Braddie laat iedereen komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Het persoon in kwestie mag na die uitspraak voorlopig niet meer bij mij in huis zijn, dacht je daar dan van. Kom nou, ik laat me niet gebruiken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:10 schreef dustbrain het volgende:
Hij wil gewoon niet alleen met je zijn. Begrijpelijk toch?idioot
Tyf op troll.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Het persoon in kwestie mag na die uitspraak voorlopig niet meer bij mij in huis zijn, dacht je daar dan van. Kom nou, ik laat me niet gebruiken.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Het persoon in kwestie mag na die uitspraak voorlopig niet meer bij mij in huis zijn, dacht je daar dan van. Kom nou, ik laat me niet gebruiken.
quote:
Dacht ik ook meteen.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:09 schreef Floppy-disk het volgende:
Zodra iemand dat vraagt is het voor mij al duidelijk, die mensen komen niet voor mij, maar die komen voor de andere aanwezigen
Dit persoon bedoelde het niet op zo`n manier, maar meer zo van " Wie zijn er verder? Want ik ga niet alleen bij jou zitten"quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik wil het ook wel graag weten als ik daar aankom en er zijn in een keer ook andere mensen
Vind je dat niet logisch? Misschien heeft ie geen zin om alleen te zijn met papa mama en de wajong-autist.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Dit persoon bedoelde het niet op zo`n manier, maar meer zo van " Wie zijn er verder? Want ik ga niet alleen bij jou zitten"
Iemand die de honten en kadden grappen nog leuk vindt, gespot.quote:
In dat geval heb ik niets gezegd en heb je goed gehandeld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Dit persoon bedoelde het niet op zo`n manier, maar meer zo van " Wie zijn er verder? Want ik ga niet alleen bij jou zitten"
Hoe weet je dat nu? Misschien is hij wel van mening dat je met een groep meer plezier hebt als met zijn 2en. Waarom mag dat niet?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Het is een type persoon wat graag andere gebruikt/uitbuit.
Dat denk ik niet eerlijk gezegd, vaak zat dat ik hier met 1 iemand zit en dat het hartstikke gezellig is hoor. Het persoon wat dit zei is echt een party killer (of hoe noem je zo`n iemand? Zo`n persoon die heel erg bepalend is voor sfeertjes op feestjes en zo)quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:15 schreef Robophatt het volgende:
Misschien ben je wel slecht gezelschap in je eentje.
Partypooper. Zo iemand die met TR's strooit omdat hij zijn eigen shit niet bij elkaar kan houden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:18 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eerlijk gezegd, vaak zat dat ik hier met 1 iemand zit en dat het hartstikke gezellig is hoor. Het persoon wat dit zei is echt een party killer (of hoe noem je zo`n iemand? Zo`n persoon die heel erg bepalend is voor sfeertjes op feestjes en zo)
Je dealerquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:18 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eerlijk gezegd, vaak zat dat ik hier met 1 iemand zit en dat het hartstikke gezellig is hoor. Het persoon wat dit zei is echt een party killer (of hoe noem je zo`n iemand? Zo`n persoon die heel erg bepalend is voor sfeertjes op feestjes en zo)
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef hoink581 het volgende:
Ik zou een andere skype account aanmaken en je vervolgens weer aanmelden.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Partypooper dat was em, dankeschon.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Partypooper. Zo iemand die met TR's strooit omdat hij zijn eigen shit niet bij elkaar kan houden.
En dat weet je dus blijkbaar allang, maar dit was pas de druppel?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
En waarom zou je precies met zo een iemand optrekken?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef Floppy-disk het volgende:
de dj?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:18 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Dit is serieus wel een goei.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Zeg gewoon: iedereen. En als hij vervolgens komt en vraagt waar 'iedereen' dan is dan zeg je: Toen ik tegen hen zei dat jij ook zou komen hadden ze geen zin meer.
Ja, inprincipe wel... het is een aardig persoon dus ik probeerde het nog even in stand te houden, maar dit soort dingen kwamen steeds vaker voor..quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En dat weet je dus blijkbaar allang, maar dit was pas de druppel?
aardig persoon die personen gebruikt/misbruikt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:26 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Ja, inprincipe wel... het is een aardig persoon dus ik probeerde het nog even in stand te houden, maar dit soort dingen kwamen steeds vaker voor..
Zodat hij er een topic over kan openen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:21 schreef Arriviste het volgende:
[..]
En waarom zou je precies met zo een iemand optrekken?
Dat is de moeite helemaal waard idd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zodat hij er een topic over kan openen.
Geen eens een doei?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:09 schreef Floppy-disk het volgende:
Vanmiddag zit ik op skype met iemand, hartstikke gezellig natuurlijk, dus ik vraag "Heb je zin om langs te komen? " krijg ik de vraag "Wie komen er nog meer? "
Toen heb ik me afgemeld van Skype.
Zodra iemand dat vraagt is het voor mij al duidelijk, die mensen komen niet voor mij, maar die komen voor de andere aanwezigen, dat vind ik echt nergens op slaan. Net alsof ik niet aardig genoeg ben, en ze mij gebruiken als afspreek punt zeg maar.
Fuck op dan zou ik zeggen.
Klacht: Mensen die jou eigenlijk niet mogen, en dus vragen wie er nog meer komen
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:09 schreef Floppy-disk het volgende:
Vanmiddag zit ik op skype met iemand, hartstikke gezellig natuurlijk, dus ik vraag "Heb je zin om langs te komen? " krijg ik de vraag "Wie komen er nog meer? "
Zodra iemand dat vraagt is het voor mij al duidelijk, die mensen komen niet voor mij, maar die komen voor de andere aanwezigen, dat vind ik echt nergens op slaan. Net alsof ik niet aardig genoeg ben, en ze mij gebruiken als afspreek punt zeg maar.
Klacht: Mensen die jou eigenlijk niet mogen, en dus vragen wie er nog meer komen
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:43 schreef Pharkus het volgende:
ik zou me ook redelijk beflikkerd voelen.
Blondje_93.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:02 schreef Floppy-disk het volgende:
Ooh daar hoef ik gelukkig niet voor te zoeken, die heb ik al.
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:02 schreef Floppy-disk het volgende:
Ooh daar hoef ik gelukkig niet voor te zoeken, die heb ik al.
De schertsvertoning wordt alsmaar sneuer.quote:
Terechte klacht!quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:09 schreef Floppy-disk het volgende:
DE persoonquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Dit is ook wel waar eingelijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik wil het ook wel graag weten als ik daar aankom en er zijn in een keer ook andere mensen
Ze neemt het steeds voor je op, heel aardig dit.quote:
Ja hij moet wel anders gaan mensen denken dat hij iemand anders isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:34 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Ze neemt het steeds voor je op, heel aardig dit.
Je bent lekker op dreef met je een vrienden rampage, ga zo door
Oh ja, logisch. Want nu denkt niemand dit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ja hij moet wel anders gaan mensen denken dat hij iemand anders is
Ik ben gewoon heel sociaal en zou voor iedereen opkomen die hier onterecht word uitgescholden of wat dan ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:34 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Ze neemt het steeds voor je op, heel aardig dit.
Je bent lekker op dreef met je een vrienden rampage, ga zo door
Of hij is weg en komt niet meer terug. Wat logisch is; 3 dagen lid en nu al gezeik dat het een kloon zou zijn. Laat iedereen tochquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:16 schreef hoink581 het volgende:
Het ziet er naar uit dat Floppy disk is overgestapt op een andere account.
Zijn kloon Blondje_93 houdt die nog wel even gok ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:16 schreef hoink581 het volgende:
Het ziet er naar uit dat Floppy disk is overgestapt op een andere account.
Dus ik ben nu ook al een kloon? Als je beter zou weten zou je zien dat dat niet waar is; dit kin je bijvoorbeeld al zien aan de wijze waarop iets is geschrevenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:47 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Zijn kloon Blondje_93 houdt die nog wel even gok ik.
Overigens nog hulde voor je detectivewerk.![]()
Je intellect match die van Braddie in ieder geval vrij aardig. En schrijfstyle kan je vrij makkelijk imiteren maar ook fake. Ik zou mijzelf ook voor kunnen doen als een chick, straatbooi, whatever. Dat zegt niks, helemaal nu je vorige kloon zo erg door de mand viel door middel van de manier waarop je schreef, kan je het nu op scrhijfstyle gooien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:51 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dus ik ben nu ook al een kloon? Als je beter zou weten zou je zien dat dat niet waar is; dit kin je bijvoorbeeld al zien aan de wijze waarop iets is geschrevenMoet ik dan ook echt alles uitleggen?
Wat jij wilquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:59 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Je intellect match die van Braddie in ieder geval vrij aardig. En schrijfstyle kan je vrij makkelijk imiteren maar ook fake. Ik zou mijzelf ook voor kunnen doen als een chick, straatbooi, whatever. Dat zegt niks, helemaal nu je vorige kloon zo erg door de mand viel door middel van de manier waarop je schreef, kan je het nu op scrhijfstyle gooien.
Wat een Braddie-esque uitspraken. Alsof je uit ervaring spreekt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:43 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Of hij is weg en komt niet meer terug. Wat logisch is; 3 dagen lid en nu al gezeik dat het een kloon zou zijn. Laat iedereen toch
Braddie en ik denken gewoon over veel dingen hetzelfdequote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat een Braddie-esque uitspraken. Alsof je uit ervaring spreekt.
Leuk, je kan een theeleutclubje beginnenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:10 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Braddie en ik denken gewoon over veel dingen hetzelfde
Ow, had jij liever met Braddie een gezellig dagje beleefd? Had dat dan eerder gezegd!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:12 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Leuk, je kan een theeleutclubje beginnen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:13 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ow, had jij liever met Braddie een gezellig dagje beleefd? Had dat dan eerder gezegd!
De enige mensen die ik jou ooit heb zien verdedigen zijn Braddie en deze jongeman. Toeval?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:43 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Of hij is weg en komt niet meer terug. Wat logisch is; 3 dagen lid en nu al gezeik dat het een kloon zou zijn. Laat iedereen toch
Dan moet je beter opletten, doorloop mijn postgeschiedenis maar evenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:20 schreef Piye het volgende:
[..]
De enige mensen die ik jou ooit heb zien verdedigen zijn Braddie en deze jongeman. Toeval?
Overigens verdenk ik jou er niet van Braddie te zijn, maar deze TS wel.
Dat jij een date met Braddie wil? Nee hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:27 schreef kristalhelder het volgende:
Maakt toch geen ene flikker uit
Waar maak je dat uit op?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:27 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat jij een date met Braddie wil? Nee hoor
Welke reactie?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:29 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je reacties. maar goed, laat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |