Hier ben ik het wel mee eens, al heb ik altijd honden willen hebben. Maar het is voornamelijk de nieuwigheid. Voor even is het leuk, daarna verminderd het geluk al snel. Bij sommige honden hoopte ik ook echt dat ze weg zouden lopen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Honden kin je dan ook beter kwijt zijn
Waar staan die lijnen nu dan??quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:26 schreef -supergirl- het volgende:
vroeger lieten ze mensen met wichelroedes over grond gaan waar gebouwd zou worden. zodat ze de lijnen konden ontwijken.
trusten xquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:27 schreef Rozzje het volgende:
Ben gewoon morgen jarig![]()
De laatste dagen voor je verjaardag zijn altijd zoo kut
Maar ben slapen gn iedereen
Over heel de aarde beste kullie. Hartmannlijn elke 10 meter. Currylijn elke 7 meterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Waar staan die lijnen nu dan??
Ben je bang sanasoufi?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:28 schreef Aberkullie het volgende:
Help ik wil niet de pijp uit door een aardelijn
Ik ook.. Maar dan vrouw.. Anatomisch gezien iig :$quote:
Voor een fattie is het dus wel moeilijk om zo'n lijn te omzeilen. Dat zou wel verklaren waarom een zwaar iemand vaak korter leeft ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Over heel de aarde beste kullie. Hartmannlijn elke 10 meter. Currylijn elke 7 meter
Wat wil je nou van mequote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:29 schreef tetouaribo het volgende:
Wtf zijn dit voor josti onderwerpen
Wat stel jij je aan ik lig op een aardlijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:29 schreef AMD_POES het volgende:
Ik wil niet de pijp uit door deze mug
Ken jij iemand met een omtrek van 7 meter?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Voor een fattie is het dus wel moeilijk om zo'n lijn te omzeilen. Dat zou wel verklaren waarom een zwaar iemand vaak korter leeft ja.
OMG sorry dat is wel erger jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat stel jij je aan ik lig op een aardlijn![]()
Natuurlijk niet, maar al die lijnen zullen wel door elkaar liggen, waar de neuk ga je liggen zonder zo'n lijn te raken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ken jij iemand met een omtrek van 7 meter?
Vanwaar dit wantrouwen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij kunt het me niet geven poepie
Dit klopt wel, ik ben wel eens zenuwachtig. Fucking aardstralen.quote:Deze uit de aarde voortkomende 'stralen' zouden slapeloosheid, zenuwachtigheid, kanker en allerlei andere kwalen veroorzaken. Ze zouden schadelijk zijn voor de gezondheid op bepaalde plaatsen binnen- en buitenshuis.
OHMYGOD HIDE YO KIDS HIDE YO WIFE!!!!1!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:32 schreef Rodawa het volgende:
Tering, jongens... ik kom er zojuist achter dat het niet om aardlijnen maar AARDSTRALEN gaat. Je hebt ons niet goed geïnformeerd supergirl.
Er geldt een maximumhoogte, ik denk dat jij je dus geen zorgen hoeft te maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
Moet je als je 4 hoog woont ook rekening houden met die lijntjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |