Hee ik woon ook 4 hoog.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
Moet je als je 4 hoog woont ook rekening houden met die lijntjes?
Slaaplekker poepie xquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:33 schreef Dqod het volgende:
Ik ga mijn bed morgen maar weer draaien dan
Zet eens heel snel Celine Dion wat zachterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben dan ook je nieuwe buurman
Ik ga niet weg.. Echt.. Ik begin boos te worden op je nuquote:
Nee de currylijn ligt altijd op dezelfde manier tov de hartmannlijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar al die lijnen zullen wel door elkaar liggen, waar de neuk ga je liggen zonder zo'n lijn te raken?
Niet boos zijn. Daar komt alleen maar gedonder van. Maaar ik ga wel slapen. Dus alsnog weltrusten poepie xquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga niet weg.. Echt.. Ik begin boos te worden op je nu
Voor donderdag?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:36 schreef Aberkullie het volgende:
Oh shit ik voel me ook wel een beetje zenuwachtig
Dat is netjes van die currylijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee de currylijn ligt altijd op dezelfde manier tov de hartmannlijn
Tja.... Aardlijnen kulliequote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:36 schreef Aberkullie het volgende:
Oh shit ik voel me ook wel een beetje zenuwachtig
Ok sorryquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Niet boos zijn. Daar komt alleen maar gedonder van. Maaar ik ga wel slapen. Dus alsnog weltrusten poepie x
Willen jullie nog meerijden? Rozzje wil misschien ook dus dan moeten jullie wel allebei in de kofferbak hoor.quote:
Mercedes Benz kofferbak?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Willen jullie nog meerijden? Rozzje wil misschien ook dus dan moeten jullie wel allebei in de kofferbak hoor.
Jammer hoor, jullie zouden een mooi contragewicht vormen in de kofferbak, als ik voorin de auto de beat hard laat vallen.quote:
Jammerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:40 schreef chroestjov het volgende:
Schrijf mij maar op de lijst van 100% kans nee.
Okquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:40 schreef chroestjov het volgende:
Schrijf mij maar op de lijst van 100% kans nee.
yo momma is so old she sat next to jesus in third gradequote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:35 schreef Aberkullie het volgende:
Yo mamma so fat I took a picture of her last Christmas and its still printing.
Ja, die maxxie heeft wel wat aan lopen kloten de hele tijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ok
Trouwens wel opvallend dat degene die niet gaan zich het meest met de meet bezig houden
Your Mom is so fat she sells shade in the summer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:43 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
yo momma is so old she sat next to jesus in third grade
Insinueer je nu dat ik een fatty ben??quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jammer hoor, jullie zouden een mooi contragewicht vormen in de kofferbak, als ik voorin de auto de beat hard laat vallen.
En na afloop zijn dit degene die om foto's smekenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, die maxxie heeft wel wat aan lopen kloten de hele tijd.
Of dat ik de beat niet hard genoeg drop.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik een fatty ben??
Ja, die Max he, altijd nieuwsgierig en levensmoe.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En na afloop zijn dit degene die om foto's smeken
yo momma is so fat, when she lays on the beach people gonna call greenpeacequote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Your Mom is so fat she sells shade in the summer.
Hoor ik hier een battle?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Of dat ik de beat niet hard genoeg drop.
Yo momma is so fat she has a homeless family living under her.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:46 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
yo momma is so fat, when she lays on the beach people gonna call greenpeace
Je moeder is zo lelijk dat de buren inbreken om de gordijnen dicht te doen nu jij weer bitchquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:46 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
yo momma is so fat, when she lays on the beach people gonna call greenpeace
Yo Momma is so fat, after sex she smokes a ham.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:48 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Je moeder is zo lelijk dat de buren inbreken om de gordijnen dicht te doen nu jij weer bitch
Yo mama so poor, she can't even pay attention.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:48 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Je moeder is zo lelijk dat de buren inbreken om de gordijnen dicht te doen nu jij weer bitch
Oh shit het is weer terug.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, dat is de interne strijd met jezelf.
Die was zo slecht, ga niet eens DE MOEITE nemen om je moeder terug te beledigenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Yo mama so poor, she can't even pay attention.
én je bent voor Ado.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |