Niet zeker of die 9/10 dan wel 100% is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
FOK!ken, frikandelbroodjes met energy
Jo mama is zo oud dat ze jo mama grapjes grappig heeft gevondenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:09 schreef Bestelbus het volgende:
ey die kollo negeert me man, niet lauw
Nee joh WHAT THE FUCK JOHquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:11 schreef Bestelbus het volgende:
ey WAT is deze als ik aberk-... typ op google verschijnt er meteen aberkullie fok
WATSS deze
Ik luister het ook geen uren achter elkaar, je moet ook een beetje afwisselen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wel lekker, maar ik kan er geen uren naar luisteren. Wil je niet wat meer actie af en toe?
Jongens even on topicquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik luister het ook geen uren achter elkaar, je moet ook een beetje afwisselen.
Daar kan ik mij wel in vinden, vandaar dat ik nu dit nummer weer eens luister:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik luister het ook geen uren achter elkaar, je moet ook een beetje afwisselen.
99% kans op een dikkerdjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
FOK!ken, frikandelbroodjes met energy
Alleen als ik promoveer naar de achterbank.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:16 schreef Rodawa het volgende:
Sorry, ik ga offtopic net na de melding.... ik zag het te laat, vergeef me.
Dat kan, Rozzje zit voorin naast mij, dus je moet het ff uitvechten met JMF en VMS. Eén van hen moet dan naar de kofferbak.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Alleen als ik promoveer naar de achterbank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |