Ik had hem gezien ja, ik wou hem niet in de OPquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:08 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Gepikt van het nets
[ afbeelding ]
Vertel mij eens beste Hean82, waar knip jij mee? Mask je? of doe jehet anders? Mijn pngs zijn crap . tevens, pleurt hem ff in de OP als je wilt danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:13 schreef HeaN82 het volgende:
![]()
PAINT
![]()
![]()
Hier een pngtjuhhh![]()
[ afbeelding ]
Selectie uit vrije hand, dus helemaal handmatig knippen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:13 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Vertel mij eens beste Hean82, waar knip jij mee? Mask je? of doe jehet anders? Mijn pngs zijn crap . tevens, pleurt hem ff in de OP als je wilt dan
Ja dat ben ik met je eens, maar handwerk is het beste. Dat doe ik dus ook. Daarom mis ik de extrude tool die in 7 wel zat en nu niet meer in CC. pixelmatig lijntje trekken en dan vullen. Masken en polygoon lijntje doen het hem niet bij mij. Ik ga weer tutorials lezen en beginnen bij de basis want ik photoshop al 10 jaar maar er is geen verbetering in mijn kunnenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Selectie uit vrije hand, dus helemaal handmatig knippen.
Dat is veel werk, maar het beste resultaat!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:18 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens, maar handwerk is het beste. Dat doe ik dus ook. Daarom mis ik de extrude tool die in 7 wel zat en nu niet meer in CC. pixelmatig lijntje trekken en dan vullen. Masken en polygoon lijntje doen het hem niet bij mij. Ik ga weer tutorials lezen en beginnen bij de basis want ik photoshop al 10 jaar maar er is geen verbetering in mijn kunnen
Jij doet het op die manier, ik doe het ook zo maar dan ingezoomed en polygoon grof, en dan nauwkeuriger. Ik ben gewoon te ongeduldig en vind het al gauw goedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:26 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handwerk![]()
![]()
Een PNG maken is eingelijk heel simpel, zie screenshotje
Stukje voor stukje knip je alles uit
Je moet in en uit zoomen tijdens het knippen, om zo een goed beeld te krijgen of je wel goed bezig bent, maar geduld is wel belangrijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:27 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Jij doet het op die manier, ik doe het ook zo maar dan ingezoomed en polygoon grof, en dan nauwkeuriger. Ik ben gewoon te ongeduldig en vind het al gauw goed
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:31 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Je moet in en uit zoomen tijdens het knippen, om zo een goed beeld te krijgen of je wel goed bezig bent, maar geduld is wel belangrijk.
Met Miley Cyrus png ben ik 20 minuten bezig geweest.
quote:
Normaal gaat 50 de andere kant opquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef Leipo666 het volgende:
niet van mij, maar vind hem wel funny
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:12 schreef ToT het volgende:
GODVERRRRRRRRRRRRR!!!!!!
Met "opslaan" moet ik er altijd aan denken dat je bij JPG nog een EXTRA veldje krijgt waarin je om de kwaliteit wordt gevraagd!!!!
Werkstukje zonder op te slaan afgesloten!![]()
![]()
Er staat ingesteld dat hij elke 10 minuten een recovery bestand opslaat, maar waar dat die moet staan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:14 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
een autosave in photoshop zou fijn zijn, desnoods temp.
staat er niet een bestandje in je temp?
[ afbeelding ]
C:\Users\[Your username]\AppData\Roaming\Adobe\Adobe Photoshop CS6\AutoRecoverquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Er staat ingesteld dat hij elke 10 minuten een recovery bestand opslaat, maar waar dat die moet staan?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:19 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
C:\Users\[Your username]\AppData\Roaming\Adobe\Adobe Photoshop CS6\AutoRecover
Yup, herstart, helaas niks...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:23 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Heb je photoshop al herstart?
Hij wil wel eens je oudere bestanden laden
Meh, als ik het echt heb afgesloten, denk ik niet dat dat werkt. Ik heb ondertussen ook een paar bestanden geopend om te kijken of ik het niet alsnog had opgeslagen, dus dan werkt dat sowieso niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:24 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
reboot je pc eens, dat helpt ook volgens adobe community, meestal alleen bij een crash van ps
File- open recent werkt dus ook nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, als ik het echt heb afgesloten, denk ik niet dat dat werkt. Ik heb ondertussen ook een paar bestanden geopend om te kijken of ik het niet alsnog had opgeslagen, dus dan werkt dat sowieso niet.
Nope, helaas.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:26 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
File- open recent werkt dus ook niet
Ben ff naar de Appie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |