godverdomme helemaal voor niks naar utrecht afgereisd voor die meet.. bedankt jongens!
ben maar met een vriend naar poema gegaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:27 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Haha hij was in Breda
grgr
Wie waren er uiteindelijk?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:15 schreef madeliefff het volgende:
Nou t was gezellig jongens , k ga alweer naar huis. P.s. haan ging 3 kwartier geleden pinnen en is nu spoorloos verdwenen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
waar was iedereen dan? ik ben godverdomme helemaal voor niks naar utrecht afgereisd voor die meet.. bedankt jongens!
Kom spoor 7a, we hebben net een kaasbroodje gehaald bij de Kiosk en het gaat hier helemaal los.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ziet het er zo uit?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kom spoor 7a, we hebben net een kaasbroodje gehaald bij de Kiosk en het gaat hier helemaal los.
sta in de poema, lekkere rollende techno, kom maar hier heen. tegen de tijd dat je er bent ben ik ws al dik uit me plaat dus dan kan je mooi misbruik van me maken!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kom spoor 7a, we hebben net een kaasbroodje gehaald bij de Kiosk en het gaat hier helemaal los.
Ik heb jou net zien lopen, bij en in de Starbucks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb jou net zien lopen, bij en in de Starbucks.
haan ook al?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:57 schreef -supergirl- het volgende:
Het is gezellig maar iedereen gaat al weg
Mja, kan zich voordoen, ging wel, doe je verder niets aan.quote:
Wat had je aan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mja, kan zich voordoen, ging wel, doe je verder niets aan.
Een blauw adidas trainingspak met daaronder witte adidas sportschoenen en een rood petje met groot adidas er op.quote:
Paupert.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Een blauw adidas trainingspak met daaronder witte adidas sportschoenen en een rood petje met groot adidas er op.
Dat was snel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:15 schreef madeliefff het volgende:
Nou t was gezellig jongens , k ga alweer naar huis. P.s. haan ging 3 kwartier geleden pinnen en is nu spoorloos verdwenen
Oh dan heb ik jou niet gezien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Een blauw adidas trainingspak met daaronder witte adidas sportschoenen en een rood petje met groot adidas er op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |