Braddie laat iedereen komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Het persoon in kwestie mag na die uitspraak voorlopig niet meer bij mij in huis zijn, dacht je daar dan van. Kom nou, ik laat me niet gebruiken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:10 schreef dustbrain het volgende:
Hij wil gewoon niet alleen met je zijn. Begrijpelijk toch?idioot
Tyf op troll.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Het persoon in kwestie mag na die uitspraak voorlopig niet meer bij mij in huis zijn, dacht je daar dan van. Kom nou, ik laat me niet gebruiken.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Het persoon in kwestie mag na die uitspraak voorlopig niet meer bij mij in huis zijn, dacht je daar dan van. Kom nou, ik laat me niet gebruiken.
quote:
Dacht ik ook meteen.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:09 schreef Floppy-disk het volgende:
Zodra iemand dat vraagt is het voor mij al duidelijk, die mensen komen niet voor mij, maar die komen voor de andere aanwezigen
Dit persoon bedoelde het niet op zo`n manier, maar meer zo van " Wie zijn er verder? Want ik ga niet alleen bij jou zitten"quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik wil het ook wel graag weten als ik daar aankom en er zijn in een keer ook andere mensen
Vind je dat niet logisch? Misschien heeft ie geen zin om alleen te zijn met papa mama en de wajong-autist.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Dit persoon bedoelde het niet op zo`n manier, maar meer zo van " Wie zijn er verder? Want ik ga niet alleen bij jou zitten"
Iemand die de honten en kadden grappen nog leuk vindt, gespot.quote:
In dat geval heb ik niets gezegd en heb je goed gehandeld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Dit persoon bedoelde het niet op zo`n manier, maar meer zo van " Wie zijn er verder? Want ik ga niet alleen bij jou zitten"
Hoe weet je dat nu? Misschien is hij wel van mening dat je met een groep meer plezier hebt als met zijn 2en. Waarom mag dat niet?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Het is een type persoon wat graag andere gebruikt/uitbuit.
Dat denk ik niet eerlijk gezegd, vaak zat dat ik hier met 1 iemand zit en dat het hartstikke gezellig is hoor. Het persoon wat dit zei is echt een party killer (of hoe noem je zo`n iemand? Zo`n persoon die heel erg bepalend is voor sfeertjes op feestjes en zo)quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:15 schreef Robophatt het volgende:
Misschien ben je wel slecht gezelschap in je eentje.
Partypooper. Zo iemand die met TR's strooit omdat hij zijn eigen shit niet bij elkaar kan houden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:18 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eerlijk gezegd, vaak zat dat ik hier met 1 iemand zit en dat het hartstikke gezellig is hoor. Het persoon wat dit zei is echt een party killer (of hoe noem je zo`n iemand? Zo`n persoon die heel erg bepalend is voor sfeertjes op feestjes en zo)
Je dealerquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:18 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eerlijk gezegd, vaak zat dat ik hier met 1 iemand zit en dat het hartstikke gezellig is hoor. Het persoon wat dit zei is echt een party killer (of hoe noem je zo`n iemand? Zo`n persoon die heel erg bepalend is voor sfeertjes op feestjes en zo)
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef hoink581 het volgende:
Ik zou een andere skype account aanmaken en je vervolgens weer aanmelden.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Partypooper dat was em, dankeschon.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Partypooper. Zo iemand die met TR's strooit omdat hij zijn eigen shit niet bij elkaar kan houden.
En dat weet je dus blijkbaar allang, maar dit was pas de druppel?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
En waarom zou je precies met zo een iemand optrekken?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef Floppy-disk het volgende:
de dj?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:18 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Dit is serieus wel een goei.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Zeg gewoon: iedereen. En als hij vervolgens komt en vraagt waar 'iedereen' dan is dan zeg je: Toen ik tegen hen zei dat jij ook zou komen hadden ze geen zin meer.
Ja, inprincipe wel... het is een aardig persoon dus ik probeerde het nog even in stand te houden, maar dit soort dingen kwamen steeds vaker voor..quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En dat weet je dus blijkbaar allang, maar dit was pas de druppel?
aardig persoon die personen gebruikt/misbruikt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:26 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Ja, inprincipe wel... het is een aardig persoon dus ik probeerde het nog even in stand te houden, maar dit soort dingen kwamen steeds vaker voor..
Zodat hij er een topic over kan openen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:21 schreef Arriviste het volgende:
[..]
En waarom zou je precies met zo een iemand optrekken?
Dat is de moeite helemaal waard idd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zodat hij er een topic over kan openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |