Eerst aan tafel en dan aan de mosselen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nuts komt samen met dWc als het goed is. Hoe laat kan je hier zijn trouwens? Ik moet het ook nog van VMS weten... ik wil wel enigszins op tijd daar zijn, het liefst 19:30 ofzo in de parkeergarage, dan gaan we alvast een tafel pakken voor de rest er is.
Als je niet oppast krijg je nog een telefoontje aan tafel dat ze aan het bevallen is. Nee, mij niet gezien, voor mij geen mosselen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst aan tafel en dan aan de mosselen.
We kunnen ook een gesprek aangaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mensen die braaf aan tafel gaan zitten
Mensen die maar niet snappen dat donderdag perfect isquote:
Mij vind je aan de bar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
We kunnen ook een gesprek aangaan.
Holy sodaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:50 schreef haan33 het volgende:
Ik heb 2 goede clubs gevonden, kunnen we beide tot 5u terecht
Je hebt huisarrest?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:47 schreef -supergirl- het volgende:
Ik hoop echt dat ik nog kan want er hebben zich problemen voorgedaan.
of club LUXquote:
ZarBie doe ff rustig okequote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:53 schreef ZarB het volgende:
OMG morgen is het al!! Ik ben zo zenuwachtig!!
Hugh, ik, piye, madjack, supagirl en nog wat anderequote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Matig clubje zo eigenlijk.Vorige meet was duidelijk meer potent.
VMS, JMF, Rozzje en ik staan niet in de OP, er komen er dus nog meer hè. Ben jij aanwezig DIMA?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Vorige meet had een beter lijstje iddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:57 schreef Dimachaerus het volgende:
mij niet noemenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hugh, ik, piye, madjack, supagirl en nog wat andere
dat waren eigenlijk de beste gasten
Jij zei: 'misschien'quote:
Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |