onbedwingbare.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:59 schreef Murdera het volgende:
[..]die onbedwangbare behoefte om fokkers te intmoeten
het is nog vroegquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onbedwingbare.
maar ja, sommige zou ik niks op tegen hebben om eens te ontmoeten, anderen boeien me totaal niet
Inb4 lijst.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:59 schreef Murdera het volgende:
[..]die onbedwangbare behoefte om fokkers te intmoeten
heb pas een paar fokkers ooit gemeet, die waren op zich wel leukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is nog vroeg![]()
Ik heb wel een hoop toffe mensen gemeet eigenlijk
Wie?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb pas een paar fokkers ooit gemeet, die waren op zich wel leuk
geen klb'ersquote:
daar heb ik afscheid van genomenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het wordt een beetje grtdojw 2.0 ja.
LIF'ers?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen klb'ers
[..]
daar heb ik afscheid van genomen
goeiemorgen 4e
kinderkoffie?
Wat is dit?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het wordt een beetje grtdojw 2.0 ja.
destijds nog grtd'ers, maar inmiddels liffers jaquote:
grtd?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
destijds nog grtd'ers, maar inmiddels liffers ja
grtd is een sc in gc.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
grtd?ken al die termen niet.
Maar mysterieus hoor!!
Dacht dat jng vlak voor sluiting ook al helemaal dood was op een paar kinders na?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grtd is een sc in gc.
was leuk, daarna dood, daarna weer een beetje leuk, nu overspoeld door jng. dat was heel even leuk, nu is het gewoon een kansloze kindercreche
Wist ik allemaal niet. Kom nauwelijks ergens andersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grtd is een sc in gc.
was leuk, daarna dood, daarna weer een beetje leuk, nu overspoeld door jng. dat was heel even leuk, nu is het gewoon een kansloze kindercreche
WAAROMMMM?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen klb'ers
[..]
daar heb ik afscheid van genomen
goeiemorgen 4e
kinderkoffie?
was leuk jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAAROMMMM?
Was zo'n leuke sc![]()
Ja lekkerHeb hier drie soorten drinken staan.
Kinderkoffie, rooibosthee () en water
Vind jij rooibosthee lekker dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAAROMMMM?
Was zo'n leuke sc![]()
Ja lekkerHeb hier drie soorten drinken staan.
Kinderkoffie, rooibosthee () en water
Nee, staat er bij voor de sfeerquote:
Waarom zou ze ondanks dat ze het niet zou lusten dan op haar bureau zetten? voor die collega?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:01 schreef Chai het volgende:
Wie weet heeft ze een of ander raar collegaatje wat dat vaak zuipt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |