Niet zeker of die 9/10 dan wel 100% is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
FOK!ken, frikandelbroodjes met energy
Jo mama is zo oud dat ze jo mama grapjes grappig heeft gevondenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:09 schreef Bestelbus het volgende:
ey die kollo negeert me man, niet lauw
Nee joh WHAT THE FUCK JOHquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:11 schreef Bestelbus het volgende:
ey WAT is deze als ik aberk-... typ op google verschijnt er meteen aberkullie fok
WATSS deze
Ik luister het ook geen uren achter elkaar, je moet ook een beetje afwisselen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wel lekker, maar ik kan er geen uren naar luisteren. Wil je niet wat meer actie af en toe?
Jongens even on topicquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik luister het ook geen uren achter elkaar, je moet ook een beetje afwisselen.
Daar kan ik mij wel in vinden, vandaar dat ik nu dit nummer weer eens luister:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik luister het ook geen uren achter elkaar, je moet ook een beetje afwisselen.
99% kans op een dikkerdjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
FOK!ken, frikandelbroodjes met energy
Alleen als ik promoveer naar de achterbank.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:16 schreef Rodawa het volgende:
Sorry, ik ga offtopic net na de melding.... ik zag het te laat, vergeef me.
Dat kan, Rozzje zit voorin naast mij, dus je moet het ff uitvechten met JMF en VMS. Eén van hen moet dan naar de kofferbak.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Alleen als ik promoveer naar de achterbank.
Ja what the fuck raworda net zei je nog iets andersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:19 schreef Rodawa het volgende:
Nee, JMF mag niet naar de kofferbak Kulletje... sorry. Hij heeft zijn plek op de achterbank al gereserveerd.
Ja sorry sorry sorry... ik had meteen duidelijk moeten zijn. VMS kan wel de kofferbak induiken, maar ik weet niet of JMF het leuk vindt als hij daar met ZarB ligt... hmm.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:20 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja what the fuck raworda net zei je nog iets anders
Ja ZarB zoekt het maar uit hoor die houdt toch niet eens van winkelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja sorry sorry sorry... ik had meteen duidelijk moeten zijn. VMS kan wel de kofferbak induiken, maar ik weet niet of JMF het leuk vindt als hij daar met ZarB ligt... hmm.
Waarom geeft iedereen mij de schuldquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja bedankt voor het vervuilen van deze sc mortie
Mooi, de opstelling is nu dus als volgt:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja ZarB zoekt het maar uit hoor die houdt toch niet eens van winkelen.
Ooh ik wil ook langs Starbucksquote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi, de opstelling is nu dus als volgt:
Bestuurder: Rodawa - Bijrijder: Rozzje
Linksachter: Aberkullie - Rechtsachter: JMF (ik wil hem niet linksachter, dan gaat ie steeds tegen m'n stoel aantrappen, zo'n mannetje is JMF wel).
Kofferbak: VMS en ZarB (laatstgenoemde droppen we bij de eerste de beste Starbucks).
Bestuurder: Rodawa - Bijrijder: Rozzjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ooh ik wil ook langs Starbucks
Je kan toch onderweg wel even stoppen om een refresha voor me te halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bestuurder: Rodawa - Bijrijder: Rozzje
Linksachter: VMS - Rechtsachter: JMF
Per trein op weg naar ik geef geen neuk: Aberkullie en ZarB.
Zo dan?????
Deal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:32 schreef Rodawa het volgende:
We kunnen ook Rozzje, VMS en JMF dumpen en met z'n drieën gaan.
Weet je wat, rij maar gewoon mee, we kijken wel ja. Rozzje moet toch wel een keertje plassen, dus we stoppen onderweg wel ergens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je kan toch onderweg wel even stoppen om een refresha voor me te halen.
Nee we gaan om 21.00 vanaf Bloomingdale ik wil eerst nog een beetje tannen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Weet je wat, rij maar gewoon mee, we kijken wel ja. Rozzje moet toch wel een keertje plassen, dus we stoppen onderweg wel ergens.
Ik ga slapen nu. Zorg dat je om 12:00 straks op R'dam CS staat, ik wil graag bij tijds vertrekken.
O, wat leuk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 04:04 schreef maxburger het volgende:
[..]
Dan is het vrijdag. Donderdagavond is de meet.
Kan je wel alles flikken en er mee weg komen, want mongool.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 04:15 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een mongooltje was.
iemand denkt dat wij hier iets met een meet te maken willen hebben?quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand denkt dat wij hier iets met een meet te maken willen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |