Dank u!quote:
Vraag me alleen af als ik naar dat kind kijk of je de mond en ogen misschien in dezelfde tinten als het gezicht had moeten doen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank u!
Het wilde maar niet echt lijken, en toen zag ik dat het kwam doordat er te veel details in zaten, dus heb ik alle rimpeltjes enzo zo veel mogelijk weggewerkt!De neus heb ik ook een stuk vereenvoudigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zit duidelijk een hoop werk in. Je beste tot nu toe!quote:Op zondag 1 september 2013 14:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Ik hoefde Grote Smurf er alleen maar aan toe te voegen!
In de OP had de tong die kleur al!
quote:Op zondag 1 september 2013 14:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hier zit duidelijk een hoop werk in. Je beste tot nu toe!
quote:Op zondag 1 september 2013 14:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Ik hoefde Grote Smurf er alleen maar aan toe te voegen!
In de OP had de tong die kleur al!JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weer een geniale paint van ToTquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 21:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
weer een geniale paint van ToT
Mooi gedaan!quote:
Fraai maar het origineel is al eng genoeg eigenlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:25 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het origineel:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mooi gedaan!
[..]
Fraai maar het origineel is al eng genoeg eigenlijk
Netjes gedaan...quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Netjes gedaan...
Kijk hier eens, gewoon even voor de lol: ONZ / [PAINT] Dat meisje met die leliebloem in d'r blote kont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |