quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:23 schreef Blondje_93 het volgende:
Mensen die niet eerlijk durven te zijn en dat wel van andere verwachten..-_-
quote:
Wat lees je hier dan in?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:19 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Ben ik nu heel gek bezig als ik hier iets in lees?
Dat je een slechte ervaring hebt met TS aka Braddie.quote:
Valt wel mee hoor..xDquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat je een slechte ervaring hebt met TS aka Braddie.
Zegt Bradmans.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Het persoon in kwestie mag na die uitspraak voorlopig niet meer bij mij in huis zijn, dacht je daar dan van. Kom nou, ik laat me niet gebruiken.
Hij was ook niet zo aardig over haarquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat je een slechte ervaring hebt met TS aka Braddie.
Kloptquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij was ook niet zo aardig over haar
Zomaarquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:32 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Kloptmaar hoe weet jij dat, zonder al te veel in details te treden?
En dat is een pic die je van hugecooll zelf hebt gekregen, of hoe kom je eraan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:08 schreef Blondje_93 het volgende:
Weten hoe Braddie echt is, check deze link:
Klopt, gekregen van hugecoollquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En dat is een pic die je van hugecooll zelf hebt gekregen, of hoe kom je eraan?
En het gaat over jou?quote:
Aha... Maar waarom lek je DM's eigenlijk? Snap je probleem, maar dat mag niet de bedoeling zijn denk ik.quote:
Ik was mijn handen in onschuldquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En dat is een pic die je van hugecooll zelf hebt gekregen, of hoe kom je eraan?
Hmm.. Kan me totaal niet schelenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Aha... Maar waarom lek je DM's eigenlijk? Snap je probleem, maar dat mag niet de bedoeling zijn denk ik.
Als je mijn DM met swanz foto's maar niet lektquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:20 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hmm.. Kan me totaal niet schelen
Haha, zal ik niet doen xD Dit was eenmalig en met toestemming!quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als je mijn DM met swanz foto's maar niet lekt
Haha, ja. Tof hoor Blondje. Leuk dat er ook voor jou een uitzondering wordt gemaakt in dit soort gevallen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:23 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, zal ik niet doen xD Dit was eenmalig en met toestemming!
Ik bedoelde dat ik het na vandaag ook niet meer zou doen. en ze hebben mijn topic wel gesloten, maar ik heb geen banquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Haha, ja. Tof hoor Blondje. Leuk dat er ook voor jou een uitzondering wordt gemaakt in dit soort gevallen.
Denk helaas niet dat de mod's hier ook zo over denken
Jammer... Zeer jammerquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:43 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik het na vandaag ook niet meer zou doen. en ze hebben mijn topic wel gesloten, maar ik heb geen ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |