Geen eens een doei?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:09 schreef Floppy-disk het volgende:
Vanmiddag zit ik op skype met iemand, hartstikke gezellig natuurlijk, dus ik vraag "Heb je zin om langs te komen? " krijg ik de vraag "Wie komen er nog meer? "
Toen heb ik me afgemeld van Skype.
Zodra iemand dat vraagt is het voor mij al duidelijk, die mensen komen niet voor mij, maar die komen voor de andere aanwezigen, dat vind ik echt nergens op slaan. Net alsof ik niet aardig genoeg ben, en ze mij gebruiken als afspreek punt zeg maar.
Fuck op dan zou ik zeggen.
Klacht: Mensen die jou eigenlijk niet mogen, en dus vragen wie er nog meer komen
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:09 schreef Floppy-disk het volgende:
Vanmiddag zit ik op skype met iemand, hartstikke gezellig natuurlijk, dus ik vraag "Heb je zin om langs te komen? " krijg ik de vraag "Wie komen er nog meer? "
Zodra iemand dat vraagt is het voor mij al duidelijk, die mensen komen niet voor mij, maar die komen voor de andere aanwezigen, dat vind ik echt nergens op slaan. Net alsof ik niet aardig genoeg ben, en ze mij gebruiken als afspreek punt zeg maar.
Klacht: Mensen die jou eigenlijk niet mogen, en dus vragen wie er nog meer komen
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:43 schreef Pharkus het volgende:
ik zou me ook redelijk beflikkerd voelen.
Blondje_93.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:02 schreef Floppy-disk het volgende:
Ooh daar hoef ik gelukkig niet voor te zoeken, die heb ik al.
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:02 schreef Floppy-disk het volgende:
Ooh daar hoef ik gelukkig niet voor te zoeken, die heb ik al.
De schertsvertoning wordt alsmaar sneuer.quote:
Terechte klacht!quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:09 schreef Floppy-disk het volgende:
DE persoonquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Het persoon in kwestie mag na die uitspraak voorlopig niet meer bij mij in huis zijn, dacht je daar dan van. Kom nou, ik laat me niet gebruiken.
Dit is ook wel waar eingelijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik wil het ook wel graag weten als ik daar aankom en er zijn in een keer ook andere mensen
Ze neemt het steeds voor je op, heel aardig dit.quote:
Ja hij moet wel anders gaan mensen denken dat hij iemand anders isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:34 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Ze neemt het steeds voor je op, heel aardig dit.
Je bent lekker op dreef met je een vrienden rampage, ga zo door
Oh ja, logisch. Want nu denkt niemand dit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ja hij moet wel anders gaan mensen denken dat hij iemand anders is
Ik ben gewoon heel sociaal en zou voor iedereen opkomen die hier onterecht word uitgescholden of wat dan ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:34 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Ze neemt het steeds voor je op, heel aardig dit.
Je bent lekker op dreef met je een vrienden rampage, ga zo door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |