Ik had hem gezien ja, ik wou hem niet in de OPquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:08 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Gepikt van het nets
[ afbeelding ]
Vertel mij eens beste Hean82, waar knip jij mee? Mask je? of doe jehet anders? Mijn pngs zijn crap . tevens, pleurt hem ff in de OP als je wilt danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:13 schreef HeaN82 het volgende:
![]()
PAINT
![]()
![]()
Hier een pngtjuhhh![]()
[ afbeelding ]
Selectie uit vrije hand, dus helemaal handmatig knippen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:13 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Vertel mij eens beste Hean82, waar knip jij mee? Mask je? of doe jehet anders? Mijn pngs zijn crap . tevens, pleurt hem ff in de OP als je wilt dan
Ja dat ben ik met je eens, maar handwerk is het beste. Dat doe ik dus ook. Daarom mis ik de extrude tool die in 7 wel zat en nu niet meer in CC. pixelmatig lijntje trekken en dan vullen. Masken en polygoon lijntje doen het hem niet bij mij. Ik ga weer tutorials lezen en beginnen bij de basis want ik photoshop al 10 jaar maar er is geen verbetering in mijn kunnenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Selectie uit vrije hand, dus helemaal handmatig knippen.
Dat is veel werk, maar het beste resultaat!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:18 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens, maar handwerk is het beste. Dat doe ik dus ook. Daarom mis ik de extrude tool die in 7 wel zat en nu niet meer in CC. pixelmatig lijntje trekken en dan vullen. Masken en polygoon lijntje doen het hem niet bij mij. Ik ga weer tutorials lezen en beginnen bij de basis want ik photoshop al 10 jaar maar er is geen verbetering in mijn kunnen
Jij doet het op die manier, ik doe het ook zo maar dan ingezoomed en polygoon grof, en dan nauwkeuriger. Ik ben gewoon te ongeduldig en vind het al gauw goedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:26 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handwerk![]()
![]()
Een PNG maken is eingelijk heel simpel, zie screenshotje
Stukje voor stukje knip je alles uit
Je moet in en uit zoomen tijdens het knippen, om zo een goed beeld te krijgen of je wel goed bezig bent, maar geduld is wel belangrijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:27 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Jij doet het op die manier, ik doe het ook zo maar dan ingezoomed en polygoon grof, en dan nauwkeuriger. Ik ben gewoon te ongeduldig en vind het al gauw goed
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:31 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Je moet in en uit zoomen tijdens het knippen, om zo een goed beeld te krijgen of je wel goed bezig bent, maar geduld is wel belangrijk.
Met Miley Cyrus png ben ik 20 minuten bezig geweest.
quote:
Normaal gaat 50 de andere kant opquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef Leipo666 het volgende:
niet van mij, maar vind hem wel funny
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:12 schreef ToT het volgende:
GODVERRRRRRRRRRRRR!!!!!!
Met "opslaan" moet ik er altijd aan denken dat je bij JPG nog een EXTRA veldje krijgt waarin je om de kwaliteit wordt gevraagd!!!!
Werkstukje zonder op te slaan afgesloten!![]()
![]()
Er staat ingesteld dat hij elke 10 minuten een recovery bestand opslaat, maar waar dat die moet staan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:14 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
een autosave in photoshop zou fijn zijn, desnoods temp.
staat er niet een bestandje in je temp?
[ afbeelding ]
C:\Users\[Your username]\AppData\Roaming\Adobe\Adobe Photoshop CS6\AutoRecoverquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Er staat ingesteld dat hij elke 10 minuten een recovery bestand opslaat, maar waar dat die moet staan?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:19 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
C:\Users\[Your username]\AppData\Roaming\Adobe\Adobe Photoshop CS6\AutoRecover
Yup, herstart, helaas niks...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:23 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Heb je photoshop al herstart?
Hij wil wel eens je oudere bestanden laden
Meh, als ik het echt heb afgesloten, denk ik niet dat dat werkt. Ik heb ondertussen ook een paar bestanden geopend om te kijken of ik het niet alsnog had opgeslagen, dus dan werkt dat sowieso niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:24 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
reboot je pc eens, dat helpt ook volgens adobe community, meestal alleen bij een crash van ps
File- open recent werkt dus ook nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, als ik het echt heb afgesloten, denk ik niet dat dat werkt. Ik heb ondertussen ook een paar bestanden geopend om te kijken of ik het niet alsnog had opgeslagen, dus dan werkt dat sowieso niet.
Nope, helaas.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:26 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
File- open recent werkt dus ook niet
Ben ff naar de Appie
quote:
Overgrote deel van de watermerken kan je wel wegpoetsen met clone en smudge en als de afbeelding groot genoeg is, kleiner maken zodat het minder opvalt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]!
Klote dat zo veel foto's die ik voor mijn shopjes vind allemaal net niet goed zijn, en dat de perfecte foto's (ZEKER die ik NU wil gebruiken) allemaal watermerken bevatten en anders voor betaald moet worden.
Nou ja: lang leve de healing brush tool, zullen we maar zeggen!
Haha hoevaak ik dat wel niet heb. Beginnen en dan na een uur werk, wegpleurenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:32 schreef ToT het volgende:
Pffff wat heb ik me weer op de hals gehaald?
Hele teringzooi maar weer weggedonderd, want het leek nergens op!Later maar een nieuwe poging doen.
Hahahaha, deze is baas.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:13 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Vertel mij eens beste Hean82, waar knip jij mee? Mask je? of doe jehet anders? Mijn pngs zijn crap . tevens, pleurt hem ff in de OP als je wilt dan
Tegenwoordig gebruik ik meestal Refine Edge, zie het filmpje. Als je dat een beetje door hebt krijg je daar hele mooie resultaten mee. In maar een fractie van de tijd dat het duurt om het handmatig te doen...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Selectie uit vrije hand, dus helemaal handmatig knippen.
Dat is veel werk, maar het beste resultaat!
Nice , even spelenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[..]
Tegenwoordig gebruik ik meestal Refine Edge, zie het filmpje. Als je dat een beetje door hebt krijg je daar hele mooie resultaten mee. In maar een fractie van de tijd dat het duurt om het handmatig te doen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat deze HEEL snel van imgur verwijderd zal zijn!
Ook hier maar ff achter een spoiler gezet!
Kerel is wel te klein ten opzichte van haar zie ik nu, maar fuck it!
[ Bericht 26% gewijzigd door ToT op 30-08-2013 01:03:52 ]
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:33 schreef edjuh18 het volgende:
Ik was bezig met Miley Circus. en dan die hele tent achtergrond en dan de piste enzo vulllen met artiesten met verschillende miley koppen.
crasht gvd mijn hele pc. Weer geen recovery
Maar als ik niet oplet gebeuren er nog steeds dingen zoals mijn kat
[ afbeelding ]
Ok sorry Miley topic
[ afbeelding ]
Ik moet iets hebben dat photoshop elke fucking verandering opslaat als temp en dat die naar een crash gewoon toegankelijk is. evt met 1 of 2 edits minder. Dit is poep moet ik nou echt elk ding saven het maakt me boos. Tutorials ten over. Gaat goed tot ik iets niet goed weet en dat gaat uitdiepen. Dan crasht gvd photoshop omdat die youtube niet leuk vind ofzo. Haat aan mijn laptop. Nee ik wil geen Macquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]DAT is kut man! Klinkt alsof je er echt veel moeite in hebt gestoken!
Ik heb weer een projectje in gedachten.Geen idee of ik er vanavond aan toe kom aangezien ik vanavond weer op Radio49 ga draaien, anders komt het morgen wel.
LOL @ je kat werkstukje!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:51 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik moet iets hebben dat photoshop elke fucking verandering opslaat als temp en dat die naar een crash gewoon toegankelijk is. evt met 1 of 2 edits minder. Dit is poep moet ik nou echt elk ding saven het maakt me boos. Tutorials ten over. Gaat goed tot ik iets niet goed weet en dat gaat uitdiepen. Dan crasht gvd photoshop omdat die youtube niet leuk vind ofzo. Haat aan mijn laptop. Nee ik wil geen Mac
Ik was 75% met Miley in een reptiel, zelfs haar tong gespleten zoals een slang, zag echt goed uit. Bam crash, weg. Ik heb gisteren een nieuw toetsenbord gekocht
dat is een rare tik van mij. Ik ros mijn toetsenbord kapot, omdat ik gewoon zo gefrusteerd ben omdat ik er vrij weinig aan kan doen. Geen haat aan toetsenborden hoor, mits qwerty Ik save echt genoeg en dan nog mis ik soms 10 stappen omdat het lekker gaat en ben ik al gauw tevreden en denk nou dan dump ik dat maar. Whatever...Ik heb al 800 euro voor een nieuwe pc die puur phtooshop kan renderen. Tijd om wat aan te schaffenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]Kolere zeg!!!!! Klinkt wel gaaf wat je gemaakt hebt dan!
Serieus nieuw toetsenbord hee?
Tja ik sla tegenwoordig wel iets vaker tussendoor op, maar ook lang niet altijd. idd een goed toegankelijke tijdelijk bestand zou ernstig fijn zijn ja!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:59 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
dat is een rare tik van mij. Ik ros mijn toetsenbord kapot, omdat ik gewoon zo gefrusteerd ben omdat ik er vrij weinig aan kan doen. Ik save echt genoeg en dan nog mis ik soms 10 stappen omdat het lekker gaat en ben ik al gauw tevreden en denk nou dan dump ik dat maar. Whatever...Ik heb al 800 euro voor een nieuwe pc die puur phtooshop kan renderen. Tijd om wat aan te schaffen
Ik zit op de 800 nu, ik wil graag iets bestellen, en ik weet ook wel dat impuls niet het beste is, maar ja. Ik haat dit wachtten en renderen al, dat ik het probeer te omzeilen. Ik heb weer werk, misschien nog ff half jaartje wachtten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]Een goeie investering!
Mijn pc was ziekelijk veel duurder dan dat, maar dat komt grotendeels door een overdreven overpowered videokaart.
Tja als dit echt je hobby is; hobby's zijn nu eenmaal duur. Vaak HEEL erg duur!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:03 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik zit op de 800 nu, ik wil graag iets bestellen, en ik weet ook wel dat impuls niet het beste is, maar ja. Ik haat dit wachtten en renderen al, dat ik het probeer te omzeilen. Ik heb weer werk, misschien nog ff half jaartje wachtten.
Maak jij een miley reptile vesiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja als dit echt je hobby is; hobby's zijn nu eenmaal duur. Vaak HEEL erg duur!
Trouwens @ Miley als reptiel: ik was al bezig met plaatjes te downloaden voor ook iets in die richting!
Tof idee!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:13 schreef edjuh18 het volgende:
Wat ik wel leuk zou vinden is een maandelijkse nep competitie met een algemeen paint topic, andere paint topics daargelaten.
Sinds Hean modje is is er misschien wat meer mogelijk voor ons Painters in Onz
We hebben onze helden
HaJee
Hean zelf
Osaldo
ToT
en
iedereen die ik vergeet en ook zijn of haar bijdragen, GekkePoes bijvoorbeeld.... hebben geleverd.
ergens onderaan bungel ik.
iets met een poll en paints tot een bepaalde datum, Veel werk eens, toch misschien een potentiele hit op FOK! aangezien de Paint topics 10x meer views krijgen dan reacties (afgezien van de posters die reloaden)
Laten we er wat moois van maken en hopen dat we een maandelijks centraal topic kunnen krijgen waarbij evt in dit geval Hean -Painter het onderwerp kiest, maar daar kunnen we ook over stemmen binnen een bepaalde tijd. Ideeen hersenspinsels en idioterie.quote:
Ja of dat we naast paint topics met een vaststaand thema (Miley, Ronald Koeman enz) een "anything goes" topic maken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:17 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Laten we er wat moois van maken en hopen dat we een maandelijks centraal topic kunnen krijgen waarbij evt in dit geval Hean -Painter het onderwerp kiest
Ja zoiets inderdaad, maar omdat 1 bepaald onderwerp wel vaak de tidj nodig heeft om tot echt goede paint te komen en het punt verveling denk ik dat er per maand / 4 weken een shift moet komen. Reeksen zijn geen probleem, als jij denkt een paint hoort hier post hem en hij krijgt een kick, weet je wat anders in een recenter topic, post!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of dat we naast paint topics met een vaststaand thema (Miley, Ronald Koeman enz) een "anything goes" topic maken.
Het is moeilijk om aan te geven wat de grap van de dag is. Nieuws is belangrijk, daarom denk ik 1 maandelijk thema, met een placebo prijs, zoals paint tag voor een maand. en daarnaast losse paints topics mits mensen dat nodig vinden en eventueel zou daaruit een nieuwe maandtopic kunnen komen. Ik weet het ook niet, ik spuw alleen mijn ideetjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of dat we naast paint topics met een vaststaand thema (Miley, Ronald Koeman enz) een "anything goes" topic maken.
Ik wacht op je Paint FOK!vriend. Sounds kinda nasty huh,...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:27 schreef ToT het volgende:
Ja leuke ideeën!Kijken wat de rest er van denkt.
Ik heb weer een ideetje en deze is vrij snel te maken, maar dat is iets voor later vanavond, of morgen dus.
Whehehe valt mee!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:28 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik wacht op je Paint FOK!vriend. Sounds kinda nasty huh,...![]()
Het begint een SC te wordenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe valt mee!Goddomme mijn hersenen zijn weer eens op dreef, weer iets bedacht. Ik kan de makkelijke variant doen, of een moeilijke waarbij ik zeer specifieke filters bij moet gebruiken en waarbij het dan nog maar de vraag is of het iets toonbaars gaat worden!
Ben met de radio bezig nu, sorry!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:55 schreef edjuh18 het volgende:
Nog geen paint op deze pagina, ToT, doe je best
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef Leipo666 het volgende:
niet van mij, maar vind hem wel funny
[ afbeelding ]
Dank u!quote:
Vraag me alleen af als ik naar dat kind kijk of je de mond en ogen misschien in dezelfde tinten als het gezicht had moeten doen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank u!
Het wilde maar niet echt lijken, en toen zag ik dat het kwam doordat er te veel details in zaten, dus heb ik alle rimpeltjes enzo zo veel mogelijk weggewerkt!De neus heb ik ook een stuk vereenvoudigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zit duidelijk een hoop werk in. Je beste tot nu toe!quote:Op zondag 1 september 2013 14:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Ik hoefde Grote Smurf er alleen maar aan toe te voegen!
In de OP had de tong die kleur al!
quote:Op zondag 1 september 2013 14:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hier zit duidelijk een hoop werk in. Je beste tot nu toe!
quote:Op zondag 1 september 2013 14:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Ik hoefde Grote Smurf er alleen maar aan toe te voegen!
In de OP had de tong die kleur al!JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weer een geniale paint van ToTquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 21:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
weer een geniale paint van ToT
Mooi gedaan!quote:
Fraai maar het origineel is al eng genoeg eigenlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:25 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het origineel:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mooi gedaan!
[..]
Fraai maar het origineel is al eng genoeg eigenlijk
Netjes gedaan...quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Netjes gedaan...
Kijk hier eens, gewoon even voor de lol: ONZ / [PAINT] Dat meisje met die leliebloem in d'r blote kont
vind je dat ook nog, als ze met jouw hoofd haar reet afveegt?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:30 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ik vind miley cirus een icoon, een winnaar. ze doet wat ze wil en is niet zoals jullie een kuddedier.
ik zeg; keep up the good work
gr ria
ga niet haten op twerken aubquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:24 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
vind je dat ook nog, als ze met jouw hoofd haar reet afveegt?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:28 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
ga niet haten op twerken aub
gr ria
deze heb ik schaamteloos van een andere site gejat hoorquote:Op zondag 8 september 2013 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]OMFG!!!!
Ik moet me ook eens verdiepen in animated gifs maken in Photoshop!
Ah!quote:Op zondag 8 september 2013 18:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
deze heb ik schaamteloos van een andere site gejat hoor
Baasquote:
Maar niets vergeleken met al je andere paintskillsquote:Op maandag 9 september 2013 01:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe betere versie van wat ik gemaakt had!
Die zou ik nog kopen ookquote:Op zondag 8 september 2013 22:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil er eentje?
Hmm ik heb weer een ideetje, werk ik morgen wel uit.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:56 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zelf gemaakt, maar vond hem wel goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |