Hee ik woon ook 4 hoog.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
Moet je als je 4 hoog woont ook rekening houden met die lijntjes?
Slaaplekker poepie xquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:33 schreef Dqod het volgende:
Ik ga mijn bed morgen maar weer draaien dan
Zet eens heel snel Celine Dion wat zachterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben dan ook je nieuwe buurman
Ik ga niet weg.. Echt.. Ik begin boos te worden op je nuquote:
Nee de currylijn ligt altijd op dezelfde manier tov de hartmannlijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar al die lijnen zullen wel door elkaar liggen, waar de neuk ga je liggen zonder zo'n lijn te raken?
Niet boos zijn. Daar komt alleen maar gedonder van. Maaar ik ga wel slapen. Dus alsnog weltrusten poepie xquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga niet weg.. Echt.. Ik begin boos te worden op je nu
Voor donderdag?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:36 schreef Aberkullie het volgende:
Oh shit ik voel me ook wel een beetje zenuwachtig
Dat is netjes van die currylijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee de currylijn ligt altijd op dezelfde manier tov de hartmannlijn
Tja.... Aardlijnen kulliequote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:36 schreef Aberkullie het volgende:
Oh shit ik voel me ook wel een beetje zenuwachtig
Ok sorryquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Niet boos zijn. Daar komt alleen maar gedonder van. Maaar ik ga wel slapen. Dus alsnog weltrusten poepie x
Willen jullie nog meerijden? Rozzje wil misschien ook dus dan moeten jullie wel allebei in de kofferbak hoor.quote:
Mercedes Benz kofferbak?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Willen jullie nog meerijden? Rozzje wil misschien ook dus dan moeten jullie wel allebei in de kofferbak hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |