…quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, hoezo xD? je kent me verder niet eens, misschien ben ik wel een hele aardige user
Je naam zegt al genoegquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, hoezo xD? je kent me verder niet eens, misschien ben ik wel een hele aardige user
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef Floppy-disk het volgende:
Het is een type persoon wat graag andere gebruikt/uitbuit.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:18 schreef Floppy-disk het volgende:
Het persoon wat dit zei is echt een party killer (of hoe noem je zo`n iemand? Zo`n persoon die heel erg bepalend is voor sfeertjes op feestjes en zo)
Snap je het zelf nog, knul?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:26 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Ja, inprincipe wel... het is een aardig persoon
Nooit, zelfs niet met neuqenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:40 schreef Rezania het volgende:
Ja, want één op één is natuurlijk veel gezelliger dan met een groep.
Mag dat niet dan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Banhammer voor Blondje voor openbaren DM
Ja die zijn weggehaald natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:07 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Idd, wat is er nou gebeurd met die dm van dat blondje?watskebuuurt swa
Niet belangerijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja die zijn weggehaald natuurlijkJammer, had ze wel willen zien
Als iemand ze heeft; DM staat open
Doet dat ertoe?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom postte je het dan in de eerste instantie?
Kan je DM ook dicht zetten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja die zijn weggehaald natuurlijkJammer, had ze wel willen zien
Als iemand ze heeft; DM staat open
Ookkeee blonjeequote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:31 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Als iemand een ban heeft wel ja. Anders niet geloof ik
nee helemaal niet.quote:
wat is er nu gebeurd? voldeed Braddie niet aan je verwachtingen???! of moest er een stukadoor aan te pas komen na zijn bezoek?quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:52 schreef Rectum het volgende:
[..]
wat is er nu gebeurd? voldeed Braddie niet aan je verwachtingen???! of moest er een stukadoor aan te pas komen na zijn bezoek?
Wat loop je nou vaag te doenquote:
Volgens mij hebben ze hun ruzie weer bijgelegd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat loop je nou vaag te doenEerst knal je DM's in dit topic, vervolgens wordt dat weggehaald en dan vind je het vreemd dat mensen die het niet gezien hebben nieuwsgierig worden? En vervolgens zeg je dat het niet belangrijk was, maar als ik vraag waarom je het dan postte wil je geen antwoord geven. Achterlijk gedoe, zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |