Mijn kat is super hihihi ;$ xDquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:20 schreef tetouaribo het volgende:
katten beschermen waarschuwen je juist voor slechte entiteiten.
Entiteitenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:20 schreef tetouaribo het volgende:
katten beschermen waarschuwen je juist voor slechte entiteiten.
Als je eens wistquote:
jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:21 schreef Aberkullie het volgende:
Nu krijg ik ook hoofdpijn, hoe zit dit Supremegirl?
Het houd me niet bezig. Maar ik geloof dat er meer is dan wat mensen kunnen zien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:22 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Entiteiten![]()
Geloof je echt in spoken enzv?
Honden kin je dan ook beter kwijt zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:24 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb sowieso niks met die lijnen... hondenlijnen ook niet. Ik liet de mijne altijd los lopen, ook al gingen ze er dan altijd meteen vandoor.
Ik heb dan ook al 60 honden versleten (noslut).
True storyquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:24 schreef tetouaribo het volgende:
Maar katten waarschuwen je bijv ook als ze je mogen en de popo komt er aan terwijl je een inbraak pleegt
Wow ;squote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Honden kin je dan ook beter kwijt zijn
Hier ben ik het wel mee eens, al heb ik altijd honden willen hebben. Maar het is voornamelijk de nieuwigheid. Voor even is het leuk, daarna verminderd het geluk al snel. Bij sommige honden hoopte ik ook echt dat ze weg zouden lopen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Honden kin je dan ook beter kwijt zijn
Waar staan die lijnen nu dan??quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:26 schreef -supergirl- het volgende:
vroeger lieten ze mensen met wichelroedes over grond gaan waar gebouwd zou worden. zodat ze de lijnen konden ontwijken.
trusten xquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:27 schreef Rozzje het volgende:
Ben gewoon morgen jarig![]()
De laatste dagen voor je verjaardag zijn altijd zoo kut
Maar ben slapen gn iedereen
Over heel de aarde beste kullie. Hartmannlijn elke 10 meter. Currylijn elke 7 meterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Waar staan die lijnen nu dan??
Ben je bang sanasoufi?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:28 schreef Aberkullie het volgende:
Help ik wil niet de pijp uit door een aardelijn
Ik ook.. Maar dan vrouw.. Anatomisch gezien iig :$quote:
Voor een fattie is het dus wel moeilijk om zo'n lijn te omzeilen. Dat zou wel verklaren waarom een zwaar iemand vaak korter leeft ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Over heel de aarde beste kullie. Hartmannlijn elke 10 meter. Currylijn elke 7 meter
Wat wil je nou van mequote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:29 schreef tetouaribo het volgende:
Wtf zijn dit voor josti onderwerpen
Wat stel jij je aan ik lig op een aardlijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:29 schreef AMD_POES het volgende:
Ik wil niet de pijp uit door deze mug
Ken jij iemand met een omtrek van 7 meter?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Voor een fattie is het dus wel moeilijk om zo'n lijn te omzeilen. Dat zou wel verklaren waarom een zwaar iemand vaak korter leeft ja.
OMG sorry dat is wel erger jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat stel jij je aan ik lig op een aardlijn![]()
Natuurlijk niet, maar al die lijnen zullen wel door elkaar liggen, waar de neuk ga je liggen zonder zo'n lijn te raken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ken jij iemand met een omtrek van 7 meter?
Vanwaar dit wantrouwen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij kunt het me niet geven poepie
Dit klopt wel, ik ben wel eens zenuwachtig. Fucking aardstralen.quote:Deze uit de aarde voortkomende 'stralen' zouden slapeloosheid, zenuwachtigheid, kanker en allerlei andere kwalen veroorzaken. Ze zouden schadelijk zijn voor de gezondheid op bepaalde plaatsen binnen- en buitenshuis.
OHMYGOD HIDE YO KIDS HIDE YO WIFE!!!!1!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:32 schreef Rodawa het volgende:
Tering, jongens... ik kom er zojuist achter dat het niet om aardlijnen maar AARDSTRALEN gaat. Je hebt ons niet goed geïnformeerd supergirl.
Er geldt een maximumhoogte, ik denk dat jij je dus geen zorgen hoeft te maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
Moet je als je 4 hoog woont ook rekening houden met die lijntjes?
Hee ik woon ook 4 hoog.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
Moet je als je 4 hoog woont ook rekening houden met die lijntjes?
Slaaplekker poepie xquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:33 schreef Dqod het volgende:
Ik ga mijn bed morgen maar weer draaien dan
Zet eens heel snel Celine Dion wat zachterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben dan ook je nieuwe buurman
Ik ga niet weg.. Echt.. Ik begin boos te worden op je nuquote:
Nee de currylijn ligt altijd op dezelfde manier tov de hartmannlijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar al die lijnen zullen wel door elkaar liggen, waar de neuk ga je liggen zonder zo'n lijn te raken?
Niet boos zijn. Daar komt alleen maar gedonder van. Maaar ik ga wel slapen. Dus alsnog weltrusten poepie xquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga niet weg.. Echt.. Ik begin boos te worden op je nu
Voor donderdag?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:36 schreef Aberkullie het volgende:
Oh shit ik voel me ook wel een beetje zenuwachtig
Dat is netjes van die currylijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee de currylijn ligt altijd op dezelfde manier tov de hartmannlijn
Tja.... Aardlijnen kulliequote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:36 schreef Aberkullie het volgende:
Oh shit ik voel me ook wel een beetje zenuwachtig
Ok sorryquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Niet boos zijn. Daar komt alleen maar gedonder van. Maaar ik ga wel slapen. Dus alsnog weltrusten poepie x
Willen jullie nog meerijden? Rozzje wil misschien ook dus dan moeten jullie wel allebei in de kofferbak hoor.quote:
Mercedes Benz kofferbak?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Willen jullie nog meerijden? Rozzje wil misschien ook dus dan moeten jullie wel allebei in de kofferbak hoor.
Jammer hoor, jullie zouden een mooi contragewicht vormen in de kofferbak, als ik voorin de auto de beat hard laat vallen.quote:
Jammerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:40 schreef chroestjov het volgende:
Schrijf mij maar op de lijst van 100% kans nee.
Okquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:40 schreef chroestjov het volgende:
Schrijf mij maar op de lijst van 100% kans nee.
yo momma is so old she sat next to jesus in third gradequote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:35 schreef Aberkullie het volgende:
Yo mamma so fat I took a picture of her last Christmas and its still printing.
Ja, die maxxie heeft wel wat aan lopen kloten de hele tijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ok
Trouwens wel opvallend dat degene die niet gaan zich het meest met de meet bezig houden
Your Mom is so fat she sells shade in the summer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:43 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
yo momma is so old she sat next to jesus in third grade
Insinueer je nu dat ik een fatty ben??quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jammer hoor, jullie zouden een mooi contragewicht vormen in de kofferbak, als ik voorin de auto de beat hard laat vallen.
En na afloop zijn dit degene die om foto's smekenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, die maxxie heeft wel wat aan lopen kloten de hele tijd.
Of dat ik de beat niet hard genoeg drop.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik een fatty ben??
Ja, die Max he, altijd nieuwsgierig en levensmoe.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En na afloop zijn dit degene die om foto's smeken
yo momma is so fat, when she lays on the beach people gonna call greenpeacequote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Your Mom is so fat she sells shade in the summer.
Hoor ik hier een battle?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Of dat ik de beat niet hard genoeg drop.
Yo momma is so fat she has a homeless family living under her.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:46 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
yo momma is so fat, when she lays on the beach people gonna call greenpeace
Je moeder is zo lelijk dat de buren inbreken om de gordijnen dicht te doen nu jij weer bitchquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:46 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
yo momma is so fat, when she lays on the beach people gonna call greenpeace
Yo Momma is so fat, after sex she smokes a ham.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:48 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Je moeder is zo lelijk dat de buren inbreken om de gordijnen dicht te doen nu jij weer bitch
Yo mama so poor, she can't even pay attention.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:48 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Je moeder is zo lelijk dat de buren inbreken om de gordijnen dicht te doen nu jij weer bitch
Oh shit het is weer terug.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, dat is de interne strijd met jezelf.
Die was zo slecht, ga niet eens DE MOEITE nemen om je moeder terug te beledigenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Yo mama so poor, she can't even pay attention.
én je bent voor Ado.
Bedankt, pap.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:51 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Die was zo slecht, ga niet eens DE MOEITE nemen om je moeder terug te beledigen
yo momma so ugly people go as her for halloweenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Yo Momma is so fat, after sex she smokes a ham.
Ojoo pik je deze rowordawo!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:51 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Die was zo slecht, ga niet eens DE MOEITE nemen om je moeder terug te beledigen
Yo momma is so fat she sat in the back of a bus and made it ride wheelies.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:52 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
yo momma so ugly people go as her for halloween
game on kollo.
Ik heb een fascinatie voor psychoten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is hij je nieuwe stalkslachtoffer? Je hebt iets met emotionele wrakken
yo momma is so poor, that when her house gets broken in she helps the thieves to search for moneyquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:53 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Yo momma is so fat she sat in the back of a bus and made it ride wheelies.
Yo momma so fat she put on her lipstick with a paint-roller.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:54 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
yo momma is so poor, that when her house gets broken in she helps the thieves to search for money
yo momma is so fat she irons her clothes on the highwayquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Yo momma so fat she put on her lipstick with a paint-roller.
Ik denk het wel, ik heb geen zin om mee te googlen naar andere leuke opmerkingen over yo moms. Komt denk ik door die aardstralen.quote:
Yo momma so fat she went to the movies and sat next to everyone.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:56 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
yo momma is so fat she irons her clothes on the highway
Aardstralen bestaan niet die heeft supergirl verzonnen zodat iedereen naar de meet komt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik heb geen zin om mee te googlen naar andere leuke opmerkingen over yo moms. Komt denk ik door die aardstralen.
yo mama's teeth are so rotten, when she smiles it looks like her tongue is in jailquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Yo momma so fat she went to the movies and sat next to everyone.
Als dit waar is, is ze echt te ver gegaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Aardstralen bestaan niet die heeft supergirl verzonnen zodat iedereen naar de meet komt.
Ik wil echt niet stoken ofzo hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als dit waar is, is ze echt te ver gegaan.
yo mama's so old, that when she is jarig the candles cost more than the birthday cakequote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Yo momma is so fat, she has a lifeguard for her cereal bowl.
Zie de connectie niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja ja ja dat klopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hey, bedankt he, lul, dit is jouw toe-doen zeker.
Nee het was Chai.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hey, bedankt he, lul, dit is jouw toe-doen zeker.
Altijd die chai, de zwakke schakel in de ketting.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee het was Chai.Ik probeer dit al weken, maar ze luisterden nooit
Wie staat er nu op 8?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit over jezelf zeggenje daalt naar plek 9
Niet zeker of die 9/10 dan wel 100% is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
FOK!ken, frikandelbroodjes met energy
Jo mama is zo oud dat ze jo mama grapjes grappig heeft gevondenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:09 schreef Bestelbus het volgende:
ey die kollo negeert me man, niet lauw
Nee joh WHAT THE FUCK JOHquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:11 schreef Bestelbus het volgende:
ey WAT is deze als ik aberk-... typ op google verschijnt er meteen aberkullie fok
WATSS deze
Ik luister het ook geen uren achter elkaar, je moet ook een beetje afwisselen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wel lekker, maar ik kan er geen uren naar luisteren. Wil je niet wat meer actie af en toe?
Jongens even on topicquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik luister het ook geen uren achter elkaar, je moet ook een beetje afwisselen.
Daar kan ik mij wel in vinden, vandaar dat ik nu dit nummer weer eens luister:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik luister het ook geen uren achter elkaar, je moet ook een beetje afwisselen.
99% kans op een dikkerdjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
FOK!ken, frikandelbroodjes met energy
Alleen als ik promoveer naar de achterbank.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:16 schreef Rodawa het volgende:
Sorry, ik ga offtopic net na de melding.... ik zag het te laat, vergeef me.
Dat kan, Rozzje zit voorin naast mij, dus je moet het ff uitvechten met JMF en VMS. Eén van hen moet dan naar de kofferbak.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Alleen als ik promoveer naar de achterbank.
Ja what the fuck raworda net zei je nog iets andersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:19 schreef Rodawa het volgende:
Nee, JMF mag niet naar de kofferbak Kulletje... sorry. Hij heeft zijn plek op de achterbank al gereserveerd.
Ja sorry sorry sorry... ik had meteen duidelijk moeten zijn. VMS kan wel de kofferbak induiken, maar ik weet niet of JMF het leuk vindt als hij daar met ZarB ligt... hmm.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:20 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja what the fuck raworda net zei je nog iets anders
Ja ZarB zoekt het maar uit hoor die houdt toch niet eens van winkelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja sorry sorry sorry... ik had meteen duidelijk moeten zijn. VMS kan wel de kofferbak induiken, maar ik weet niet of JMF het leuk vindt als hij daar met ZarB ligt... hmm.
Waarom geeft iedereen mij de schuldquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja bedankt voor het vervuilen van deze sc mortie
Mooi, de opstelling is nu dus als volgt:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja ZarB zoekt het maar uit hoor die houdt toch niet eens van winkelen.
Ooh ik wil ook langs Starbucksquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi, de opstelling is nu dus als volgt:
Bestuurder: Rodawa - Bijrijder: Rozzje
Linksachter: Aberkullie - Rechtsachter: JMF (ik wil hem niet linksachter, dan gaat ie steeds tegen m'n stoel aantrappen, zo'n mannetje is JMF wel).
Kofferbak: VMS en ZarB (laatstgenoemde droppen we bij de eerste de beste Starbucks).
Bestuurder: Rodawa - Bijrijder: Rozzjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ooh ik wil ook langs Starbucks
Je kan toch onderweg wel even stoppen om een refresha voor me te halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bestuurder: Rodawa - Bijrijder: Rozzje
Linksachter: VMS - Rechtsachter: JMF
Per trein op weg naar ik geef geen neuk: Aberkullie en ZarB.
Zo dan?????
Deal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:32 schreef Rodawa het volgende:
We kunnen ook Rozzje, VMS en JMF dumpen en met z'n drieën gaan.
Weet je wat, rij maar gewoon mee, we kijken wel ja. Rozzje moet toch wel een keertje plassen, dus we stoppen onderweg wel ergens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je kan toch onderweg wel even stoppen om een refresha voor me te halen.
Nee we gaan om 21.00 vanaf Bloomingdale ik wil eerst nog een beetje tannen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Weet je wat, rij maar gewoon mee, we kijken wel ja. Rozzje moet toch wel een keertje plassen, dus we stoppen onderweg wel ergens.
Ik ga slapen nu. Zorg dat je om 12:00 straks op R'dam CS staat, ik wil graag bij tijds vertrekken.
O, wat leuk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 04:04 schreef maxburger het volgende:
[..]
Dan is het vrijdag. Donderdagavond is de meet.
Kan je wel alles flikken en er mee weg komen, want mongool.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 04:15 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een mongooltje was.
iemand denkt dat wij hier iets met een meet te maken willen hebben?quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand denkt dat wij hier iets met een meet te maken willen hebben?
onbedwingbare.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:59 schreef Murdera het volgende:
[..]die onbedwangbare behoefte om fokkers te intmoeten
het is nog vroegquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onbedwingbare.
maar ja, sommige zou ik niks op tegen hebben om eens te ontmoeten, anderen boeien me totaal niet
Inb4 lijst.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:59 schreef Murdera het volgende:
[..]die onbedwangbare behoefte om fokkers te intmoeten
heb pas een paar fokkers ooit gemeet, die waren op zich wel leukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is nog vroeg![]()
Ik heb wel een hoop toffe mensen gemeet eigenlijk
Wie?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb pas een paar fokkers ooit gemeet, die waren op zich wel leuk
geen klb'ersquote:
daar heb ik afscheid van genomenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het wordt een beetje grtdojw 2.0 ja.
LIF'ers?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen klb'ers
[..]
daar heb ik afscheid van genomen
goeiemorgen 4e
kinderkoffie?
Wat is dit?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het wordt een beetje grtdojw 2.0 ja.
destijds nog grtd'ers, maar inmiddels liffers jaquote:
grtd?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
destijds nog grtd'ers, maar inmiddels liffers ja
grtd is een sc in gc.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
grtd?ken al die termen niet.
Maar mysterieus hoor!!
Dacht dat jng vlak voor sluiting ook al helemaal dood was op een paar kinders na?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grtd is een sc in gc.
was leuk, daarna dood, daarna weer een beetje leuk, nu overspoeld door jng. dat was heel even leuk, nu is het gewoon een kansloze kindercreche
Wist ik allemaal niet. Kom nauwelijks ergens andersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grtd is een sc in gc.
was leuk, daarna dood, daarna weer een beetje leuk, nu overspoeld door jng. dat was heel even leuk, nu is het gewoon een kansloze kindercreche
WAAROMMMM?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen klb'ers
[..]
daar heb ik afscheid van genomen
goeiemorgen 4e
kinderkoffie?
was leuk jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAAROMMMM?
Was zo'n leuke sc![]()
Ja lekkerHeb hier drie soorten drinken staan.
Kinderkoffie, rooibosthee () en water
Vind jij rooibosthee lekker dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAAROMMMM?
Was zo'n leuke sc![]()
Ja lekkerHeb hier drie soorten drinken staan.
Kinderkoffie, rooibosthee () en water
Nee, staat er bij voor de sfeerquote:
Waarom zou ze ondanks dat ze het niet zou lusten dan op haar bureau zetten? voor die collega?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:01 schreef Chai het volgende:
Wie weet heeft ze een of ander raar collegaatje wat dat vaak zuipt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:04 schreef Chai het volgende:
Nee verkeerd gelezen en ik vroeg het gewoon, niks redenatie.
je moest eens weten wat een collega van me allemaal op het bureau had staan toen ik nog kantoorlaaf wasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zou ze ondanks dat ze het niet zou lusten dan op haar bureau zetten? voor die collega?
chairedenatie
Ja, voor haar zelf wellicht.. niet voor andere collega's. En ik zie ze hier ook wel hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je moest eens weten wat een collega van me allemaal op het bureau had staan toen ik nog kantoorlaaf was![]()
dat bureau stond zoveel dat er amper plek was voor werkpapieren
Een scquote:
o nee ze deelde wel allesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, voor haar zelf wellicht.. niet voor andere collega's. En ik zie ze hier ook wel hoor.
Nee zat op de wc, dus op telefoon.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Durf je me niet te quoten ofso?
Er hangt nog wcpapier aan je knieholtequote:
Nee, ik vind het bocht.. maar continu koffie is ook niet echt allesquote:
rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja er zat allemaal bloed in mijn urine, ik ga dood.
Starbucksquote:
Boksquote:
Nagellak scquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
destijds nog grtd'ers, maar inmiddels liffers ja
geen idee, mag daar als man uiteraard niet komenquote:
Echt wel. Op jouw nagels kan ook lak.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, mag daar als man uiteraard niet komen
Er komen daar ook "mannen"quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, mag daar als man uiteraard niet komen
ja, maar ik ben geen emoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt wel. Op jouw nagels kan ook lak.
wie dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er komen daar ook "mannen"
Ja geen ideequote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik ben geen emo
[..]
wie dan?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja geen ideemaar het gebeurd.
Veertje, waar ging dit over?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja die zijn weggehaald natuurlijkJammer, had ze wel willen zien
Als iemand ze heeft; DM staat open
Heb jij ook lakjes?quote:
Ja, maar jij hebt al 6 maanden vakantiequote:
Draaide ze dat net op sky ja?quote:
Ohquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt al 6 maanden vakantie
Speciale scholen beginnen altijd iets later, lieverd
Luister nu geen radio :Squote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Draaide ze dat net op sky ja?
De levenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh
Ik heb 3 maanden vakantie gehad jaDe tering.
Ja geen tentamens, geen herkansingen, wel nog een assessment gehad dus officieel iets minder lang herkansingen maar toch. Wat een tijdverspillingquote:
Ik luister naar prietpraat op de werkvloer.. taaie libiequote:
Mag volgend jaar wel eentje van mij. Dan ga ik dino's makenquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mag volgend jaar wel eentje van mij. Dan ga ik dino's maken
Zou naar Italie vertrekken.quote:
dino's maken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mag volgend jaar wel eentje van mij. Dan ga ik dino's maken
dus je zou niet veel op die berg zijn?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou naar Italie vertrekken.
Mezelf op een berg installeren en er niet meer vanaf komen, behalve om te eten en naar het strand gaan.
3 maanden lang.
Kloptquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je zou niet veel op die berg zijn?
Ja, best wel ergquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja geen tentamens, geen herkansingen, wel nog een assessment gehad dus officieel iets minder lang herkansingen maar toch. Wat een tijdverspilling
25 mensen voor hem kunnen die knop wel vinden, maar hij niet hoor.quote:Hi fooourrieebee,
Could not find the voting button but would like to make use of your offer.
Best regards,
Ik naar het ademen van iemand hierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik luister naar prietpraat op de werkvloer.. taaie libie
Sletjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KloptNon-stop Italiaanse heerlijkheden.
whehe, junkies.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
Als je in die tijd je hersens maar niet te veel verpest hebt met ALLLLL die drank en drugs van je
Stop er twee kroonkurken inquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik naar het ademen van iemand hiermet piep in zijn neus.. leuk
Ja, maar het is allemaal zo lekkerquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is allemaal zo lekker
"Kan er ook niets aan doen."
Ik heb geen kroonkurkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stop er twee kroonkurken in![]()
Haat aan mensen die zulke piep geluiden maken btw..![]()
Vrijdag komt er weer zo'n piepaardappel terug
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is allemaal zo lekker
"Kan er ook niets aan doen."
quote:
Kort qua lichaamslengte?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!!!!! 4ebe!!!!!!!!
Italianen schijnen wel kort te zijn
[..]
Ik heb geen kroonkurken
Ja, vervelendhelemaal als je er op gaat letten.
Ik zou kroonkurken meenemen voor die dag dan
Ga een huis kopen of zoquote:
ja, godverdomme dat gaat toch godverdomme niet godverdommequote:
Het is godnondejuquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, godverdomme dat gaat toch godverdomme niet godverdomme
Lijkt me echt te gekquote:
Bohhh alleen afgelopen week de rest van de vakantie heb ik het behoorlijk beschaafd gehoudenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, best wel ergmaar goed, zo werkt het blijkbaar nou eenmaal
![]()
Als je in die tijd je hersens maar niet te veel verpest hebt met ALLLLL die drank en drugs van je
dat bepaalt god zelf wel jaquote:
Jij bent god?quote:
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kort qua lichaamslengte?
Nou ja, dan past dat wel bij mij he![]()
![]()
Uhm.. das vervelend.. net nu je kroonkurken op zijn.. Caffia lenen dan?
Ja?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bohhh alleen afgelopen week de rest van de vakantie heb ik het behoorlijk beschaafd gehouden![]()
lijkt leuk, maar is verschrikkelijk moeilijk hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lijkt me echt te gekOf ik ga een van mijn fantasiebeesten animeren
Ik klei altijd dino's.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
lijkt leuk, maar is verschrikkelijk moeilijk he
Er is hier niemand die het echt goed kan.
Nee weet ik, ik denk dat er computers door het raam gaan vliegen als ik met zoiets aan de slag ga. Enige programma wat ik ooit gebruikt heb voor animatie was Mirage en dat is al kutquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
lijkt leuk, maar is verschrikkelijk moeilijk he
Er is hier niemand die het echt goed kan.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee weet ik, ik denk dat er computers door het raam gaan vliegen als ik met zoiets aan de slag ga. Enige programma wat ik ooit gebruikt heb voor animatie was Mirage en dat is al kutDoe mij maar stop-motion
Of gewoon beeld dat niet beweegt
quote:
24 fps gebruikenquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
ModelleerkleiHeb ik nog een kameleon mee gemaakt
Ik heb nog een pakje liggenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:17 schreef Murdera het volgende:
Ik heb zin om weer eens iets te maken met goede klei.![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]kameleon's/kameleonnen! ik heb 2 levende gehad
Ja in de laatst herziene 4ebe-spelling schrijf je caffia zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Japast perfect!! hahahaha
Caffia? schrijf je dat zo?
Doe maar 2, met veel haar dan.
[..]
Ja?vertel eens...
Wanneer gaan we creatief doen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb nog een pakje liggenEnige nadeel is dat modelleerklei af en toe net iets te zacht is. Ben je bezig met de ene kant van een hoofd deukt de andere kant in
t-rex?quote:
Dinodayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |