quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:51 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik moet iets hebben dat photoshop elke fucking verandering opslaat als temp en dat die naar een crash gewoon toegankelijk is. evt met 1 of 2 edits minder. Dit is poep moet ik nou echt elk ding saven het maakt me boos. Tutorials ten over. Gaat goed tot ik iets niet goed weet en dat gaat uitdiepen. Dan crasht gvd photoshop omdat die youtube niet leuk vind ofzo. Haat aan mijn laptop. Nee ik wil geen Mac
Ik was 75% met Miley in een reptiel, zelfs haar tong gespleten zoals een slang, zag echt goed uit. Bam crash, weg. Ik heb gisteren een nieuw toetsenbord gekocht
dat is een rare tik van mij. Ik ros mijn toetsenbord kapot, omdat ik gewoon zo gefrusteerd ben omdat ik er vrij weinig aan kan doen. Geen haat aan toetsenborden hoor, mits qwerty Ik save echt genoeg en dan nog mis ik soms 10 stappen omdat het lekker gaat en ben ik al gauw tevreden en denk nou dan dump ik dat maar. Whatever...Ik heb al 800 euro voor een nieuwe pc die puur phtooshop kan renderen. Tijd om wat aan te schaffenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]Kolere zeg!!!!! Klinkt wel gaaf wat je gemaakt hebt dan!
Serieus nieuw toetsenbord hee?
Tja ik sla tegenwoordig wel iets vaker tussendoor op, maar ook lang niet altijd. idd een goed toegankelijke tijdelijk bestand zou ernstig fijn zijn ja!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:59 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
dat is een rare tik van mij. Ik ros mijn toetsenbord kapot, omdat ik gewoon zo gefrusteerd ben omdat ik er vrij weinig aan kan doen. Ik save echt genoeg en dan nog mis ik soms 10 stappen omdat het lekker gaat en ben ik al gauw tevreden en denk nou dan dump ik dat maar. Whatever...Ik heb al 800 euro voor een nieuwe pc die puur phtooshop kan renderen. Tijd om wat aan te schaffen
Ik zit op de 800 nu, ik wil graag iets bestellen, en ik weet ook wel dat impuls niet het beste is, maar ja. Ik haat dit wachtten en renderen al, dat ik het probeer te omzeilen. Ik heb weer werk, misschien nog ff half jaartje wachtten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]Een goeie investering!
Mijn pc was ziekelijk veel duurder dan dat, maar dat komt grotendeels door een overdreven overpowered videokaart.
Tja als dit echt je hobby is; hobby's zijn nu eenmaal duur. Vaak HEEL erg duur!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:03 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik zit op de 800 nu, ik wil graag iets bestellen, en ik weet ook wel dat impuls niet het beste is, maar ja. Ik haat dit wachtten en renderen al, dat ik het probeer te omzeilen. Ik heb weer werk, misschien nog ff half jaartje wachtten.
Maak jij een miley reptile vesiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja als dit echt je hobby is; hobby's zijn nu eenmaal duur. Vaak HEEL erg duur!
Trouwens @ Miley als reptiel: ik was al bezig met plaatjes te downloaden voor ook iets in die richting!
Tof idee!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:13 schreef edjuh18 het volgende:
Wat ik wel leuk zou vinden is een maandelijkse nep competitie met een algemeen paint topic, andere paint topics daargelaten.
Sinds Hean modje is is er misschien wat meer mogelijk voor ons Painters in Onz
We hebben onze helden
HaJee
Hean zelf
Osaldo
ToT
en
iedereen die ik vergeet en ook zijn of haar bijdragen, GekkePoes bijvoorbeeld.... hebben geleverd.
ergens onderaan bungel ik.
iets met een poll en paints tot een bepaalde datum, Veel werk eens, toch misschien een potentiele hit op FOK! aangezien de Paint topics 10x meer views krijgen dan reacties (afgezien van de posters die reloaden)
Laten we er wat moois van maken en hopen dat we een maandelijks centraal topic kunnen krijgen waarbij evt in dit geval Hean -Painter het onderwerp kiest, maar daar kunnen we ook over stemmen binnen een bepaalde tijd. Ideeen hersenspinsels en idioterie.quote:
Ja of dat we naast paint topics met een vaststaand thema (Miley, Ronald Koeman enz) een "anything goes" topic maken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:17 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Laten we er wat moois van maken en hopen dat we een maandelijks centraal topic kunnen krijgen waarbij evt in dit geval Hean -Painter het onderwerp kiest
Ja zoiets inderdaad, maar omdat 1 bepaald onderwerp wel vaak de tidj nodig heeft om tot echt goede paint te komen en het punt verveling denk ik dat er per maand / 4 weken een shift moet komen. Reeksen zijn geen probleem, als jij denkt een paint hoort hier post hem en hij krijgt een kick, weet je wat anders in een recenter topic, post!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of dat we naast paint topics met een vaststaand thema (Miley, Ronald Koeman enz) een "anything goes" topic maken.
Het is moeilijk om aan te geven wat de grap van de dag is. Nieuws is belangrijk, daarom denk ik 1 maandelijk thema, met een placebo prijs, zoals paint tag voor een maand. en daarnaast losse paints topics mits mensen dat nodig vinden en eventueel zou daaruit een nieuwe maandtopic kunnen komen. Ik weet het ook niet, ik spuw alleen mijn ideetjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of dat we naast paint topics met een vaststaand thema (Miley, Ronald Koeman enz) een "anything goes" topic maken.
Ik wacht op je Paint FOK!vriend. Sounds kinda nasty huh,...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:27 schreef ToT het volgende:
Ja leuke ideeën!Kijken wat de rest er van denkt.
Ik heb weer een ideetje en deze is vrij snel te maken, maar dat is iets voor later vanavond, of morgen dus.
Whehehe valt mee!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:28 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik wacht op je Paint FOK!vriend. Sounds kinda nasty huh,...![]()
Het begint een SC te wordenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe valt mee!Goddomme mijn hersenen zijn weer eens op dreef, weer iets bedacht. Ik kan de makkelijke variant doen, of een moeilijke waarbij ik zeer specifieke filters bij moet gebruiken en waarbij het dan nog maar de vraag is of het iets toonbaars gaat worden!
Ben met de radio bezig nu, sorry!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:55 schreef edjuh18 het volgende:
Nog geen paint op deze pagina, ToT, doe je best
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef Leipo666 het volgende:
niet van mij, maar vind hem wel funny
[ afbeelding ]
Dank u!quote:
Vraag me alleen af als ik naar dat kind kijk of je de mond en ogen misschien in dezelfde tinten als het gezicht had moeten doen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank u!
Het wilde maar niet echt lijken, en toen zag ik dat het kwam doordat er te veel details in zaten, dus heb ik alle rimpeltjes enzo zo veel mogelijk weggewerkt!De neus heb ik ook een stuk vereenvoudigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zit duidelijk een hoop werk in. Je beste tot nu toe!quote:Op zondag 1 september 2013 14:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Ik hoefde Grote Smurf er alleen maar aan toe te voegen!
In de OP had de tong die kleur al!
quote:Op zondag 1 september 2013 14:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hier zit duidelijk een hoop werk in. Je beste tot nu toe!
quote:Op zondag 1 september 2013 14:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Ik hoefde Grote Smurf er alleen maar aan toe te voegen!
In de OP had de tong die kleur al!JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weer een geniale paint van ToTquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 21:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
weer een geniale paint van ToT
Mooi gedaan!quote:
Fraai maar het origineel is al eng genoeg eigenlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:25 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het origineel:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mooi gedaan!
[..]
Fraai maar het origineel is al eng genoeg eigenlijk
Netjes gedaan...quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Netjes gedaan...
Kijk hier eens, gewoon even voor de lol: ONZ / [PAINT] Dat meisje met die leliebloem in d'r blote kont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |