quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:27 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dan moet je beter opletten, doorloop mijn postgeschiedenis maar even
*boks*quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:52 schreef RadioSlut het volgende:
Ik geloof niet dat Blondje_93 een kloon is van Braddie.
Hij heeft het er destijds tegen mij over gehad dat ze het wel goed met mekaar konden vinden, en ik zie hem niet aan voor iemand die daarover liegt.
Floppy_Disk daarentegen wel... Dat is gewoon te obvious.
Dit!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:52 schreef RadioSlut het volgende:
Ik geloof niet dat Blondje_93 een kloon is van Braddie.
Hij heeft het er destijds tegen mij over gehad dat ze het wel goed met mekaar konden vinden, en ik zie hem niet aan voor iemand die daarover liegt.
Floppy_Disk daarentegen wel... Dat is gewoon te obvious.
Hij komt uit een familie van kampers, hoe kun je dan nog zeggen dat het onwaarschijnlijk is dat iemand liegt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:52 schreef RadioSlut het volgende:
Omdat hij daar te naief voor is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij komt uit een familie van kampers, hoe kun je dan nog zeggen dat het onwaarschijnlijk is dat iemand liegt.
Braddie uit een kamperfamilie?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij komt uit een familie van kampers, hoe kun je dan nog zeggen dat het onwaarschijnlijk is dat iemand liegt.
Tja..quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:36 schreef kristalhelder het volgende:
Best wel triest dat er zo lullig wordt gedaan over een user op een internetforum
Klopt. ik bedoel ''ja, dat heb je soms''quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
WAT TSJA? DAT VOLSTAAT VOLGENS JOU ALS REACTIE?????
zeg dat danquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Klopt. ik bedoel ''ja, dat heb je soms''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |