dat valt toch te combineren :pquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ha-ha-ha
ik sta op het punt tante te worden
niet echt nee. als ze besluiten het morgen te laten komen dan kan ik niet naar de meetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat valt toch te combineren :p
met wie moet ik dan schuren?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet echt nee. als ze besluiten het morgen te laten komen dan kan ik niet naar de meet
Je verzint allerlei excuses om niet meer naar je eigen meet te hoeven?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet echt nee. als ze besluiten het morgen te laten komen dan kan ik niet naar de meet
volgens mij gaat ze stiekem naar jullie lurk meet hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je verzint allerlei excuses om niet meer naar je eigen meet te hoeven?
Je kunt die rozen wel vergetenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mij niet, of ik nou wel of niet aanwezig ben.
Ik denk dat wicked wel zin heeft
Jij bent echt kk origineel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:10 schreef Aberkullie het volgende:
Supergirl, heb jij een masker op?
Kwam jij nou ook?quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Helaas ik ben echt serieus. SG'tje wordt tante, waarschijnlijk morgenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
o nee, het is mijn kankerkopquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:10 schreef Aberkullie het volgende:
Supergirl, heb jij een masker op?
En daar kwam je vanmiddag pas achter?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
Helaas ik ben echt serieus. SG'tje wordt tante, waarschijnlijk morgen
Kan helaas echt niet. Kan pas vanaf volgende week.quote:
er is zwangerschapsvergiftiging in het spel dus hou nou maar op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
En daar kwam je vanmiddag pas achter?Laat je toch niet opnaaien zeg. Wordt vast hartstikke gezellie met Haantje en madjack
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
En daar kwam je vanmiddag pas achter?Laat je toch niet opnaaien zeg. Wordt vast hartstikke gezellie met Haantje en madjack
Vorige line up was wel baziger. Met Mortax, Piye, feyenoord92, MAHL en fantastick erbij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Matig clubje zo eigenlijk.Vorige meet was duidelijk meer potent.
daar zit maar 1 persoon bij waarvan ik wel leuk zou vinden als die kwam: mortaxx.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vorige line up was wel baziger. Met Mortax, Piye, feyenoord92, MAHL en fantastick erbij.
Feyenoord was een beetje vreemd, maar wel baas.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar zit maar 1 persoon bij waarvan ik wel leuk zou vinden als die kwam: mortaxx.
piye komt sowieso
Moet jij zeggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Feyenoord was een beetje vreemd, maar wel baas.
Ik ben ook wel benieuwd naar feyenoord, waarom komt hij niet? Hij woont zelfs in Utrecht.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Feyenoord was een beetje vreemd, maar wel baas.
Tja, zo normaal als haan ben ik inderdaad niet.quote:
Dan kom jij toch even langs?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:46 schreef Inktvisch het volgende:
Zou een topmeet worden met +/- 3 mensen
Hoe laat begint die lurk meeting? Jij en aber hebben toch eerst koopavond? Ik heb wel alvast laxeermiddel ingeslagen om bij de klb meet gangers in de drankjes te mikken.quote:
Dat soort sc doe je maar eldersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:18 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Hoe laat begint die lurk meeting? Jij en aber hebben toch eerst koopavond? Ik heb wel alvast laxeermiddel ingeslagen om bij de klb meet gangers in de drankjes te mikken.Schroef jij dan de toilet deuren op slot en heeft aber de HD camera gereed?
Veel plezier.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:05 schreef haan33 het volgende:
jajajajaajaaj vandaaaaaag is het zoveeeeeeeeeeeeeeeeer
Dankjewelquote:
zometeen al?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dankjewel
Zometeen lekker de trein naar uutje pakken
naar school, wat shit ophalen en kennismaken met wat dingenquote:
Deze daddy heeft andere zaken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoi varkens. Kom je morgen ook daddy
Donderdag is gewoon niet ideaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:46 schreef Inktvisch het volgende:
Zou een topmeet worden met +/- 3 mensen
Dit waardeer ik manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |