quote:
Overgrote deel van de watermerken kan je wel wegpoetsen met clone en smudge en als de afbeelding groot genoeg is, kleiner maken zodat het minder opvalt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]!
Klote dat zo veel foto's die ik voor mijn shopjes vind allemaal net niet goed zijn, en dat de perfecte foto's (ZEKER die ik NU wil gebruiken) allemaal watermerken bevatten en anders voor betaald moet worden.
Nou ja: lang leve de healing brush tool, zullen we maar zeggen!
Haha hoevaak ik dat wel niet heb. Beginnen en dan na een uur werk, wegpleurenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:32 schreef ToT het volgende:
Pffff wat heb ik me weer op de hals gehaald?
Hele teringzooi maar weer weggedonderd, want het leek nergens op!Later maar een nieuwe poging doen.
Hahahaha, deze is baas.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:13 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Vertel mij eens beste Hean82, waar knip jij mee? Mask je? of doe jehet anders? Mijn pngs zijn crap . tevens, pleurt hem ff in de OP als je wilt dan
Tegenwoordig gebruik ik meestal Refine Edge, zie het filmpje. Als je dat een beetje door hebt krijg je daar hele mooie resultaten mee. In maar een fractie van de tijd dat het duurt om het handmatig te doen...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Selectie uit vrije hand, dus helemaal handmatig knippen.
Dat is veel werk, maar het beste resultaat!
Nice , even spelenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[..]
Tegenwoordig gebruik ik meestal Refine Edge, zie het filmpje. Als je dat een beetje door hebt krijg je daar hele mooie resultaten mee. In maar een fractie van de tijd dat het duurt om het handmatig te doen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat deze HEEL snel van imgur verwijderd zal zijn!
Ook hier maar ff achter een spoiler gezet!
Kerel is wel te klein ten opzichte van haar zie ik nu, maar fuck it!
[ Bericht 26% gewijzigd door ToT op 30-08-2013 01:03:52 ]
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:33 schreef edjuh18 het volgende:
Ik was bezig met Miley Circus. en dan die hele tent achtergrond en dan de piste enzo vulllen met artiesten met verschillende miley koppen.
crasht gvd mijn hele pc. Weer geen recovery
Maar als ik niet oplet gebeuren er nog steeds dingen zoals mijn kat
[ afbeelding ]
Ok sorry Miley topic
[ afbeelding ]
Ik moet iets hebben dat photoshop elke fucking verandering opslaat als temp en dat die naar een crash gewoon toegankelijk is. evt met 1 of 2 edits minder. Dit is poep moet ik nou echt elk ding saven het maakt me boos. Tutorials ten over. Gaat goed tot ik iets niet goed weet en dat gaat uitdiepen. Dan crasht gvd photoshop omdat die youtube niet leuk vind ofzo. Haat aan mijn laptop. Nee ik wil geen Macquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]DAT is kut man! Klinkt alsof je er echt veel moeite in hebt gestoken!
Ik heb weer een projectje in gedachten.Geen idee of ik er vanavond aan toe kom aangezien ik vanavond weer op Radio49 ga draaien, anders komt het morgen wel.
LOL @ je kat werkstukje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |