quote:
Overgrote deel van de watermerken kan je wel wegpoetsen met clone en smudge en als de afbeelding groot genoeg is, kleiner maken zodat het minder opvalt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]!
Klote dat zo veel foto's die ik voor mijn shopjes vind allemaal net niet goed zijn, en dat de perfecte foto's (ZEKER die ik NU wil gebruiken) allemaal watermerken bevatten en anders voor betaald moet worden.
Nou ja: lang leve de healing brush tool, zullen we maar zeggen!
Haha hoevaak ik dat wel niet heb. Beginnen en dan na een uur werk, wegpleurenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:32 schreef ToT het volgende:
Pffff wat heb ik me weer op de hals gehaald?
Hele teringzooi maar weer weggedonderd, want het leek nergens op!Later maar een nieuwe poging doen.
Hahahaha, deze is baas.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:13 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Vertel mij eens beste Hean82, waar knip jij mee? Mask je? of doe jehet anders? Mijn pngs zijn crap . tevens, pleurt hem ff in de OP als je wilt dan
Tegenwoordig gebruik ik meestal Refine Edge, zie het filmpje. Als je dat een beetje door hebt krijg je daar hele mooie resultaten mee. In maar een fractie van de tijd dat het duurt om het handmatig te doen...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Selectie uit vrije hand, dus helemaal handmatig knippen.
Dat is veel werk, maar het beste resultaat!
Nice , even spelenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[..]
Tegenwoordig gebruik ik meestal Refine Edge, zie het filmpje. Als je dat een beetje door hebt krijg je daar hele mooie resultaten mee. In maar een fractie van de tijd dat het duurt om het handmatig te doen...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |